Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
131 250,00 UAH
UA-2020-10-21-000945-a c4b3c1e3933f44b29a93ab422b3618bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Орбан-Надь

+380312711465 chop_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, культури, молоді і спорту Чопської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26463884
Місцезнаходження: 89502, Україна , Закарпатська обл., м. Чоп, вул. Миру, буд. 13А
Контактна особа: Валерія Орбан-Надь
+380312711465
chop_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 жовтня 2020 09:16
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 09:09
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 09:10
Початок аукціону: 02 листопада 2020 13:18
Очікувана вартість: 131 250,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 656,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
Мультимедійне обладнання для осіб з особливими освітніми потребами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89502, Україна, Закарпатська область, Чоп, Шкільна 12, Миру 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:42
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 12:34
Шановний Замовник! Доброго дня! Згідно технічних вимог до інтерактивної дошки зазначено: робоча поверхня - 1624 х 1160 мм, діагональ - 1990 мм. Чи будете Ви розглядати інтерактивну дошку, що має більші розміри?
Відповідь: Доброго дня! Так, якщо розміри будуть більшими.
Рекомендації
Дата подання: 22 жовтня 2020 10:44
Дата відповіді: 22 жовтня 2020 12:37
Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуюмо за рекомендації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 127 200,00
UAH з ПДВ
104 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 108 984,00
UAH з ПДВ
104 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2020 18:21
Електронний підпис
29 жовтня 2020 18:17
32.СЕРТИФІКАТИ CABELEXPERT.pdf
29 жовтня 2020 18:17
13.ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
29 жовтня 2020 18:17
6.НАКАЗ.pdf
29 жовтня 2020 18:17
4.СТАТУТ.pdf

Публічні документи

29 жовтня 2020 23:27
Електронний підпис
29 жовтня 2020 23:26
Установчі документи.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Уповноважена особа.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Технічні вимоги згода.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Тендерна пропозиція.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Таблиця відповідності.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Свідоцтво МОН.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Проект договору.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Допуск монтаж.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Довідка печатка.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Довідка ліцензування.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Довідка довкілля.pdf
29 жовтня 2020 23:26
Авторизаційні листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 104 760,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 10:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

13 листопада 2020 10:47
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 10:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
104 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2020 10:47
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 14:12
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:26
IMG_Дод 1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:22
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:34
Крео Сінержі (1).pdf укладений
30 листопада 2020 10:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв’язку із зміною банківських реквізитів виконавця сторони домовились внести зміни
Номер договору про закупівлю: 172
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаток 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 460,00 UAH)