Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип B 4х4) »
Очікувана вартість
1 764 000,00 UAH
UA-2020-10-22-014865-a ab33737a89cb452dbc9020957d4dc4af
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 21:37
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 21:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 21:35
Початок аукціону: 04 листопада 2020 12:41
Очікувана вартість: 1 764 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 820,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


УВАГА: процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225 (зі змінами)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
«ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі (Спеціалізований санітарний транспорт (Тип B 4х4)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія ЗАМОВНИКОМ може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 21:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 21:37
Перевырка доброчесності.docx
22 жовтня 2020 21:37
Цінова пропозиція Тип Б.docx
22 жовтня 2020 21:37
ТЗ_скорые В_4x4 22.10.2020.docx
22 жовтня 2020 21:37
Примірний проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

прохання внести зміни, та надати роз'яснення
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:32
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 20:02
Доброго дня!!! Шановний Замовнику, просимо надати роз’яснення яким чином нам, як вітчизняному виробнику автомобілів швидкої медичної допомоги можна запропонувати ту кількість автомобілів, яку ми спроможні виготовити, та поставити, якщо згідно оголошення закупівлі предметом закупівлі є одна одиниця товару. Яким чином можна підтвердити відповідність медико-технічним вимогам, якщо в складі пропозиції не вимагається надання інструкції/ паспортів з використання? Просимо внести зміни в документацію, привести її до відповідності згідно з чинним законадовством.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Замовник проводить аналіз ринку для виявлення найбільш вигідних пропозицій за одну одиницю товару. Учасник приймає участь в аукціоні за одну одиницю та в складі своєї цінової пропозиції зазначає можливу кількість до постачання з урахуванням результатів проведеного електронного аукціону. Відповідно до форми «Цінова пропозиція», Учасник повинен запропонувати в своїй ціновій пропозиції не менше 14 одиниць та не більше 289 одиниць товару спеціалізованого санітарного транспорту типу В; не менше 7 одиниць та не більше 143 одиниць товару спеціалізованого санітарного транспорту типу С.
Крім того, процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225 (зі змінами). Таким чином, Замовник проводить аналіз комерційних пропозицій на спеціалізований санітарний транспорт, які надані потенційними постачальниками, медичні вироби яких можуть відповідати медико-технічним вимогам. В рамках процедури можуть застосовуватися додаткові запити до Учасників з метою підтвердження відповідності технічному завданню.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-22-014865-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС, Код ЄДРПОУ:31778059
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:04
Вимога щодо усунення Замовником порушень під час проведення закупівлі
Вимога щодо усунення Замовником порушень під час проведення закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 20:58
Шановний учасник,
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена відповідно до затвердженого наказом Міністерства охорони здоров’я України від 07.10.2020 № 2277 «Про затвердження паспорта бюджетної програми на 2020 рік» паспорта бюджетної програми КПКВК 2301220 «Розвиток системи екстреної медичної допомоги». ДП «Медзакупівлі України» є одержувачем бюджетних коштів та відповідно до Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 225, здійснює планування закупівель, у тому числі аналіз ринку для виявлення найбільш вигідних пропозицій за одну одиницю товару. Учасник приймає участь в аукціоні за одну одиницю та в складі своєї цінової пропозиції зазначає можливу кількість до постачання з урахуванням результатів проведеного електронного аукціону. Відповідно до форми «Цінова пропозиція», Учасник повинен запропонувати в своїй ціновій пропозиції не менше 14 одиниць та не більше 289 одиниць товару спеціалізованого санітарного транспорту типу В; не менше 7 одиниць та не більше 143 одиниць товару спеціалізованого санітарного транспорту типу С.
Строк постачання та умови розрахунків щодо спеціалізованого санітарного транспорту визначаються проектом Договору про закупівлю та Порядком використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку системи екстреної медичної допомоги, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2020 р. № 818.
Крім того, процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19) на території України» від 20.03.2020 року № 225 (зі змінами). Зазначена вище процедура не регулюється закуоном України «Про публічні закупівлі». Таким чином, Замовник проводить аналіз усіх комерційних пропозицій на спеціалізований санітарний транспорт, які надані потенційними постачальниками.

Документи подані скаржником

27 жовтня 2020 16:03
Вимога
27 жовтня 2020 16:03
Лист

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 13:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 1 764 000,00
UAH
1 755 180,00
UAH
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 1 764 000,00
UAH
1 764 000,00
UAH
Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 1 764 000,00
UAH
1 764 000,00
UAH
Документи
GmbH & Co. KG C. Miesen 1 764 000,00
UAH
1 764 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 15:44
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:44
PoA (Signed).pdf
03 листопада 2020 15:44
LLC DIATECH-UKRAINE.pdf
03 листопада 2020 15:44
Authorization letter-signed.pdf
03 листопада 2020 15:44
В 4х4 Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2020 15:44
В 4х4 Технічна частина.pdf
03 листопада 2020 15:44
Авторизація Сіно ЗАГАЛЬНА.pdf
03 листопада 2020 15:44
Авторизация Royax В 4x4.PDF
03 листопада 2020 15:44
Авторизация Primedic В 4x4.PDF
03 листопада 2020 15:44
Авторизации Ambulanc.pdf
03 листопада 2020 15:44
3 В 4х4.pdf
03 листопада 2020 15:44
2 В 4х4.pdf
03 листопада 2020 15:44
1 В 4х4.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 16:52
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:51
3. ЗАСОБИ МОНІТОРИНГУ ч.2.pdf
03 листопада 2020 16:51
3. ЗАСОБИ МОНІТОРИНГУ ч.1.pdf
03 листопада 2020 16:51
5. ЗАСОБИ ІММОБІЛІЗАЦІЇ.pdf
03 листопада 2020 16:51
1. ЗАСОБИ ТРАНСПОРТУВАННЯ.pdf
03 листопада 2020 16:51
4. ЗАСОБИ ДЛЯ ІНФУЗІЇ.pdf
03 листопада 2020 16:51
7. ЗАСОБИ ДЛЯ ДІАГНОСТИКИ.pdf
03 листопада 2020 16:51
8. МЕДИЧНИЙ ОДЯГ ТА ІНШЕ.pdf
03 листопада 2020 16:50
9. ЗАСОБИ ДЛЯ ДЕЗІНФЕКЦІЇ.pdf
03 листопада 2020 16:50
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 18:37
Електронний підпис
03 листопада 2020 18:36
МВС.7z
03 листопада 2020 18:36
Довідка з ДФС 2.7z
03 листопада 2020 18:36
pdf.pdf
03 листопада 2020 18:36
Довідка (1).zip
03 листопада 2020 18:36
Довідка.zip
03 листопада 2020 18:36
Авторизаційні листи.pdf
03 листопада 2020 18:36
20. Лист імпортера.pdf
03 листопада 2020 18:36
25. Сертифікат типу КТЗ.pdf
03 листопада 2020 18:36
23. Додаткова угода.pdf
03 листопада 2020 18:35
2. Опис товару.pdf
03 листопада 2020 18:35
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 20:36
Підписант.pdf
03 листопада 2020 20:36
Лист-згода.pdf
03 листопада 2020 20:36
Лист Тредекс Miesen 865a.pdf
03 листопада 2020 20:36
звернення .pdf
03 листопада 2020 20:36
Європейський погляд.pdf
03 листопада 2020 20:36
Досвід.PDF
03 листопада 2020 20:36
Досвiд.pdf
03 листопада 2020 20:36
Директиви.PDF
03 листопада 2020 20:36
ГЛ10.pdf
03 листопада 2020 20:36
ГЛ9.pdf
03 листопада 2020 20:36
ГЛ8.pdf
03 листопада 2020 20:36
ГЛ7.pdf
03 листопада 2020 20:36
ГЛ6.pdf
03 листопада 2020 20:36
ГЛ.pdf
03 листопада 2020 20:35
ГЛ 3.pdf
03 листопада 2020 20:35
ГЛ 2.pdf
03 листопада 2020 20:35
ГЛ 1.pdf
03 листопада 2020 20:35
Авториз Medima.pdf
03 листопада 2020 20:35
Referenzliste _sterreich.pdf
03 листопада 2020 20:35
Referenzliste Ambl. Oost.PDF
03 листопада 2020 20:35
Referentie leveren en onderhoud Groningen.pdf
03 листопада 2020 20:35
Protokol testuvannja .pdf
03 листопада 2020 20:35
prospekt_miesen_reduziert.pdf
03 листопада 2020 20:35
Presentation and Reference MIESEN 20072015.pdf
03 листопада 2020 20:35
Miesen 865a.rar
03 листопада 2020 20:35
2331_201030181827_001.pdf
03 листопада 2020 20:35
865.pdf
03 листопада 2020 20:35
865_ 893.pdf
03 листопада 2020 20:35
865 5.pdf
03 листопада 2020 20:35
865 4.pdf
03 листопада 2020 20:35
865 3.pdf
03 листопада 2020 20:35
865 2.pdf
03 листопада 2020 20:35
0465_001.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

GmbH & Co. KG C. Miesen

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
Очікує рішення 1 755 180,00
UAH
04 листопада 2020 13:14

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 31 грудня 2020 23:02
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: УВАГА: процедура «допорогова закупівля» не є пропозицією замовника на укладання договору по заявленому товару, а є інструментом аналізу ринку та виявлення найбільш вигідних пропозицій. Договір про закупівлю буде укладено відповідно до вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 17.03.2020 року № 530-IХ (зі змінами) та постанови КМУ «Деякі питання закупівлі товарів, робіт і послуг, необхі
Документи:
31 грудня 2020 23:02
Електронний підпис
31 грудня 2020 23:02
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ.docx