Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замки, ключі та петлі (засув під колодку) (код ДК 021:2015 - 44523300-5 - фурнітура)
Очікувана вартість
32,00 UAH
UA-2020-10-22-000645-c 9d5d336d9818460a85742b9fb2d1214e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Штограм Олена Олексіївна

+380385991100 medic_ch@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чемеровецька центральна районна лікарня" Чемеровецької районної ради
Код ЄДРПОУ: 02004522
Місцезнаходження: 31601, Україна , Хмельницька обл., смт Чемерівці, вул Пирогова, 1
Контактна особа: Штограм Олена Олексіївна
+380385991100
medic_ch@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Джерело фінансування – кошти НСЗУ. Категорія Замовника: Відповідно до п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження: 31601, Хмельницька обл., Чемеровецький район, селище міського типу Чемерівці, ВУЛИЦЯ ПИРОГОВА, будинок 1.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 16UAH без ПДВ
засув під колодку) (код ДК 021:2015 - 44523300-5 - фурнітура)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31601, Україна, Хмельницька область, Чемеровецький район, смт Чемерівці, вул. Пирогова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44523300-5 — Фурнітура

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

22 жовтня 2020 09:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Попадюк Ігор Васильович
#3046903779
Переможець 32,00
UAH
22 жовтня 2020 09:31

Документи

22 жовтня 2020 09:30
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 10:08
Електронний підпис укладений
22 жовтня 2020 09:35
Договір укладений
22 жовтня 2020 09:33

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
засув під колодку) (код ДК 021:2015 - 44523300-5 - фурнітура) 2 шт 16,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 32,00
UAH