Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне
Очікувана вартість
1 250,00 UAH
UA-2020-10-22-002786-c e422a13c2fee484dabd228abd1f67b7a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Католіченко Ірина Григорівна

+380952025188 katolirina2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління соціального захисту населення Подільської районної державної адміністрації Одеської області
Код ЄДРПОУ: 03194938
Місцезнаходження: 66300, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, проспект Шевченка,2
Контактна особа: Католіченко Ірина Григорівна
+380952025188
katolirina2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Ціна за одиницю: 5UAH з ПДВ
Папка на завязках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, Подільськ, проспект Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
50 шт
Ціна за одиницю: 5UAH з ПДВ
Скоросшиватель картоний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, Подільськ, проспект Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 шт
Ціна за одиницю: 1UAH з ПДВ
Файл А-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, Подільськ, проспект Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 шт
Ціна за одиницю: 3UAH з ПДВ
Картон для подшивки А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, Подільськ, проспект Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
5 шт
Ціна за одиницю: 92UAH з ПДВ
Папір офісний А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66300, Україна, Одеська область, Подільськ, проспект Шевченка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 3 Робочі 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Череушенко Олег Петрович
#2665005555
Переможець 1 250,00
UAH
22 жовтня 2020 11:58

Документи

22 жовтня 2020 11:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 13:49
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 12:15

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка на завязках 50 шт 5,00
UAH з ПДВ
Скоросшиватель картоний 50 шт 5,00
UAH з ПДВ
Файл А-4 200 шт 1,00
UAH з ПДВ
Картон для подшивки А3 30 шт 3,00
UAH з ПДВ
Папір офісний А4 5 шт 92,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 250,00
UAH