Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісні меблі різні
Очікувана вартість
430 000,00 UAH
UA-2020-10-21-002193-c c226abb4679f4f639d9f09679a48db0d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Глівінська Аліна

380444509218 acco_eco@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський територіальний центр соціального обслуговування
Код ЄДРПОУ: 05395828
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова, 32/11
Контактна особа: Глівінська Аліна
380444509218
acco_eco@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 11:23
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 13:27
Очікувана вартість: 430 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 штуки
Офісні меблі різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, м. Київ, м. Київ, М. Котельникова 32/11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 11:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 11:04
повідомлення про внесення змін.doc
23 жовтня 2020 11:03
Тендерна документація офісні меблі нова редакція.docx
21 жовтня 2020 11:25
Оголошення про офісні меблі різні.doc
21 жовтня 2020 11:25
Офісні меблі 15.10.20.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

меблі
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:32
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:50
Добрий день. Додайте, будь ласка, тендерну документацію.
Відповідь: Добрий день! Тендерна документація опублікована
Незаконна вимога надання зразків товару
Дата подання: 21 жовтня 2020 16:45
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 11:31
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме: 4. Зразки товару. Замовник під час розгляду тендерної пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразки товару на вибір Замовника (не більше двох), для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 5-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником. У разі не виконання Учасником такої вимоги, його пропозицію буде відхилено як таку, що не відповідає вимогам Замовника. З цього приводу зауважимо наступне. Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як: - Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу; - Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу; - Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним; - Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцунку його цілісності та комплектації тощо? - У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета. Враховуючи вищесказане, задля недопущення непорозумінь, зловживань та порушення норм чинного законодавства – просимо Замовника вилучити дану вимогу з Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені зміни до тендерної документації

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс" 308 480,00
UAH з ПДВ
308 480,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ "НЕОПОЛ" 429 876,00
UAH з ПДВ
386 892,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 09:40
Електронний підпис
18 листопада 2020 09:39
Реєстр документів.pdf
17 листопада 2020 11:50
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:48
Реєстр документів.pdf
05 листопада 2020 15:55
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:53
Реєстр документів.pdf
05 листопада 2020 15:53
39.Зображення товару.pdf
05 листопада 2020 15:53
37.ISO 9001 2015.pdf
05 листопада 2020 15:53
36.ISO 14001 2015.pdf
05 листопада 2020 15:53
29.Технічні вимоги.pdf
05 листопада 2020 15:53
24.Витяг з ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 15:53
15.Проект договору.pdf
05 листопада 2020 15:53
12.Лист-відгук за 2019р..pdf
05 листопада 2020 15:53
12.Лист-відгук за 2018р..pdf
05 листопада 2020 15:53
12.Лист-відгук за 2017р..pdf
05 листопада 2020 15:53
9.Копія трудових книжок.pdf
05 листопада 2020 15:53
3.Інформація про учасника.pdf
05 листопада 2020 15:53
1.Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 17:49
Електронний підпис
05 листопада 2020 17:47
технічний опис170.pdf
05 листопада 2020 17:47
сертифікати172.pdf
05 листопада 2020 17:47
походження товару175.pdf
05 листопада 2020 17:47
персональні дані179.pdf
05 листопада 2020 17:47
наказ протокол витяг пдв181.pdf
05 листопада 2020 17:47
Дотримання законодавства178.pdf
05 листопада 2020 17:47
договір з постачальником184.pdf
05 листопада 2020 17:47
довідка про ціни180.pdf
05 листопада 2020 17:47
довідка про гарантію176.pdf
05 листопада 2020 17:47
Довідка несудимість МВС.pdf
05 листопада 2020 17:47
видаткові накладні169.pdf
05 листопада 2020 17:47
аналогічні договори168.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"

ТОВ "КОМПАНІЯ "НЕОПОЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"
#37581477
Переможець 308 480,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 15:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Комфорт Меблі Плюс"
#37581477
308 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:06
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:05
додаткова угода.PDF зміни до договору
02 грудня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 09:55
дог 37 2020.PDF укладений
26 листопада 2020 09:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): виправлення арифметичних помилок
Номер договору про закупівлю: №37/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 308 480,00
UAH (в тому числі ПДВ 51 413,33 UAH)