Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт житлового будинку №60 на вул.Личаківській у м.Львові
Очікувана вартість
1 838 688,00 UAH
UA-2020-10-20-011214-c 48d5589795fc4d5e81762dc65e3e03b9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Возняк Андрій Степанович

380322975954 inzhlmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34814670
Місцезнаходження: 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл.Ринок, 1, каб.422
Контактна особа: Возняк Андрій Степанович
380322975954
inzhlmr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 19:49
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 15:59
Очікувана вартість: 1 838 688,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування закупівлі: кошти міського бюджету м.Львова. Категорія замовника: згідно п.1 част.4 статті 2 Закону. Мова якою повинні готуватись тендерні пропозиції; обсяг виконання робіт - вказано у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт житлового будинку №60 на вул.Личаківській у м.Львові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник може перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс), відповідно до Положення затвердженого наказом департаменту житлового господарства та інфраструктури від 11.02.2020 р. № 28-к, після того як Підрядник приступить до виконання робіт. Розмір авансу – не більше 30% включно виділених на поточний бюджетний період бюджетних асигнувань. Зарахування авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ - 2в, ф. КБ - 3) протягом 90 днів з дати перерахування авансу, але не пізніше 21.12.2020. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться за фактично виконані Роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 10-ти календарних дні та тільки в межах бюджетних призначень. Проміжні платежі за виконані Роботи здійснюються в межах не більш як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються Замовником після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт протягом 14 днів після підписання акта готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 10 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 19:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 19:51
dodatok_4_ТехВИМОГИ.doc
20 жовтня 2020 19:51
dodatok_2_договір.doc
20 жовтня 2020 19:51
Документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кокотко Ярослав Іванович 1 599 180,00
UAH з ПДВ
1 589 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Скобель Василь Васильович 1 833 000,00
UAH з ПДВ
1 599 100,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 листопада 2020 15:26
Електронний підпис
21 листопада 2020 13:34
Електронний підпис
21 листопада 2020 13:22
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:56
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:05
Електронний підпис
11 листопада 2020 20:05
Електронний підпис
02 листопада 2020 20:44
Електронний підпис
02 листопада 2020 20:43
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:16
Електронний підпис
02 листопада 2020 10:11
Аналогічний договір Карм.,8.pdf
02 листопада 2020 10:11
Проект Договору Лич.,60.pdf
02 листопада 2020 10:11
Відгуки.pdf
02 листопада 2020 10:11
Акти вик.робіт Карм.,8.pdf
02 листопада 2020 10:11
Акти вик. робіт Г.Тарн.,34.pdf
02 листопада 2020 10:11
Технічні вимоги Лич.,60.pdf
02 листопада 2020 10:11
Відповідність ст. 17.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 08:11
Електронний підпис
04 листопада 2020 07:39
Аналогічний договір.pdf
03 листопада 2020 21:22
Копія паспорту 2ст..pdf
03 листопада 2020 21:22
Копія паспорту 1ст..pdf
03 листопада 2020 21:22
Індифікаційний номер.pdf
03 листопада 2020 21:22
Ліцензія 2ст..pdf
03 листопада 2020 21:22
Ліцензія 1ст..pdf
03 листопада 2020 21:22
Кваліфікаційні вимоги.pdf
03 листопада 2020 21:22
Технічні вимоги.pdf
03 листопада 2020 21:22
Проект договору (2).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кокотко Ярослав Іванович

ФОП Скобель Василь Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кокотко Ярослав Іванович
#2161002294
Переможець 1 589 180,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 18:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 14:49

Вимога про усунення невідповідностей

І. щодо інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям: 1) невідповідність у поданні учасником документу для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: «для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі технологій необхідних для виконання договору про закупівлю, учасник надає лист довільної форми із зазначенням цього»; 2) Згідно останнього абзацу пункту 3.2. розділу 3 додатку 1 до тендерної документації; 3) учасник, в доповнення до поданого документу №98 від 29.10.2020, повинен подати лист довільної форми із зазначенням у ньому підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі технологій необхідних для виконання договору про закупівлю. ІІ. щодо інформації та/або документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям: 1) невідповідність у поданні учасником довідки, яка повинна містити інформацію про те чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям. У випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям надати лист довільної форми із зазначенням цього; 2) згідно пункту 3.4. розділу 3 додатку 1 до тендерної документації; 3) учасник окрім поданих документів №97 від 29.10.2020 та №101 від 29.10.2020 повинен подати довідку у якій потрібно конкретно зазначити інформацію щодо того чи учасник процедури закупівлі має намір залучити/залучив спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців саме «ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЙОГО ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», а у випадку якщо учасник процедури закупівлі не планує залучати/не залучив спроможності субпідрядника/співвиконавця саме «ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЙОГО ВІДПОВІДНОСТІ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ» надати лист довільної форми із зазначенням цього.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 18:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кокотко Ярослав Іванович
#2161002294
1 589 180,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 17:38
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2022 17:37
ДД_3.pdf зміни до договору
06 січня 2022 17:36
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 09:52
Договір.pdf укладений
04 грудня 2020 09:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 част. 5 статті 41 Закону – зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та відповідно зменшення ціни договору про закупівлю із 1 589 180,00 грн. без ПДВ до 1 169 999,00 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 122 к/ж
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 169 999,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,01 UAH)