Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (2 лота), Лот №1 - послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів TOYOTA з використанням запасних частин і витратних матеріалів виконавця
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2020-10-21-003439-b 9ded501d7a334b9ba1751ca80c03c028
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено тендер на закупівлю Послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (2 лота), а саме Лот №1 - послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів TOYOTA з використанням запасних частин і витратних матеріалів виконавця (номера процедур закупівель : UA-2020-07-21-006833-b, UA-2020-08-14-007331-a)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 17:21
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Лот №1 - послуги з поточного ремонту і технічного обслуговування автомобілів TOYOTA з використанням запасних частин і витратних матеріалів виконавця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Флотська, 204
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

21 жовтня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Азов Мотор"
#38242831
Переможець 150 000,00
UAH з ПДВ
21 жовтня 2020 17:21

Документи

21 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 17:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Азов Мотор"
#38242831
150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2022 08:54
ЗВІТ укладений
01 лютого 2022 08:53
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 15:10
Додаткова угода 2 706.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 15:05
Повівдомлення про внесення змін до договору 706 2.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 15:05
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:22
Додаткова угода АЗОВ МОТОР.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:19
Повівдомлення про внесення змін до договору 706.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:19
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 16:09
Договір 706 укладений
20 листопада 2020 16:04

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
28 грудня 2020 16:53
7 855,00 UAH UA758201720344240001000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA103354290000026006054004811
ТОВ "Азов Мотор"
Оплачений
28 грудня 2020 16:53
53 450,00 UAH UA758201720344240001000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA103354290000026006054004811
ТОВ "Азов Мотор"
Оплачений
28 грудня 2020 16:53
53 450,00 UAH UA758201720344240001000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA103354290000026006054004811
ТОВ "Азов Мотор"
Оплачений
28 грудня 2020 16:53
14 545,00 UAH UA758201720344240001000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA103354290000026006054004811
ТОВ "Азов Мотор"
Оплачений
28 грудня 2020 16:53
20 700,00 UAH UA758201720344240001000037390
Виконком Маріупольської міської ради
UA103354290000026006054004811
ТОВ "Азов Мотор"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно частини шостої ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» сторони дійшли згоди продовжити строк дії договору від 03.11.2020 №674 на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, на суму 60 000,00(шістдесят тисяч грн. 00 коп.), у т. ч. ПДВ 10 000,00 грн. 2. Кількість послуг, що надаються, зазначено в додатку 1 до даної додаткової угоди. 3. Інші умови вищезгаданого договору, які не вказані в угоді, залишаються без змін, і сторони підтверджують за ними свої зобов’язання.
Номер договору про закупівлю: 706
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Внести зміни до розділу 13. ЮРИДИЧНІ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН у частині реквізитів «Замовник» Договору № 706 від 20.11.2020 р. та викласти його в наступній редакції: РОЗДІЛ 13. ЮРИДИЧНІ ТА БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ СТОРІН Замовник: Виконавчий комітет Маріупольської міської ради Донецькій області 87500, Донецька область, м. Маріуполь, пр-т. Миру,70 Р/р UA 218201720344260023000037390 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 ЄДРПОУ 04052784
Номер договору про закупівлю: 706
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 171 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 28 541,67 UAH)