Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Очікувана вартість
5 415,00 UAH
UA-2020-10-21-007489-a ● 43530ce358894e9d8ec9ccddea2706ad
Закупівля без використання електронної системи
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
21 жовтня 2020
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37465590 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45 |
Контактна особа: |
Анна Варламова +380954504295 anna14varlamova@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання згідно встановлених технічних норм і стандартів, які діють на території України для відповідних видів робіт. Вид закупівлі – Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель. Категорія замовника – органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини 1 статі 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування – кошти місцевого (міського) бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Утримання служби замовника, включаючи затрати на здійснення технічного нагляду за виконанням робіт з капітального ремонту ліфтового обладнання за адресою: м. Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
73000, Україна, Херсонська область, Херсон, просп. Кутузова, 8, під’їзди 5, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються шляхом перерахування відповідних коштів на рахунок Виконавця протягом п’яти календарних днів з дня підписання Сторонами актів виконаних робіт та розрахунків. | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
21 жовтня 2020 13:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 13:58 |
Звіт до договору № 908.pdf |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА «ІНСПЕКЦІЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ» #33015092 |
Переможець |
5 415,00
UAH з ПДВ
|
21 жовтня 2020 14:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 14:00
|
908.pdf | укладений |
21 жовтня 2020 14:00
|