Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-10-22-002258-b e72655da8ff4479aa38223784ec84b66
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Неубауер Наталія Валеріївна

+380563712767 psjust@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Південно-Східне міжрегіональне управління Міністерства юстиції (м. Дніпро)
Код ЄДРПОУ: 43314918
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 21А
Контактна особа: Неубауер Наталія Валеріївна
+380563712767
psjust@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно п.1 ст. 8 Закону України «Про виконавче провадження» від 02.06.2016 №1404-УІІІ - реєстрація виконавчих документів, документів виконавчого провадження, фіксування виконавчих дій здійснюється в автоматизованій системі виконавчого провадження, порядок функціонування якої визначається Міністерством юстиції України. Відповідно до п.1 Наказу Міністерства юстиції України від 25.06.2015 №1059/5 «Деякі питання щодо визначення адміністратора Єдиних та Державних реєстрів, держателем яких є Міністерство юстиції України», Державне підприємство «Національні інформаційні системи» визначено адміністратором Єдиних та Державних реєстрів, створення та забезпечення функціонування яких належить до компетенції Міністерства юстиції України. Відповідно до Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 05.08.2016 №2432/5 (далі - Положення), автоматизована система виконавчого провадження (далі - Система) - комп’ютерна програма, що забезпечує збирання, зберігання, облік, пошук, узагальнення, надання відомостей про виконавче провадження, формування Єдиного реєстру боржників та захист від несанкціонованого доступу. Держателем Системи є Міністерство юстиції України, що розробляє організаційні, методологічні принципи ведення Системи та забезпечує її функціонування; Адміністратором Системи є Державне підприємство «Національні інформаційні системи» (далі Підприємство), уповноважене відповідно до законодавства на забезпечення здійснення заходів із створення та технологічного супроводження програмного забезпечення Системи, збереження та захисту даних, що містяться у Системі, виконання інших функцій, передбачених цим Положенням. Таким чином, Підприємство є первинним суб’єктом, що має фізичну можливість контролювати та забезпечувати доступ органів ДВС на сервері, який знаходиться безпосередньо на Підприємстві, а також виключно на Підприємство покладається виконання функцій щодо створення та технологічного супроводження Системи. Відповідно до ст.6 Закону України «Про захист інформації в інформаційно - телекомунікаційних системах» від 05.07.1994 № 80/94, власник системи надає користувачеві відомості про правила і режим роботи системи та забезпечує йому доступ до інформації в системі відповідно до визначеного порядку доступу. Власником Системи є держава в особі Міністерства юстиції України, яке, відповідно до абз.8 п.2 Положення про автоматизовану систему виконавчого провадження є держателем Системи та забезпечує його функціонування. Розмір плати за користування Системою встановлюється Міністерством юстиції України згідно наказів Міністерства юстиції України від 24.03.2017 № 954/5 «Про встановлення розміру плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження» (зі змінами та доповненнями) та від 29.12.2016 № 3917/5 «Про встановлення розмірів плати за користування автоматизованою системою виконавчого провадження органами державної виконавчої служби та приватними виконавцями». Кошти за користування Системою спрямовуються на витрати, пов’язані зі створенням, підтримкою, супроводженням, удосконаленням та технічним супроводженням програмного забезпечення Системи. Отже, враховуючи те, що виключно Державне підприємство «Національні інформаційні системи» може надавати відповідні послуги в повній мірі та без порушень чинного законодавства, що регламентує порядок ведення Єдиних та Державних реєстрів інформаційної мережі Міністерства юстиції України та порядок захисту інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах, а також керуючись п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», було б доцільно застосувати переговорну процедуру закупівлі послуг щодо користування автоматизованою системою виконавчого провадження з Державним підприємством «Національні інформаційні системи»

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020 15:16
Оскарження наміру укласти договір: 02 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Користування автоматизованою системою виконавчого провадження
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропівницький, (за адресами відділів ДВС Південно-Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Дніпро) у Кіровоградський області, визначених у Додатку 1 до цього Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 вересня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата послуги здійснюється Замовником протягом 20 банківських днів з моменту підписання Сторонами Акту, шляхом перерахування відповідних коштів на поточний рахунок Виконавця. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП "Національні інформаційні системи"
#39787008
Переможець 700 000,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2020 15:16

Документи

22 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:48
Повідомлення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2020 15:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "Національні інформаційні системи"
#39787008
700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2020 15:12
Електронний підпис
22 жовтня 2020 14:48
Повідомлення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2021 15:40
Звіт укладений
21 січня 2021 13:34
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 15:36
ду 1 ВП2020 2К.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 15:56
Договір укладений
02 листопада 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ВП2020/2К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 589 899,21
UAH (в тому числі ПДВ 98 316,53 UAH)