Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток) (кошти державного бюджету)
Очікувана вартість
1 677 500,00 UAH
UA-2020-10-21-001268-a d05c90232d1c48c4b551f363a8c2c10b
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віктор Кухаренко

+380503411814 kla-nau@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬОТНА АКАДЕМІЯ НАЦІОНАЛЬНОГО АВІАЦІЙННОГО УНІВЕРСИТЕТУ
Код ЄДРПОУ: 37939527
Вебсайт: http://www.glau.kr.ua/
Місцезнаходження: 25005, Україна , Кіровоградська обл., м.Кропивницький, вул. Добровольського 1
Контактна особа: Віктор Кухаренко
+380503411814
kla-nau@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було оголошено процедури «відкриті торги» за номерами UA-2020-08-06-004024-а та UA-2020-09-10-002291-b які були відмінені на підставі подання для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій.
Згідно із Законом та потребами Замовника, передбачено здійснити Закупівлю в обсязі - 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток) (кошти державного бюджету) – 500 л.год, на очікувану вартість закупівлі 1 677500,00 (один мільйон шістсот сімдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) гривень без ПДВ.
З метою організації Закупівлі, з урахуванням статті 11 Закону, відповідно до частини 2 статті 13 Закону замовники можуть застосувати переговорну процедуру закупівлі як виняток та відповідно до умов, визначених у частині 2 статті 40 Закону.
Отже, зважаючи на вищенаведене, Закупівля для Замовника може бути здійснена на підставі пункту 1 частини 2 статті 40 Закону, а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені Замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 09:35
Оскарження наміру укласти договір: 01 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном (Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток) (кошти державного бюджету)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 година
за кодом CPV за ДК 021:2015 – 34711100-5 Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом оплати замовником після надання послуги на підставі акту надання послуг та видаткової накладної на оплату послуг (далі — рахунок). Тип оплати – післяплата. Строк для розрахунків - протягом 45 банківських днів у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Розмір оплати – 100%. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

21 жовтня 2020 09:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 09:34
повідомлення.pdf
21 жовтня 2020 09:34
373.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пінчук Андрій Іванович
#2715210075
Переможець 1 677 500,00
UAH
21 жовтня 2020 09:35

Документи

21 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:35
373.pdf
21 жовтня 2020 09:35
повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 жовтня 2020 09:35

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пінчук Андрій Іванович
#2715210075
1 677 500,00
UAH
Документи

Документи

21 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис
21 жовтня 2020 09:35
373.pdf
21 жовтня 2020 09:35
повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 січня 2021 11:59
36-20.pdf укладений
01 січня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 10:12
36-20.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:11
ДУ 4.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:11
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:04
36-20.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:03
ДУ 3 36-20.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 12:03
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:32
36-20.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:31
ДУ 2.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:31
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 09:41
повідомлення.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 09:41
ДУ 1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 09:41
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:09
36-20.pdf укладений
02 листопада 2020 12:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 43 286,35 (Сорок три тисячі двісті вісімдесят шість грн. 35 коп.) гривень, та складають 543 286,35 (П’ятсот сорок три тисячі двісті вісімдесят шість грн. 35 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 1 677 500,00 (один мільйон шістсот сімдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток - 500 л.год.
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 311 735,42 (Триста одинадцять тисяч сімсот тридцять п’ять грн. 42 коп.) гривень, та складають 855 021,77 (Вісімсот п’ятдесят п’ять тисяч двадцять одна грн. 77 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 1 677 500,00 (один мільйон шістсот сімдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток - 500 л.год.
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 264 933,17 (Двісті шістдесят чотири тисячі дев’ятсот тридцять три грн. 17 коп.) гривень, та складають 1 119 954,94 (Один мільйон сто дев’ятнадцять тисяч дев’ятсот п’ятдесят чотири грн. 94 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 1 677 500,00 (один мільйон шістсот сімдесят сім тисяч п’ятсот гривень 00 копійок) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток - 500 л.год.
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити бюджетні зобов’язання, які виникають в межах кошторисних призначень на 194 254,50 (Сто дев’яносто чотири тисячі двісті п’ятдесят чотири грн. 50 коп.) гривень, та складають 1 314 209,44 (Один мільйон триста чотирнадцять тисяч двісті дев’ять грн. 44 коп.) гривень. Керуючись законом України «Про публічні закупівлі» ст.41, пункту 5, підпункт1. Сторони дійшли згоди зменшити суму договору на 363 290,56 (Триста шістдесят три тисячі двісті дев’яносто грн. 56 коп.) гривень. Загальна сума договору складає 1 314 209,44 (Один мільйон триста чотирнадцять тисяч двісті дев’ять грн. 44 коп.) гривень. Сума договору після внесення змін: 1 314 209,44 (Один мільйон триста чотирнадцять тисяч двісті дев’ять грн. 44 коп.) гривень без ПДВ. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: - Оренда літаків з підготовки пілотів на отримання свідоцтв авіаційного персоналу та отримання кваліфікаційних відміток – 391 год 43 хв
Номер договору про закупівлю: 36/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 314 209,44
UAH