Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали для надання медичної допомоги пацієнтам хворим на COVID-19
Очікувана вартість
4 609,00 UAH
UA-2020-10-21-012799-a 746d350a81f34f71b2f7ea851811191d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марта Плечій

+380678584651 marta2207@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Іваничівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01982904
Місцезнаходження: 45300, Україна , Волинська обл., смт. Іваничі, вул. Грушевського, буд. 45
Контактна особа: Марта Плечій
+380678584651
marta2207@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Якість товару повинна відповідати вимогам, встановленим чинними законодавчими актами України для даного виду ТОВАРУ та підтверджуватися сертифікатами якості виробника, які затверджені уповноваженими на те органами Міністерства охорони здоров'я України. Термін придатності товару повинен бути не менше 60% загального терміну придатності на момент поставки. При попередній домовленості сторін термін придатності може бути зменшений, або збільшений
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
інф. канюля 20G (рожева)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
інф. канюля 22G (блакитна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
100 штуки
інф. канюля 24G (жовта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
3 штуки
канюля назальна (для дорослих)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
шприци 10мл. двокомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штуки
шприци 2мл. двокомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1000 штуки
шприц 5мл. двокомпонентний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45300, Україна, Волинська область, смт. Іваничі, вул. Грушевського,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

21 жовтня 2020 17:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#21738610
Переможець 4 609,00
UAH
21 жовтня 2020 17:09

Документи

21 жовтня 2020 17:09
Електронний підпис
21 жовтня 2020 17:08
протокол 105.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 08:31
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 17:11
договір 1811.PDF укладений
21 жовтня 2020 17:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 4 609,00
UAH