Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка картриджів, заміна лез у картриджах та фотоциліндра. ДК 021:2015-50310000-1 (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.)
Очікувана вартість
1 930,00 UAH
UA-2020-10-23-000528-c 913fc26bb4954371a6de939d96d13ee6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васецький Олег Юрійович

380536192416 Zasullya-ekonom.viddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Засульської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 04381335
Місцезнаходження: 37552, Україна , Полтавська обл., село Засулля, Молодіжна, будинок 78
Контактна особа: Васецький Олег Юрійович
380536192416
Zasullya-ekonom.viddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка картриджів, заміна лез у картриджах та фотоциліндра. ДК 021:2015-50310000-1 (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Заправка картриджів, заміна лез у картриджах та фотоциліндра. ДК 021:2015-50310000-1 (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37552, Україна, Полтавська область, Лубенський район с.Засулля, вул.Молодіжна 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться у безготівковій формі протягом 10 банківських днів після отримання послуг відповілно до взятого бюджетного зобов'язання. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

23 жовтня 2020 09:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 09:22
звіт про договір картриджі.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Клюєв Ігор Олександрович
#2682706734
Переможець 1 930,00
UAH
23 жовтня 2020 09:27

Документи

23 жовтня 2020 09:27
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 12:01
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 09:32
Договір№36.pdf укладений
23 жовтня 2020 09:30

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Заправка картриджів, заміна лез у картриджах та фотоциліндра. ДК 021:2015-50310000-1 (Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.) 1 послуга 1 930,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 1 930,00
UAH