Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджа
Очікувана вартість
1 000,00 UAH
UA-2020-10-22-004254-a 71eb1cfee7fb46f5a9be58cb3e159d47
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Лукач

+380954177782 uzhschool19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ужгородська загальноосвітня школа І ІІІ ступенів №19 Ужгородської міської ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 22110054
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Заньковецької, буд. 66
Контактна особа: Наталія Лукач
+380954177782
uzhschool19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Заправка та відновлення картриджа
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 послуга
Заправка картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Заньковецької, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
1 послуга
Відновлення картриджа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88015, Україна, Закарпатська область, місто Ужгород, вул. Заньковецької, 66
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТРУНОВ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ
#3099419695
Переможець 1 000,00
UAH
22 жовтня 2020 11:19

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 11:20