Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Столи комп'ютерні, тумби
Очікувана вартість
185 000,00 UAH
UA-2020-10-22-003357-c 64d88b354efb49eeae60ec2c65da7f78
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Луцик

+380977142981 marina_lutsyk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Міністерства внутрішніх справ України"
Код ЄДРПОУ: 14317108
Місцезнаходження: 04116, Україна , Київська обл., Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Контактна особа: Марина Луцик
+380977142981
marina_lutsyk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 12:30
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 11:00
Очікувана вартість: 185 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


код за ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Столи комп’ютерні, тумби);

код за ДК 021:2015 – 39130000-2 Офісні меблі (Столи комп’ютерні, тумби)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штуки
Стіл комп’ютерний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
50 штуки
Тумба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04116, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Довнар-Запольського, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 листопада 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 14:33
Оголошення_(спрощена _закупiвля) Столи, тумби зміни.docx
26 жовтня 2020 14:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 12:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 14:33
Оголошення_(спрощена _закупiвля) Столи, тумби зміни.docx
22 жовтня 2020 12:30
Оголошення_(спрощена _закупiвля) Столи, тумби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконна вимога надання зразків
Дата подання: 23 жовтня 2020 11:43
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 14:32
Для підтвердження якісних та технічних характеристик товару Учасник-переможець торгів повинен обов’язково надати зразки запропонованого (1 одиницю кожного) на протязі 1 (одного) робочого дня з моменту аукціону. Зразки товарів наданих Учасниками на торги залишаються у Замовника. У складі своєї пропозиції Учасник надає лист-згоду на передачу зразків. Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцінку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію та не дискримінує Учасників. У разі не досконалого вивчення технічних характеристик, Замовник втрачає час на укладання, переоцінку та переукладання договору, а Виконавець витрачає додаткові кошти в наслідок поставки товару, що може не відповідати технічним вимогам щодо предмету закупівлі. Зразки продукції дають можливість Замовнику:
• якісно перевірити відповідність товару встановленим технічним вимогам;
• перевірити відповідність зразків розмірам товару, маркуванню, зазначеному на товарі, документам якості, що надані у складі пропозиції учасника.

Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначати іншу інформацію, яку вважає за потрібне. Дана вимога не порушує права Учасника взяти участь у закупівлі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ 184 000,00
UAH з ПДВ
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 21:36
Електронний підпис
02 листопада 2020 21:36
паспорт якості 2020.jpg.p7s
02 листопада 2020 21:36
паспорт якості 2020.jpg
02 листопада 2020 21:36
Крайка EGGER СЕС.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:36
Крайка EGGER СЕС.pdf
02 листопада 2020 21:36
Клей СЕС.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:36
Клей СЕС.pdf
02 листопада 2020 21:36
ДСП EGGER СЕС.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:36
ДСП EGGER СЕС.pdf
02 листопада 2020 21:36
Цінова пропозиція.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:36
Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2020 21:36
паспорт Соловйов.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:36
паспорт Соловйов.pdf
02 листопада 2020 21:36
Інформація про товар.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:36
Інформація про товар.pdf
02 листопада 2020 21:36
Відомості про учасника.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:36
Відомості про учасника.pdf
02 листопада 2020 21:36
Витяг ЄДР.pdf.p7s
02 листопада 2020 21:36
Витяг ЄДР.pdf
02 листопада 2020 21:36
витяг Єдиного податку.jpg.p7s
02 листопада 2020 21:36
витяг Єдиного податку.jpg
02 листопада 2020 21:36
Виписка.rtf.p7s
02 листопада 2020 21:36
Виписка.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ
#3149002636
Переможець 184 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:03

Документи

11 листопада 2020 16:03
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:01
Протокол №87 від 11.11.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СОЛОВЙОВ ДМИТРО ГЕННАДІЙОВИЧ
#3149002636
184 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 16:03
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:01
Протокол №87 від 11.11.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 лютого 2021 14:59
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 11:42
Договір №402 від 16.11.2020.pdf укладений
17 листопада 2020 11:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 24 грудня 2020
Сума оплати за договором: 184 000,00
UAH