Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Одноразові паперові вироби: Тарілки паперові -10 пак., ЧВ-Стакани - 10 шт., Тарілки столові - 5 шт., Стакани паперові з малюн. - 2 шт., згідно Специфікації до Договору ( ДК 021:2015 33770000-8)
Очікувана вартість
822,12 UAH
UA-2020-10-20-009639-c 48dffa847fba4fb2a99d1e04b9ce9e3e
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершун Маргарита Вікторівна

380312613360 dep-trade@uzhnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070832
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підгірна,46
Контактна особа: Шершун Маргарита Вікторівна
380312613360
dep-trade@uzhnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Постачальник зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, передати у власність Покупця товари в асортименті, кількості, за цінами, вказаними у специфікаціях, які є невід'ємною частиною цього Договору, а Покупець зобов’язується прийняти товар і оплатити його на умовах цього Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Тарілки паперові -10 пак., ЧВ-Стакани - 10 шт., Тарілки столові - 5 шт., Стакани паперові з малюн. - 2 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, ВУЛИЦЯ КАПІТУЛЬНА, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 3 Календарні 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 15:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ «Нова Лінія»
#30728887
Переможець 822,12
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:02

Документи

20 жовтня 2020 16:02
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 13:52
ДОДАТКОВА УГОДА № 1 від 23 жовтня 2020 року ( до ДОГОВОРУ № 964-11-Б).pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 13:51
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:04
Договір № 964-11-Б від 20 жовтня 2020 року ( ПрАТ НОВА ЛІНІЯ).pdf укладений
20 жовтня 2020 16:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до Договору № 964/11-Б від 20 жовтня 2020року та викладення реквізитів Покупця у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 964/11-Б
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML