Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм
Очікувана вартість
1 655 000,00 UAH
UA-2020-10-21-007082-c e2e53d3ffbaa4294ad38c67e5973fc58
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Охрімчук Ірина Петрівна

+380444811959 tender-dms@customs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна митна служба України
Код ЄДРПОУ: 43115923
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., місто Київ, вул. Дегтярівська, 11г
Контактна особа: Охрімчук Ірина Петрівна
+380444811959
tender-dms@customs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 17:51
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:01
Очікувана вартість: 1 655 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 шт
Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм з витратними матеріалами для їх персоніфікації (2ЧБРЛ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,11г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
10638 доза
Бланки службових посвідчень з безконтактним електронним носієм з витратними матеріалами для їх персоніфікації (БТ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м.Київ, вул. Дегтярівська,11г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти ) банківських днів з наступного дня після надходження коштів з Державного бюджету на зазначені цілі за умови пред’явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та підписаної Сторонами видаткової накладної без застережень. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 18:04
Тендерна_документація_посвідчення зі змінами1.docx
04 листопада 2020 18:04
Зміни 1до ТД 04.11.2020.docx
21 жовтня 2020 17:47
Тендерна_документація_посвідчення.docx
04 листопада 2020 18:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 18:04
Тендерна_документація_посвідчення зі змінами1.docx
04 листопада 2020 18:04
Зміни 1до ТД 04.11.2020.docx
21 жовтня 2020 17:47
Тендерна_документація_посвідчення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-007082-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ДП "Поліграфічний комбінат "Україна" по виготовленню цінних паперів", Код ЄДРПОУ:16286441
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:30
Щодо внесення змін до тендерної документації
Шановний, Замовник! Звертаємося до вас з приводу наступного.
1. Відповідно до Додатку 5 до тендерної документації технічні характеристики бланку службового посвідчення повинні відповідати технічним вимогам до бланку службового посвідчення посадових осіб та працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України з безконтактним носієм згідно з вимогами Постанови КМУ від 27.12.2018 №1137 (далі – Постанова). Водночас, технічний опис Товару, наведений у додатку 5 до тендерної документації, містить опис захисної ламінації, проте згідно з Постановою КМУ покриття посвідчення захисним зовнішнім шаром (захисна ламінація) не передбачається. Вимагаємо внести зміни до тендерної документації в частині технічного опису товару з метою його приведення у відповідність до технічного опису бланка службового посвідчення, затвердженого Постановою.
2. Форма Тендерної пропозиції, наведена у додатку 2 до тендерної документації, та проєкт договору, наведений у додатку 5 до тендерної документації, містять вимогу комплектування бланків посвідчень витратними матеріалами для їх персоніфікації. Проте, тендерна документація не містить опису витратних матеріалів для персоналізації. Які саме персоналізаційні (друкуючі) пристрої потрібно забезпечити витратними матеріалами? Просимо зазначити марку та модель пристрою або надати вичерпну технічну специфікацію на необхідні витратні матеріали.
3. Згідно з тендерною документацією загальний обсяг Товару складається з двох позицій, які різняться найменуванням – «Бланк службового посвідчення з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації (2ЧБРЛ)» та «Бланк службового посвідчення з безконтактним електронним носієм в комплекті з витратними матеріалами для їх персоніфікації (БТ). Проте, технічним описом, наведеним у додатку 5 до тендерної документації, не визначено в чому полягає їх відмінність. Просимо чітко вказати в технічному описі Товару, яка є відмінність між вищезазначеними позиціями Товару.
4. Додаток 3 до проєкту Договору, наведеного у додатку 5 до тендерної документації, містить Зразок замовлення на персоналізацію. Чи передбачається, що персоналізацію виконує Постачальник? Якщо – так, тоді, з якою метою Товар містить вимогу комплектації витратними матеріалами для персоніфікації?
5. У найменуванні Товару використовується термін «персоніфікація». Відповідно до Постанови постановою КМУ від 27.12.2008р. Посвідчення персоналізуються.
Просимо надати чіткі відповіді на поставлені питання та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 18:08
Надано роз'яснення щодо вимоги протоколом засідання тендерного комітету від 26.10.2020 №108

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря 1 654 001,64
UAH з ПДВ
1 654 001,64
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОНВІ ПРІНТ" 1 654 984,44
UAH з ПДВ
1 654 984,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 13:31
Проект договору.PDF
12 листопада 2020 13:31
Гарантійний лист.PDF
12 листопада 2020 13:31
Авторизаційний лист.pdf
12 листопада 2020 13:31
Сертифікат ISO 14298.pdf
12 листопада 2020 13:31
Копія статуту.PDF
12 листопада 2020 13:31
Фінансова звітність.pdf
12 листопада 2020 13:31
Тендерна пропозиція.PDF
12 листопада 2020 13:31
Інформація про учасника.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП Поліграфічний комбінат Зоря

ТОВ "КОНВІ ПРІНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
Переможець 1 654 001,64
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 14:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 14:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП Поліграфічний комбінат Зоря
#32068913
1 654 001,64
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 10:00
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:27
Договір укладений
30 листопада 2020 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 654 001,64
UAH (в тому числі ПДВ 275 666,94 UAH)