Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: код 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Виконати з дотриманням вимог законодавства проектно-вишукувальні роботи з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування, Державному навчальному закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», яка розташована за адресою: м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б)
Очікувана вартість
69 000,00 UAH
UA-2020-10-21-007841-a ● 5dc109ebbd4c4da8b817e9693fdab479
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ОДЕСЬКЕ ВИЩЕ ПРОФЕСІЙНЕ УЧИЛИЩЕ МОРСЬКОГО ТУРИСТИЧНОГО СЕРВІСУ" |
Код ЄДРПОУ: | 02546476 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., м. Одеса, ВУЛ. ПУШКІНСЬКА, буд. 18 |
Контактна особа: |
Сергій Гургенович Ватулян +380504942605 ovpu26@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 жовтня 2020 14:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 жовтня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 69 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 690,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
1. Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02546476.
4. Місцезнаходження замовника: 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Заступник директора Ватулян Сергій Гургенович, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Державного навчального закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», телефон +380504942605, e-mail: оvpu26@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Виконати з дотриманням вимог законодавства проектно-вишукувальні роботи з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування, Державному навчальному закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», яка розташована за адресою: м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б: м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Додаток 1.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.11.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник зобов’язаний оплатити вартість робіт у 100 % обсязі за цим Договором протягом п’ятнадцяти банківських днів з дня отримання Акту виконаних робіт..
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 69 000,00 грн. (шістдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «27» жовтня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» жовтня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути
Згорнути
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02546476.
4. Місцезнаходження замовника: 65026, м. Одеса, вул. Пушкінська, 18.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Заступник директора Ватулян Сергій Гургенович, уповноважена особа з питань організації та проведення процедур закупівель Державного навчального закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», телефон +380504942605, e-mail: оvpu26@ukr.net.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: Виконати з дотриманням вимог законодавства проектно-вишукувальні роботи з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування, Державному навчальному закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», яка розташована за адресою: м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б: м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б.
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 71240000-2 «Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: Додаток 1.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 30.11.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник зобов’язаний оплатити вартість робіт у 100 % обсязі за цим Договором протягом п’ятнадцяти банківських днів з дня отримання Акту виконаних робіт..
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 69 000,00 грн. (шістдесят дев’ять тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ.
15. Період уточнення інформації про закупівлю: «27» жовтня 2020 року час 0000 год.
16. Кінцевий строк подання пропозицій: «30» жовтня 2020 року час 0000 год.
17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%.
18. Розмір та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Не вимагається.
19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається.
20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
23. Дата та час проведення електронного аукціону: Визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконати з дотриманням вимог законодавства проектно-вишукувальні роботи з розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у постійне користування, Державному навчальному закладу «Одеське вище професійне училище морського туристичного сервісу», яка розташована за адресою: м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б: м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Валентини Терешкової, 28-б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник зобов’язаний оплатити вартість робіт у 100 % обсязі за цим Договором протягом п’ятнадцяти банківських днів з дня отримання Акту виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 14:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 14:13 |
ОГОЛОШЕННЯ.pdf | |
21 жовтня 2020 14:13 |
ДОДАТОК 5.doc | |
21 жовтня 2020 14:13 |
ДОДАТОК 4.doc | |
21 жовтня 2020 14:13 |
ДОДАТОК 3.docx | |
21 жовтня 2020 14:13 |
ДОДАТОК 2.docx | |
21 жовтня 2020 14:13 |
ДОДАТОК 1.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" #40688846 |
Переможець |
68 500,00
UAH з ПДВ
|
02 листопада 2020 10:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2020 11:25
|
Договор та протокол 20Ю-5.pdf | укладений |
05 листопада 2020 11:23
|