Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту офісної техніки
Очікувана вартість
94 260,00 UAH
UA-2020-10-21-001687-c 0f89bd752f354a178a38516855f27b5a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Загоруйко Тетяна Вікторівна

+380987878030 tatyana-sidak@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Загоруйко Тетяна Вікторівна
+380987878030
tatyana-sidak@ukr.net
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 10:56
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 10:56
Очікувана вартість: 94 260,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 471,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 послуга
Ремонт монітора
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
16 послуга
Ремонт багатофункціонального пристрою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
20 послуга
Ремонт принтера
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
63 послуга
Ремонт джерела безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 50312000-5 — Технічне обслуговування і ремонт комп’ютерного обладнання
1 послуга
Ремонт ксерокса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця, За місцезнаходженням сервісного центру Виконавця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 50313000-2 — Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за Послуги здійснюється Замовником у національній грошовій одиниці на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі Актів приймання-передачі наданих послуг протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання Сторонами Актів приймання-передачі наданих послуг Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 10:52
Додаток_2 Проєкт Договору.docx
21 жовтня 2020 10:52
Додаток_3 до Оголошення закупівлі.docx
21 жовтня 2020 10:52
Додаток _ 1.docx
21 жовтня 2020 10:52
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 10:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гончарук Володимир Петрович 79 570,00
UAH з ПДВ
79 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2020 13:24
Електронний підпис
01 листопада 2020 13:21
9.3 копія акту вик. роб..pdf
01 листопада 2020 13:21
9.1 Копія аналог.договору.pdf
01 листопада 2020 13:21
9. аналогдоговор.pdf
01 листопада 2020 13:21
6-7. паспортнідані.код.pdf
01 листопада 2020 13:21
5. Витяг ЄДРП.pdf
01 листопада 2020 13:21
4. витяг платника Єд.Под..pdf
01 листопада 2020 13:21
3.Відсутність статуту.pdf
01 листопада 2020 13:21
2. Тех завдання.pdf
01 листопада 2020 13:21
1. пропозиція.pdf
01 листопада 2020 13:21
10. погодження з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гончарук Володимир Петрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Гончарук Володимир Петрович
#2880005814
Переможець 79 570,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 17:32

Документи

02 листопада 2020 17:32
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:30
Повідомлення про намір

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 листопада 2020 17:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гончарук Володимир Петрович
#2880005814
79 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 листопада 2020 17:32
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:30
Повідомлення про намір

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 17:00
Договір укладений
13 листопада 2020 10:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 79 570,00
UAH