Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сталь кругла Ø 24
Очікувана вартість
1 157 500,00 UAH
UA-2020-10-22-004221-c 30ec7a9d9e064db18480c40ed8228b59
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Моденко Андрій

380672150077 Modenko.A@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Львіввугілля"
Код ЄДРПОУ: 32323256
Місцезнаходження: 80000, Україна , Львівська обл., Сокаль, вул.Б.Хмельницького,26
Контактна особа: Моденко Андрій
380672150077
Modenko.A@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується по причині двох відмін, а саме:
- процедура відкритих торгів UA-2020-08-26-000764-c (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-08-26-000764-c Дата формування звіту: 11 вересня 2020);
- процедура відкритих торгів UA-2020-09-11-010985-b (ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-11-010985-b Дата формування звіту: 28 вересня 2020)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 13:48
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44330000-2: Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 тони
Сталь кругла Ø 24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 80051, Україна, Львівська область, с. Острів, вул. Центральна, 112, ВП "Управління "Західвуглепостач" ДП "Львіввугілля"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44330000-2 — Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Сталь кругла Ø 24 для потреб відокремлених підрозділів - шахт ДП "Львіввугілля". Умови оплати – оплата проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту отримання замовленої Замовником партії товару. Джерело фінансування - Кошти підприємства. Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 13:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне підприємство фірма "БЕРЕГ"
#23886489
Переможець 1 157 500,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 13:48

Документи

22 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 13:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне підприємство фірма "БЕРЕГ"
#23886489
1 157 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2020 13:48
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 17:30
ДУ 2 до 240 від 02 11.2020.PDF зміни до договору
29 січня 2021 17:29
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 16:57
Ду № 1 до договору № 240 від 02.11.2020 року.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 16:56
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:06
Договір № 240 від 02.11.2020 року.pdf укладений
02 листопада 2020 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік у відповідності до ч. 6, статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIII із змінами від 19.09.2019р. № 114-IX на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі 20 відсотків від суми визначеної у договорі
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 1 до договору № 240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару на підставі довідки Львівської Торгово-промислової палати від 13.01.2021р. № 19-09/22
Номер договору про закупівлю: 240
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ 2 до договору № 240
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 1 388 817,91
UAH (в тому числі ПДВ 231 469,65 UAH)