Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл деревяний в етно стилі в комплекті з лавами для Української світлиці (код 39120000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Очікувана вартість
8 300,00 UAH
UA-2020-10-22-001169-b 4a1d1d53396e4c3ebee02a1ca1ce9da8
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуменюк Наталя Олексіївна

+380334293331 ustylugmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Устилузька міська рада
Код ЄДРПОУ: 04051388
Місцезнаходження: 44731, Україна , Волинська обл., Устилуг, вул. Володимирська 40
Контактна особа: Гуменюк Наталя Олексіївна
+380334293331
ustylugmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Відповідно до частини третьої статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" Устилузька міська рада оприлюднює звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Інформація про технічні та якісні характеристики наведена в договорі. Строк поставки відповідно до умов договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Стіл деревяний в етно стилі в комплекті з лавами для Української світлиці (код 39120000-9 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44731, Україна, Волинська область, Устилуг, Володимирська,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на реєстраційний рахунок Продавця на підставі видаткових накладних Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КРАВЧУК ПАВЛО ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#2258904594
Переможець 8 300,00
UAH
22 жовтня 2020 11:55

Документи

22 жовтня 2020 11:54
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 11:58