Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Сервісне обслуговування побутових приладів)
Equipment repair and maintenance services (Service of household appliances)
Очікувана вартість
67 673,85 UAH
UA-2020-10-21-007531-c cfeaf2b93cf44fb0a3be0e2cc0dca12e
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янушевська Людмила Володимирівна

(044) 461-23-20 yanushevskaya-lv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Вебсайт: http://utg.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Контактна особа: Янушевська Людмила Володимирівна
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua
Додаткові контактні особи: Антонюк Ігор
(044) 461 28 39
antonyuk-im@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ
National ID: 30019801
Contact point: Yanushevs'ka Lyudmila
(044) 461-23-20
yanushevskaya-lv@utg.ua
Additional contacts: Antonyuk Igor
(044) 461 28 39
antonyuk-im@utg.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 20:29
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 22 грудня 2020 14:09
Очікувана вартість: 67 673,85 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 676,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Publication date: 21 жовтня 2020 20:29
Enquiries until: 13 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2020 14:00

Information

Estimated total value: 67 674 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 677 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-003052-c , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Сервісне обслуговування побутових приладів». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-10-06-003052-c, in accordance with quality and technical specifications purchase «Service of household appliances». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Сервісне обслуговування побутових приладів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Service of household appliances
CPV: 50530000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Згідно умов проекту договору Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

некоректні технічні вимоги
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:32
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 17:55
1) Не зрозуміло кількість і в якому стані кавомашини. Немає точного списку всіх моделей і комплектації. 2) Нема зрозумілих термінів регламентних робіт по чистці та обслуговуванні кавомашин. Як часто і що треба робити? 3) У таблиці вказані деякі, не всі можливі несправності кавомашини. У кавомашинах ламаються не тільки редуктора, насоси та трубки, є ще багато інших вузлів які виходять зі строю. Тому або все вузли треба перерахувати або прибрати вузли і залишити пункт ремонт кавомашини, або ремонт одного вузла кавомашини. 4) Пункт 3 - обслуговування силової плати - це що таке? Силова плата - це електронна плата не вимагає ніяких дій якщо вона працює. Якщо вона не працює - потрібний ремонт або заміна на нову. 5) Пункт 4 - заміна редуктора. Редуктор як вузол - є частина корпусу кавомашини, його ремонтують, а не мітить. Найчастіше змінюють шестерні, мотор, датчики.
Розгорнути Згорнути
Відповідь:

1. Стан задовільний.
Список моделей зазначений в технічних вимогах.
Комплектація стандартна заводська у відповідності до моделі
2. Загальна кількість обслуговувань і перелік послуг, що входять до одного обслуговування зазначені в технічних вимогах.
3. Надання послуг по інших вузлах не вимагагається
4. Приведення силової плати до робочого стану. Ремонт або заміна на нову - на розсуд виконавця.
5. Редуктор кавомашини є в продажу як окремий вузол і підлягає заміні.
https://a99.com.ua/p1047773795-reduktor-korpusom-dvigatelem.html?gclid=Cj0KCQjwit_8BRCoARIsAIx3Rj57D3CrQXUcLVm-c7xMrYhsbkEQKMsPH9GzgFCnWANPOJQhF0oofEkaApDCEALw_wcB
У випадку необхідності заміни частини корпусу проводити заміну.
Бюджет закупівлі
Дата подання: 27 жовтня 2020 18:24
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:38
Маленький бюджет, кавомашини НЕ нові. Якщо прийняти те, що хоча б раз один раз в 3 місяці треба робити комплексне обслуговування кавомашини. (Хоча завод виробник, наприклад Philips-Saeco, пише на своїх заварювальних вузлах і інструкції користувача ще менше терміни обслуговування!) 67000грн / 20 кавоварок ~ 3350 грн. в рік / 4 = ~ 830 грн. на кожну кавоварку в рік. Це покриває чистку, обслуговування та ущільнювачі. Але не покриває навіть мінімальні ремонти.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість закупівлі визначена за результатами аналізу ранку послуг на обслуговування кавомашин.
Кількість, встановлена в технічних вимогах визначає кількість обслуговувань, а не одиниць обладнання.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-10-21-007531-ccfeaf2b93cf44fb0a3be0e2cc0dca12e
Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 30019801
Місцезнаходження: 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЮСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 грудня 2020 15:59
Фізична особа-підприємець Кот Юрій Миколайович Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1- Перелік виявлених невідповідностей На тендерну пропозицію учасника накладено електронну печатку учасника. На тендерну пропозицію учасника не накладено ЕЦП/КЕП уповноваженої особи учасника закупівлі. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності П. 3 розділу ІІ «Вимоги до інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕСЗ у вигляді файлів» Додатку ІІ до тендерної документації: Учасник повинен накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно п. 4 розділу І Додатку ІІ тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Накласти на пропозицію електронний цифровий підпис (ЕЦП) або кваліфікований електронний підпис (КЕП) уповноваженої особи учасника закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів. 2 -Перелік виявлених невідповідностей У складі тендерної пропозиції відсутнє рішення про призначення керівника. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності П. 4 розділу І «Перелік інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕЗС у вигляді файлів» Додатку ІІ до тендерної документації: Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. … При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); … Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення). 3 -Перелік виявлених невідповідностей У складі тендерної пропозиції відсутні установчий документ, довідка або інший документ учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності П. 4 розділу І «Перелік інформації, що відноситься до складу тендерної пропозиції та підлягає завантаженню в ЕЗС у вигляді файлів» Додатку ІІ до тендерної документації: Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 4.1. Керівника учасника-юридичної особи. … При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканкопіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: … - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (сканкопія з оригіналу або копії документу)), або довідка (в довільній формі; сканкопія з оригіналу або копії) або інший документ (сканкопія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення (сканкопія з оригіналу або копії документу)), або довідка (в довільній формі; сканкопія з оригіналу або копії) або інший документ (сканкопія з оригіналу або копії) учасника процедури закупівлі з кодом адміністративних послуг, за яким можна отримати доступ до чинних установчих документів учасника, на вебпорталі Міністерства юстиції України (за електронною адресою https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) 4 - Перелік виявлених невідповідностей На виконання пункту 2.1.1 розділу І Додатку ІІ до тендерної документації не надано сканкопії довідки/листа учасника про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності П. 2.1.1. розділу І Додатку ІІ до тендерної документації Сканкопія/-ї (з оригіналу або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** про надання послуг, із зазначенням: назви/-в, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адрес/-и та контактного телефону/-ів замовника/-ів за договором, предмет договору/-ів, дата укладення та строк дії договору/-ів, статус виконання договору/-ів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей Сканкопія/-ї (з оригіналу або копії) довідки/листа учасника (в довільній формі) за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів** про надання послуг, із зазначенням: назви/-в, ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб), адрес/-и та контактного телефону/-ів замовника/-ів за договором, предмет договору/-ів, дата укладення та строк дії договору/-ів, статус виконання договору/-ів.

Документи

23 листопада 2020 14:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

04 грудня 2020 12:28
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:26
Лист відгук.jpg
04 грудня 2020 12:26
Витяг.jpg
04 грудня 2020 12:26
Виписка 2.jpg
04 грудня 2020 12:26
Виписка.jpg
27 жовтня 2020 18:20
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:20
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:14
Лист відгук.jpg
27 жовтня 2020 18:14
Розрахунок ціни.xlsx
27 жовтня 2020 18:14
004.jpg
27 жовтня 2020 18:14
003.jpg
27 жовтня 2020 18:14
002.jpg
27 жовтня 2020 18:14
001.jpg
27 жовтня 2020 18:14
Гарантійний лист.jpg
27 жовтня 2020 18:14
Опитувальник.pdf

Документи

23 листопада 2020 14:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 грудня 2020 20:54
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:54
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:32
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:26
public_doc.p7s
28 грудня 2020 20:26
public_doc.pdf
28 грудня 2020 20:26
Dovidka_20321560630640790045.pdf
28 грудня 2020 20:26
Dovidka_20321560630640790045.pdf.p7s
28 грудня 2020 20:26
07П Свідоцтво.pdf
28 грудня 2020 20:26
07П Свідоцтво.pdf.p7s
23 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:13
021 Свідоцтво.pdf
19 листопада 2020 14:13
021 Свідоцтво.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
018 Витяг ЄДР.pdf
19 листопада 2020 14:13
018 Витяг ЄДР.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
01 Проект договору.pdf
19 листопада 2020 14:13
01 Проект договору.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
06 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
05 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
05 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
19 листопада 2020 14:12
06 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
19 листопада 2020 14:12
024 Розрахунок ціни ТП.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:12
024 Розрахунок ціни ТП.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮСЕРВІС"

Фізична особа-підприємець Кот Юрій Миколайович

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кот Юрій Миколайович 53 880,00
UAH
28 990,00
UAH
Документи
ТОВ "ЮСЕРВІС" 61 685,00
UAH
29 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 20:54
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:54
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:32
Електронний підпис
28 грудня 2020 20:26
public_doc.p7s
28 грудня 2020 20:26
public_doc.pdf
28 грудня 2020 20:26
Dovidka_20321560630640790045.pdf
28 грудня 2020 20:26
Dovidka_20321560630640790045.pdf.p7s
28 грудня 2020 20:26
07П Свідоцтво.pdf
28 грудня 2020 20:26
07П Свідоцтво.pdf.p7s
23 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:49
Електронний підпис
23 грудня 2020 15:47
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:16
Електронний підпис
19 листопада 2020 14:13
021 Свідоцтво.pdf
19 листопада 2020 14:13
021 Свідоцтво.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
018 Витяг ЄДР.pdf
19 листопада 2020 14:13
018 Витяг ЄДР.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
01 Проект договору.pdf
19 листопада 2020 14:13
01 Проект договору.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
06 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
05 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:13
05 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.pdf
19 листопада 2020 14:12
06 ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ.pdf
19 листопада 2020 14:12
024 Розрахунок ціни ТП.pdf.p7s
19 листопада 2020 14:12
024 Розрахунок ціни ТП.pdf

Публічні документи

04 грудня 2020 12:28
Електронний підпис
04 грудня 2020 12:26
Лист відгук.jpg
04 грудня 2020 12:26
Витяг.jpg
04 грудня 2020 12:26
Виписка 2.jpg
04 грудня 2020 12:26
Виписка.jpg
27 жовтня 2020 18:20
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:20
Електронний підпис
27 жовтня 2020 18:14
Лист відгук.jpg
27 жовтня 2020 18:14
Розрахунок ціни.xlsx
27 жовтня 2020 18:14
004.jpg
27 жовтня 2020 18:14
003.jpg
27 жовтня 2020 18:14
002.jpg
27 жовтня 2020 18:14
001.jpg
27 жовтня 2020 18:14
Гарантійний лист.jpg
27 жовтня 2020 18:14
Опитувальник.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Кот Юрій Миколайович

ТОВ "ЮСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Кот Юрій Миколайович
#3016313375
Переможець
28 990,00
UAH
28 грудня 2020 16:31
Обґрунтування аномально низької ціни
до 24 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кот Юрій Миколайович
#3016313375
28 990,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 13:36
Електронний підпис укладений
10 лютого 2021 12:10
Договір.pdf укладений
10 лютого 2021 12:09
Протокол 1001_20_213_пр_д.pdf укладений
10 лютого 2021 12:09

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 28 990,00
UAH