Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спирт етиловий 96%
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2020-10-21-004041-a f8f41ff074084cfa97e0819b7cba050b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Мартиненко

+380952334710 okvd_dp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Обласний шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01985417
Місцезнаходження: 49074, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Байкальська, 9а
Контактна особа: Тетяна Мартиненко
+380952334710
okvd_dp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 11:27
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2020 15:55
Очікувана вартість: 36 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 180,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1500 флакон
Спирт Етиловий 96%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Байкальська, 9а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 листопада 2020
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 11:27
dogovir_zakupivli_1.doc
21 жовтня 2020 11:27
Документація спирт.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-21-004041-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ФОРМАТ 8, Код ЄДРПОУ:43506570
Дата подання: 03 листопада 2020 17:12
Скарга на прийняте рішення та дії Замовника, про невідповідність документів переможця
Товариство з обмеженою відповідальністю
"ФОРМАТ 8"
_______________________________________________________________
Юрид./Пошт. адреса: 40035,Сумська обл., м.Суми, вул. Харківська, 6.
ЄДРПОУ: 43506570
E-mail: format8.tov@gmail.com
Телефон: 0976573868
Вих. № 12
від 03.11.2020 р.
1) Керівнику
Комунальне підприємство "Обласний шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Франкенбергу А.А. (ЄДРПОУ 01985417)
49074, Дніпропетровська обл., м.Дніпро, вул.Байкальська, буд. 9-А
Тел. (056) 720-94-98


2) Уповноваженій/ відповідальній особі, головній медичній сестрі
Мартиненко Т.Л.
тел. (056)726-30-06, факс 27-09-55, (095) 2334710
E-mail: okvd_dp@ua.fm

С К А Р Г А
на прийняте рішення та дії Замовника,
про невідповідність документів переможця
період оскаржень до 05.11.2020 р. (час 00:00)

Замовник:
Найменування: Комунальне підприємство "Обласний шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код за ЄДРПОУ: 01985417
Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-21-004041-a
Дата аукціону: 30.10.2020 року.
Процедура закупівлі: Спрощені/Допорогові закупівлі
Параметри торгів:
Очікувана вартість закупівлі 36 000,00 грн (з ПДВ)
Специфікація закупівлі:
1) Спирт Етиловий 96%
Класифікація за ДК 021:2015: 24320000-3 - Основні органічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49074, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Байкальська, 9а
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10.11.2020 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1500 флак.
02.11.2020 року (в 11:07 годин) Замовник в електронній системі закупівель опублікував «Протокол спирт». Звертаємо Вашу увагу, що даний Протокол не відкривається та не завантажується/ не скачується, що унеможливлює його переглянути і взагалі прочитати!!!
Згідно абзацу другого пункту 7 частини 10 ст. 11 ЗУ «Про публічні закупівлі» Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.

Відповідно до частини 3 та 4 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«3. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій формується та оприлюднюється електронною системою закупівель автоматично в день розкриття тендерних пропозицій/пропозицій.
4. Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) контактну особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками;
3) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
4) назву предмета закупівлі;
5) дату та час розкриття тендерної пропозиції/пропозиції;
6) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
7) інформацію та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також інформацію та документи, що містять технічний опис предмета закупівлі;
8) інформацію щодо ціни тендерної пропозиції/пропозиції до початку аукціону та після закінчення аукціону.
Протокол розкриття тендерних пропозицій/пропозицій може містити іншу інформацію».

На підставі частини 12 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«…
За результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій повинен містити інформацію про:
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорію;
2) унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель;
3) перелік тендерних пропозицій;
4) найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи) учасників;
5) результат розгляду кожної тендерної пропозиції (відхилення тендерної пропозиції/допущення до аукціону);
6) підстави відхилення тендерної пропозиції (у разі відхилення) згідно зі статтею 31 цього Закону.
Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Протокол розгляду тендерних пропозицій може містити іншу інформацію».

Того ж дня, 02.11.2020 р. (в 11:09 годин) Замовник опублікував Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-10-21-004041-a з учасником торгів ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» (ЄДРПОУ 40477029), зазначивши останнього, як учасника-переможця процедури закупівлі.

Учасник ТОВ «Формат 8» категорично не згоден із вищезазначеним рішенням з огляду на таке.

По-перше, відповідно до ч.3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги"».
Всі документи пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель. Документи мають бути належного рівня зображення (чіткими та розбірливими для читання).
Звертаємо увагу, що пропозиція учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» є найбільш економічно вигідною, але складена із порушеннями.
Так, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» надав Сертифікат якості № 1 на «МЕДАСЕПТ 96», в якому текст зовсім нечитабельний, блідий, а місцями взагалі відсутній! З огляду на даний Сертифікат якості неможливо бути впевненим в тих чи інших показниках, адже вони не помітні, і вважати такий документ належним чином оформленим неможливо!!!


По-друге, в складі пропозиції ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДІК» надано Сертифікат якості № 1, який не відповідає встановленим вимогам законодавства.
Листом Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба), який опубліковано 26.04.2019 року на сайті Держлікслужби https://www.dls.gov.ua/%d0%b4%d0%be-%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%b3%d0%b8-%d1%96%d0%bc%d0%bf%d0%be%d1%80%d1%82%d0%b5%d1%80%d1%96%d0%b2-%d0%bb%d1%96%d0%ba%d0%b0%d1%80%d1%81%d1%8c%d0%ba%d0%b8%d1%85-%d0%b7%d0%b0%d1%81%d0%be%d0%b1/
надано роз’яснення стосовно вимог до змісту сертифіката якості серії лікарського засобу (копія додається).
Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 03.10.2011 року № 634 затверджено Настанову СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 «Лікарські засоби. Міжнародні гармонізовані вимоги щодо сертифікації серії» (далі — Настанова), яка встановлює вимоги щодо змісту сертифікату серії на лікарські засоби, проміжну продукцію, не розфасовану або частково упаковану продукцію, а також на активні фармацевтичні інгредієнти та досліджувані лікарські засоби, що застосовують у дозволених клінічних випробуваннях. Ця Настанова придатна для цілей сертифікації серій лікарських засобів у фармацевтичній промисловості, а також у регуляторній діяльності під час інспектування організацій з боку регуляторних органів.
Настанова СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 є обов’язковою до використання всім вітчизняним суб’єктам господарювання, які займаються виробництвом лікарських засобів, а також відповідним регулятори їм органам (копія додається).
У вказаній Настанові затверджено зміст сертифікату, та надано пояснення по кожному пункту.
«Зміст сертифікату серії для лікарських засобів
Примітка. Для еквівалентності термінології див. словник еквівалентних термінів, що використовують у бланках сертифікату.

[БЛАНК ВИРОБНИКА АБО ВИРОБНИКА-ЕКСПОРТЕРА]
1. Назва продукції.
2. Країна-виробник або країна-імпортер, якщо продукцію імпортовано.
3. Номер реєстраційного посвідчення або торгової ліцензії або номер дозволу на клінічні випробування.
4. Сила дії/активність.
5. Лікарська форма.
6. Розмір та тип паковання.
7. Номер серії та розмір серії.
8. Дата виробництва.
9. Дата закінчення терміну придатності.
10. Назви, адреси та номери ліцензії всіх дільниць з виробництва та контролю якості.
11. Сертифікати відповідності GMP для всіх дільниць, наведених у п. 10, або
(за наявності) номери посилань у EudraGMP.
12. Результати аналізів.
13. Коментарі.
14. Заява про сертифікацію
15. Прізвище та посада/звання особи, яка видала дозвіл на випуск серії
16. Підпис особи, яка видала дозвіл на випуск серії
17. Дата підписання».


Отже, Сертифікат повинен складатися на Бланку виробника або виробника-експортера.
Зауважимо, що Сертифікат якості № 1 наданий ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДІК» складено не на Бланку виробника чи експортера, адже не містить шапки, в якій видно чий це бланк!


По-третє, в Пояснювальній записці Настанови СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 «Лікарські засоби. Міжнародні гармонізовані вимоги щодо сертифікації серії» розшифровується, що повинно бути зазначено в кожному пункті Сертифікату якості.
Так, згідно Настанови СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 в пункті 4 повинно зазначається:
«4 Сила дії/активність
Назва та кількість в одиниці дози чи одиниці об’єму, чи одиниці маси (відповідно до лікарської форми) для всіх діючих речовин/компонентів».
Однак, наданий Сертифікат якості № 1 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДІК» не відповідає вимогам вищезазначеної Настанови, зокрема в п. 4 вказаного сертифікату замість вмісту діючих речовин у кількісному виражені на одиницю дози чи одиницю об’єму, чи одиницю маси відповідно до лікарської форми - зазначено «Антисептичний, дезінфекційний засіб», отже даний сертифікат не може бути використаний, як належний документ.
Отже, Сертифікат якості № 1 складений з грубими порушеннями.


По-четверте, в Пояснювальній записці Настанови СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 в пункті 15 зазначається, що в Сертифікаті особа, яка склала Сертифікат повинна вказати:
«15. Прізвище та посада/звання особи, яка видала дозвіл на випуск серії
Якщо у п. 10 наведено більше однієї дільниці, то слід вказати назву та адресу дільниці».
Прочитати назви та номери ліцензій дільниць з виробництва та контролю якості в Сертифікаті якості № 1 не є можливим, адже погана копія, і майже відсутній текст.
Звертаємо увагу, що в Сертифікаті якості № 1 в пункті 10 зазначено декілька Назв, адрес та номерів ліцензій дільниць з виробництва та контролю якості, а в кінці Сертифікату якості № 1 підписує, той хто його склав «Начальник виробничої лабораторії» без зазначеної назви та адреси дільниці.
Отже, Сертифікат якості № 1 ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДІК» має ще одне грубе порушення, тому не може вважатися належно оформленим!


По-п’яте, аналогічна ситуація з даним Сертифікатом якості №1 вже була в іншій закупівлі UA-2020-10-08-002710-b, Замовник дискваліфікував учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДІК» та зазначив наступне: «Добрий день. Шановний учаснику поняття "належний рівень зображення" означає, що зображення повинно бути чітким та розбірливим для читання, про що було зазначено в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі,
Поданий у Вашій пропозиції Сертифікат якості №1 є нечітким та нерозбірливим для читання (місцями взагалі не видно слів).
Шановний Учасник, здійснивши повторний перегляд Вашої пропозиції, уповноважена особа дійшла висновку, що наданий Вами документ "Сертифікат якості №1" не відповідає вимогам, які зазначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, зокрема зображення є нечітким та нерозбірливим для читання» (копія скриншоту додається).

За сукупністю вищенаведених порушень, можна дійти висновку, що подана пропозиція учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДІК» не може вважатися належно оформленою, адже складена з численними грубими порушеннями!

Згідно ч. 9 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» розгляд та оцінка тендерних пропозицій «Після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною».

Згідно ч. 11 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» «У разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею».

Відповідно до ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилення тендерних пропозицій можливе у разі:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;
не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником.
2. Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
3. У разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.».

Статтею 44 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачається відповідальність за порушення Закону:
«1. За порушення вимог, установлених цим Законом та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників, службові (посадові) особи та члени органу оскарження, службові (посадові) особи Уповноваженого органу, службові (посадові) особи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, службові (посадові) особи органів, що здійснюють казначейське обслуговування бюджетних коштів (обслуговуючого банку), несуть відповідальність згідно із законами України .

Стаття 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення:
«Порушення порядку визначення предмета закупівлі; несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації; тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону; розмір забезпечення тендерної пропозиції, встановлений у тендерній документації, перевищує межі, визначені законом; неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі, що здійснюються відповідно до положень Закону України "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19)"; ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом; порушення строків розгляду тендерної пропозиції -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Дії, передбачені частиною першою цієї статті, вчинені особою, яку протягом року було піддано адміністративному стягненню за такі ж порушення, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі двохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян».

Отже, учасник ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДІК» порушив вимоги чинного законодавства Настанови СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 «Лікарські засоби. Міжнародні гармонізовані вимоги щодо сертифікації серії» та вимоги тендерної документації Замовника.
У зв’язку з цим, пропозиція учасника ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДІК» має бути відхиленою та розглядатися пропозиції наступних учасників.
Нагадуємо, що пропозиція наступного учасника ТОВ «ФОРМАТ 8» ще актуальна!
Якість, кількість і строки поставки всього запропонованого товару гарантуємо. Пропозиція ТОВ «ФОРМАТ 8» складає 24 750,00 грн.

Враховуючи вищевикладене,


ПРОШУ:
1. Розглянути дану скаргу.
2. Скасувати Протокол спирту Комунального підприємства "Обласний шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради", що опублікований на ДЗО 02.11.2020 р. (в 11:07 годин), який не відкривається, не завантажується/ не скачується.
3. Скласти новий Протокол про визначення іншого учасника переможцем.
3. Скасувати Повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК».
4. Розглянути пропозиції наступних учасників.
5. Скласти нове Повідомлення про намір укласти договір з іншим учасником.

У випадку залишення даної Скарги без уваги - учасник ТОВ «Формат 8» має намір звернутись із Скаргою до Антимонопольного комітету України (органу оскарження) з метою неупередженого та ефективного захисту прав та законних інтересів, що передбачено законодавством України.
Дана СКАРГА також направляється:
- через ДЗО;
- на E-mail: okvd_dp@ua.fm


Додатки:
1. Копія Листа Державної служби України з лікарських засобів та контролю за наркотиками (Держлікслужба) роз’яснення стосовно вимог до змісту сертифіката якості серії лікарського засобу.
2. Копія Настанови СТ–Н МОЗУ 42-4.4:2011 «Лікарські засоби. Міжнародні гармонізовані вимоги щодо сертифікації серії».
3. Копія Скриншоту про дискваліфікацію ТОВ «ДІАЛІЗ МЕДИК» у зв’язку з поганою якістю Сертифіката якості № 1.


Директор Д.Б. Бурятова
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 16:50
Доброго дня шановний участник. Дякуемо за звернення. Щодо протоколу "Рішення відповідальної особи" який був оприлюднений 2 лист. 11:07 який з Ваших слів "не відкривається та не завантажується/ не скачується, що унеможливлює його переглянути і взагалі прочитати" Буде оприлюднен у системи повторно. А на подольше Ваше зверненя зазначаемо що:відповідно до ІНФОРМАЦІЇ про проведення спрощеної закупівлі згідно ДК 021:2015: 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-21-004041-a
яка була зазначена в нашому оголошені «якість товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо. Підтверджується документами (копії сертифікату (паспорта) відповідності або посвідчення про якість, та/або іншими документами) (копії додаються в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції».

Звертаємо увагу, що у складі тендерної пропозиції ТОВ "Діаліз Медик" окрім сертифікату якості №1 міститься ще документ, який підтверджує якість товару та відповідність його нормативним документам, а саме Сертифікат аналізу №1276 від 06.04.2020. Тому у складі тендерної пропозиції прийнято до уваги надані документи в цілому, що стосуються якості запропонованого товару відповідно до вимог Замовника.

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 17:12
СКАРГА

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2020 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 27 465,00
UAH з ПДВ
24 735,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФОРМАТ 8 33 000,00
UAH з ПДВ
24 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БаДМ" 35 820,00
UAH з ПДВ
35 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ" 36 000,00
UAH з ПДВ
36 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 13:54
Електронний підпис
27 жовтня 2020 13:52
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 22:29
Електронний підпис
29 жовтня 2020 22:27
квалф1.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 15:48
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:50
ViewFile_p71-86.pdf
28 жовтня 2020 14:50
ViewFile_p36-70.pdf
28 жовтня 2020 14:50
ViewFile_p01-35.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 22:15
Електронний підпис
29 жовтня 2020 22:14
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

ТОВ ФОРМАТ 8

ТОВ "БаДМ"

ТОВ "УКРСПЕЦ ІМПОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
Переможець 24 735,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:09

Документи

02 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:07
Протокол спирт.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 11:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
24 735,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 11:09
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:07
Протокол спирт.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2020 18:27
Протокол(1).pdf укладений
12 листопада 2020 18:26
спирт(1)(1).pdf укладений
12 листопада 2020 18:26