Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Магазинні меблі: Послуги з виготовлення та монтажу світлової вивіски на фасаді КГ №127 за адресою: м. Кривий Ріг, вул.. Олександра Станкова, 7а.
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2020-10-22-001249-b 285c91ff31804660bd9b0042951ee3b6
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саковська Ніна Іванівна

+380564947375 ing_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142276
Місцезнаходження: 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1
Контактна особа: Саковська Ніна Іванівна
+380564947375
ing_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39170000-4: Магазинні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Ціна за одиницю: 49000UAH з ПДВ
Послуги з виготовлення та монтажу світлової вивіски на фасаді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50026, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, площа Гірницької Слави, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39170000-4 — Магазинні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки по даному договору здійснюються в національній валюті України - гривні протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання сторонами актів здачі-приймання наданих послуг згідно накладних. Оплата вважається здійсненою від дати надходження відповідних коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок здійснюється протягом 10 календарних днів з дня надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника на відповідне цільове призначення. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 11:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФО-П Яцковська Яна Василівна
#2804716927
Переможець 49 000,00
UAH
22 жовтня 2020 11:54

Документи

22 жовтня 2020 11:52
Електронний підпис
22 жовтня 2020 11:49
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 16:13
Додаткова угода 211-2 укладений
06 листопада 2020 16:09
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 16:08
Додаткова угода 211-2.pdf зміни до договору
06 листопада 2020 16:05
Електронний підпис укладений
27 жовтня 2020 08:35
додаткова угода 211-1 від 27.10.20.png зміни до договору
27 жовтня 2020 08:33
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 12:02
Договір 211 укладений
22 жовтня 2020 11:59
Договір 211 укладений
22 жовтня 2020 11:59
Договір 211 укладений
22 жовтня 2020 11:58

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з виготовлення та монтажу світлової вивіски на фасаді 1 послуга 49 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни "Реквізити сторін" до Договору від 22.10.2020 року № 211 в частині "Замовник"
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 211/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
06 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на виконання п. 6.2 договору № 211 від 22.10.2020 р. Сторони домовились про наступне: достроково розірвати даний Договір в зв’язку з не вірним визначенням предмету закупівлі ДК 021:2015 ( Єдиний закупівельний словник)
Номер договору про закупівлю: 211
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Послуги з виготовлення та монтажу світлової вивіски на фасаді 1 послуга 49 000,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: на виконання п. 6.2 договору № 211 від 22.10.2020 р.Сторони домовились про наступне: достроково розірвати даний Договір в зв’язку з не вірним визначенням предмету закупівлі ДК 021:2015 ( Єдиний закупівельний словник)