Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гідростійки КД-80.13.01.000
Очікувана вартість
2 241 600,00 UAH
UA-2020-10-22-004900-c 7272eb9a197943a891d545f0e84b90ce
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується по причині двох відмін, а саме:
- процедура відкритих торгів UA-2020-08-18-003069-c (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-18-003069-c Дата формування звіту: 03 вересня 2020);
- процедура відкритих торгів UA-2020-09-09-000837-c (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-09-000837-c Дата формування звіту: 25 вересня 2020)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 14:30
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Гідростійки КД-80.13.01.000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80100, Україна, Львівська область, Червоноград, вул. Промислова, 27, ВП «Шахта «Червоноградська», ДП «Львіввугілля»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Гідростійки КД-80.13.01.000 для потреб ВП "Шахта"Червоноградська" ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 14:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково виробниче об'єднання "Авіаагрегат"
#34365050
Переможець 2 241 600,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 14:30

Документи

22 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 14:30

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Науково виробниче об'єднання "Авіаагрегат"
#34365050
2 241 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2020 14:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2022 19:05
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 14:41
ДУ 1 до договору № 241.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 14:40
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 13:57
Договір 241 від 02.11.2020р..pdf укладений
02 листопада 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору у відповідності до ч. 4, п. 5, ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. зі змінами від 19.09.2019р. № 114-IX.
Номер договору про закупівлю: 241
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 241
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 241 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 343 600,00 UAH)