Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

“Капітальний ремонт дорожнього покриття від вул.Лисика до вул.Кільцева,12 у м.Винники ” (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
503 677,20 UAH
UA-2020-10-22-012759-a fdfb6d73833840b8a5f26c54b985d87b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 503 677,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 518,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
“Капітальний ремонт дорожнього покриття від вул.Лисика до вул.Кільцева,12 у м.Винники ” (Код ДК 021:2015 – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Лисика - Кільцева,12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 16:51
Оголошення ТД Лисика-Кільцева,12.docx
22 жовтня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 16:51
Оголошення ТД Лисика-Кільцева,12.docx
22 жовтня 2020 16:50
Оголошення ТД Лисика-Кільцева,12.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 500 984,76
UAH з ПДВ
500 984,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2020 11:37
1-дф.pdf
31 жовтня 2020 11:36
iso.pdf
31 жовтня 2020 11:36
статут.pdf
31 жовтня 2020 11:36
фінансові документи.rar
31 жовтня 2020 11:36
135_стаття 16.pdf
31 жовтня 2020 11:36
технічні паспорти.pdf
31 жовтня 2020 11:36
штатний розпис.pdf
31 жовтня 2020 11:36
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
31 жовтня 2020 11:36
Nakazy_210720.pdf
31 жовтня 2020 11:36
Розрахунок ЗП 2020.pdf
31 жовтня 2020 11:36
Договір 12-11_19.pdf
31 жовтня 2020 11:36
Звіт з праці.pdf
31 жовтня 2020 11:36
ПДВ.pdf
31 жовтня 2020 11:36
Договір 10-11_19.pdf
31 жовтня 2020 11:36
135_повноваження.pdf
31 жовтня 2020 11:36
банківські довідки 30.10.pdf
31 жовтня 2020 11:36
витяг 3.10.pdf
31 жовтня 2020 11:36
відомості.pdf
31 жовтня 2020 11:36
135_Додаток 3.pdf
31 жовтня 2020 11:36
135_розрахунок ДЦ.pdf
31 жовтня 2020 11:36
vidomosti.pdf
31 жовтня 2020 11:36
135_інші документи.pdf
31 жовтня 2020 11:36
135_Додаток 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 500 984,76
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:48

Документи

02 листопада 2020 11:48
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:47
акцепт Лисика-Кільцева,12.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 11:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
500 984,76
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 11:48
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:47
акцепт Лисика-Кільцева,12.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 10:59
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 11:15
ДД5.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 11:13
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2022 10:31
ДД4.pdf зміни до договору
28 жовтня 2022 10:28
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 23:26
Лисика_Кільцева.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 23:25
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 18:41
дод.уг.1 Лисика-Кільцева,12.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 18:13
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:41
кап.рем.дор.покр.від вул.Лисика до вул.Кільцева,12.pdf укладений
17 листопада 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 17/11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «17.11.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 17/11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни договору із 500 984,76 грн. з ПДВ до 500 983,90 грн. з ПДВ
Номер договору про закупівлю: 17/11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «17.11.2020 – 2021 - та продовження у наступних бюджетних періодах» на «17.11.2020 – 2021 - 2022 - та продовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 17/11-5
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 173 397,78
UAH (в тому числі ПДВ 28 899,63 UAH)
Причини розірвання договору: За згодою Сторін