Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К
Очікувана вартість
64 788 653,20 UAH
UA-2020-10-20-009489-a bd0c70676e4f4379a1fda71ead5ada75
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Гладка

+380679707678 tender.akadem@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАЦІОНАЛЬНА МУЗИЧНА АКАДЕМІЯ УКРАЇНИ ІМЕНІ П.І. ЧАЙКОВСЬКОГО
Код ЄДРПОУ: 02214188
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Городецького, буд. 1-3/11
Контактна особа: Ірина Гладка
+380679707678
tender.akadem@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 21:28
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 11:26
Очікувана вартість: 64 788 653,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 323 943,27 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 323943.27 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівлю згідно ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно коду за ДК 021:2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (капітальний ремонт (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К) на 2020-2022 роки.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04212, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, б. 2К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу Робіт та з урахуванням суми в межах бюджетного призначення в поточному бюджетному періоді, відповідно до п.19 Постанови КМУ № 1764 від 27.12.2001р. «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) з урахуванням Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 7 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником поетапно, після завершення Підрядником погодженого Сторонами етапу, у вигляді проміжних платежів на підставі актів виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт та витрати (Форма № КБ-3), оформлених в установленому порядку, протягом семи робочих днів дня підписання актів виконаних будівельних Робіт (форма № КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних Робіт та витрати (Форма № КБ-3). Строки оплати за Договором можуть змінюватися по мірі надходження коштів з державного бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. У разі такої затримки надходження бюджетних коштів, Замовник здійснює розрахунки з Підрядником протягом 7 (семи) робочих днів з дня надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 7 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-009489-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40114213
Дата подання: 24 жовтня 2020 21:59
Вимога про відміну тендеру
Шановний Замовник. На даний час в електронній системі закупівель існує інший незавершений тендер з тим самим предметом закупівлі (ідентифікатор UA-2020-09-07-009608-b), в якому до 29.10.2020 діє період оскарження.
В тому тендері електронною системою найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція ТОВ «БК «УКР БУД РІШЕННЯ» з сумою 51 000 000 грн. Тобто, при підписанні договору, економія склала б 13 788 653 грн. Однак тендерним комітетом було прийнято рішення про відміну тендеру. У протоколі про відміну причиною зазначено: «порушення законодавства у сфері публічних закупівель при складанні Замовником тендерної Документації, які неможливо усунути, а саме: - в п. п. 2.2. п. 2 та п. п. 4.1. п. 4 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 3 Додатку № 4 до тендерної Документації Замовником помилково було зазначено відповідно до норм старої редакції Закону України «Про публічні закупівлі», що строк тендерних пропозицій вважаються дійсними протягом 120 днів з дати розкриття тендерних пропозицій та строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 120 днів, з дня розкриття тендерних пропозицій, але відповідно до п. 11 ч. 2 ст. 22 Закону строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Отже тендерна Документація була складена не у відповідності до вимог Закону. Відповідно до п. 2 ст. 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути».
Вважаємо таке рішення неправомірним.
«Дата розкриття тендерних пропозицій», очевидно, настає після «дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій». А строк «не менше 120 днів», очевидно, не протирічить рівнянню «не менше 90 днів» (це можуть підтвердити навіть школярі молодших класів).
Таким чином застосування норми старої редакції Закону в даному випадку не протирічить нормі нової редакції Закону, а тому тендер було відмінено безпідставно, про що свідчить численна практика АМКУ.
Така абсурдна підстава відміни тендеру, на нашу думку, може свідчити, щонайменше, про некомпетентність, або, імовірніше, про прояв корупції та зловживання, які призводять до втрат та неефективного використання бюджетних коштів, а також невиправданих фінансових втрат учасників.
Закликаємо Вас, як Замовника, керуючись здоровим глуздом, діючим законодавством та принципами максимальної економії та ефективності бюджетних коштів, переглянути та скасувати своє рішення про відміну тендеру з ідентифікатором UA-2020-09-07-009608-b, чесно і неупереджено визначити в ньому переможця, а цю закупівлю відмінити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
28 жовтня 2020 20:17
Шановний Учаснику! Розглянувши Вашу Вимогу про відміну тендеру, повідомляємо наступне.
Права та обов’язки, якими володіє Замовник під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг, визначаються Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вимоги до змісту тендерної Документації закріплені у статті 22 Закону.
Відмінити тендер за процедурою відкритих торгів на підставі п. 2 ст. 32 Закону щодо Закупівлі, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-09-07-009608-b, було прийнято рішенням Тендерного комітету у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Внесення змін до тендерної Документації після кінцевої дати подання тендерних пропозицій не передбачено Законом та зважаючи на відповідальність встановлену ст.164/14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за складання тендерної Документації не у відповідності із вимогами Закону, тендерним комітетом було прийнято рішення (Протокол № 36 від 19.10.2020) відмінити даний тендер на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону, що є законним та обґрунтованим.
Ваша вимога про скасування рішення про відміну тендеру, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-10-20-009489-а, є необґрунтована, не стосується закупівлі, щодо якої подана дана вимога та відсутні підстави для її скасування.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-009489-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 20 листопада 2020 15:28
відміна рішення про визнання переможцем даної закупівлі ТОВ «БУД ІНВЕСТПРОЕКТ»
Просимо відмінити рішення стосовно визнання переможцем даної закупівлі ТОВ «БУД ІНВЕСТПРОЕКТ», у зв'язку з підставами, визначеними частиною першою статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 18:20
Вимога задоволена. Учасник ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕКТ" дискваліфіковано.
Номер вимоги: UA-2020-10-20-009489-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Ремтехналадка, Код ЄДРПОУ:25155206
Дата подання: 20 листопада 2020 18:10
Додаткова вимога на скасування рішення замовника
просимо Замовника скасувати рішення, щодо визначення ТОВ «БУД ІНВЕСТПРОЕКТ» переможцем закупівлі
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 18:18
Вимога задоволена. Учасник ТОВ "БУД ІНВЕСТПРОЕКТ" дискваліфікований.

Документи подані скаржником

Документи

24 листопада 2020 18:20
Протокол №45.pdf

Документи подані скаржником

Документи

24 листопада 2020 18:18
Протокол №45.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-23-000008 ● bff30889454d4bf4ac60b23716d1b56e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 листопада 2020 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.11.2020 № 225
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2020 № 225

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
17 UA-2020-10-20-009489-a 20.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Пояснення про неможливість усунення порушення, виявлені під час перевірки від 20.11.2020 року Державної аудиторською службою України.

2020-12-21 18:10:34


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

порушення не усунуто

2021-01-28 17:20:08

  • UA-M-2021-02-11-000003 ● 6d87bfbb6d444562a28a6114cc076303
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 лютого 2021 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

10.02.2021 № 113

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
від 10.02.2021 № 113
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-10-20-009489-a 20.10.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-19 09:43:56

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту (інженерні системи та санація) будівлі гуртожитку Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського за адресою: м. Київ, вул. Маршала Тимошенка, 2-К (ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), очікуваною вартістю 64 788 653,20 грн (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-20-009489-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
1. У зв’язку з чим (за якої обґрунтованої необхідності) Замовником укладено договір про закупівлю пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-22 10:46:09

Відповідь на запитання Держаудитслужби України

Тендерний комітет уважно розглянув Ваш запит та зазначає про таке.
Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема частиною 6 статті 33 регламентовано порядок укладання з переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Тендерним комітетом було прийняте рішення про продовження строку підписання Договору більше, ніж на 20 днів, про що зазначено у Протоколі №1 від 11 січня 2021 року.
З метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19 у Замовника на підставі Постанови КМУ № 1236 від 09.12.2020 року «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» продовжено карантин до 28.02.2021 року спричинений запровадженням обмежувальних протиепідемічних заходів та встановлений гнучкий графік роботи працівників Академії.
Додатково до обмежувальних протиепідемічних заходів, передбачених пунктом 2 Постанови №1236 від 09.12.2020 року, в період з 00 годин 00 хвилин 8 січня 2021 р. до 00 годин 00 хвилин 25 січня 2021 р. на території України був запроваджений жорсткий карантин.
У зв’язку із виробничою необхідністю є потреба у продовженні строку укладання договору до 60 днів.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель (далі – система) у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, договір про закупівлю та всі додатки до нього – протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Поряд з цим відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Таким чином, перелік інформації, яку замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, визначена частиною першою статті 10 Закону.
Разом з тим, виходячи зі змісту частини десятої статті 11 Закону та підпункту 1 пункту 4 розділу Х Закону, рішення уповноваженої особи/тендерного комітету оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою/ всіма членами комітету, присутніми на його засіданні.
Крім того, на авторизованому майданчику в Замовника відсутня технічна можливість оприлюднення цього Протоколу у зв’язку з відсутністю відповідних полів в електронній формі закупівлі на сайті авторизованого майданчика Замовника.
Строк дії тендерної пропозиції переможця на момент продовження строку укладання договору не збіг, відповідно тендерним комітетом дотримано вимог статті 33 Закону.
Договір укладений з переможцем 26.01.2021 року на наступний день після закінчення жорсткого карантину та у строк, що не перевищує 60 днів.
Додаток: копія протоколу №1 від 11.01.2021 року на 2 арк.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 10 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 11:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ 47 300 157,39
UAH з ПДВ
47 300 157,39
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ" 57 000 000,00
UAH з ПДВ
56 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 59 817 338,99
UAH з ПДВ
56 817 338,99
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ремтехналадка 63 830 636,91
UAH з ПДВ
63 830 636,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 09:45
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:44
8 Інші документи.pdf
05 листопада 2020 09:44
6 2 забезпечення 120 днів.pdf
05 листопада 2020 09:44
5 Документи на повноваження.pdf
05 листопада 2020 09:44
4 КОШТОРИС в imd.imd
05 листопада 2020 09:44
3 Документи по ст 17 Закону.pdf
05 листопада 2020 09:44
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 11:56
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:54
КБ-2_Крижанівка_2.pdf
05 листопада 2020 11:54
КБ-2_Крижанівка_1.pdf
05 листопада 2020 11:54
додаток 3.1 част. 4.PDF
05 листопада 2020 11:54
додаток 3.1 част. 3.PDF
05 листопада 2020 11:54
додаток 3.1 част. 2.PDF
05 листопада 2020 11:54
Додаток 3.1 част. 1.PDF
05 листопада 2020 11:54
9.Реєстр документів.PDF
05 листопада 2020 11:54
7.Відомості про учасника.PDF
05 листопада 2020 11:54
6.Проект договору.PDF
05 листопада 2020 11:54
5.Страхова гарантія.zip
05 листопада 2020 11:54
1.Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

28 грудня 2020 15:44
Електронний підпис
28 грудня 2020 15:40
23.1 Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
28 грудня 2020 15:40
20.1. Додаток 3.1 Частина 2.PDF
28 грудня 2020 15:40
20.1. Додаток 3.1 Частина 1.PDF
28 грудня 2020 15:39
18. Витяг з ЄДР.pdf
28 грудня 2020 15:39
16. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
28 грудня 2020 15:39
13. Довідка ДФС.jpeg
28 грудня 2020 15:39
8. Довідка банкрутство.pdf
04 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:24
37. Гарантійний лист якість.pdf
04 листопада 2020 18:24
36. Фінансова звітність.pdf
04 листопада 2020 18:24
31. Кошторис.zip
04 листопада 2020 18:24
28. Субпідрядники.pdf
04 листопада 2020 18:24
22. Сертифікат ISO 9001_2015.pdf
04 листопада 2020 18:24
19.1. Додаток 3.1 Частина 4-2.PDF
04 листопада 2020 18:24
19.1. Додаток 3.1 Частина 4-1.PDF
04 листопада 2020 18:24
19.1. Додаток 3.1 Частина 3-2.PDF
04 листопада 2020 18:24
19.1. Додаток 3.1 Частина 3-1.PDF
04 листопада 2020 18:24
19.1. Додаток 3.1 Частина 2.PDF
04 листопада 2020 18:24
19.1. Додаток 3.1 Частина 1.PDF
04 листопада 2020 18:24
17.1 Лист розяснення.pdf
04 листопада 2020 18:24
17. Страхова гарантія.zip
04 листопада 2020 18:24
11. Відомості з ЄДРПОУ.pdf
04 листопада 2020 18:24
11. Витяг ЄДР.pdf
04 листопада 2020 18:24
10. Довідка ст.17 загальна..pdf
04 листопада 2020 18:24
9.1.2 Наказ КП ГВП-до відгуку.pdf
04 листопада 2020 18:24
5. Довідка ІТП та робітники.pdf
04 листопада 2020 18:24
2. Довідка МТБ.pdf
04 листопада 2020 18:24
1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВ Ремтехналадка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ
#33107738
Рішення скасоване 47 300 157,39
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 17:30
ТОВ БУД ІНВЕСТПРОЕКТ
#33107738
Відхилено 47 300 157,39
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 17:54
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "УКРАЇНСЬКІ БУДІВЕЛЬНІ РІШЕННЯ"
#40114213
Відхилено 56 600 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 11:40
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
Переможець 56 817 338,99
UAH з ПДВ
22 грудня 2020 13:38

Документи

24 листопада 2020 17:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:53
Протокол №45.pdf
24 листопада 2020 17:30
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

17 грудня 2020 11:39
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:06
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:01
Протокол 47.pdf
24 листопада 2020 17:55
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 грудня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"
#36100693
56 817 338,99
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2022 12:13
ДУ № 5 до дог 3-01_21-З.pdf зміни до договору
18 серпня 2022 11:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:52
Доп. угода №4 від 29.12.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 10:48
ДУ №3 від 01.12.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 18:22
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 15:37
ДУ №9061-21-З.pdf зміни до договору
01 липня 2021 15:36
Електронний підпис зміни до договору
30 березня 2021 15:57
ДУ №1 і додаток 2.pdf зміни до договору
30 березня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
26 січня 2021 12:43
Додатки до 3-01-21-З.pdf укладений
26 січня 2021 12:43
3-01-21-З.pdf укладений
26 січня 2021 12:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися внести зміни у Додаток №2 календарний графік на викоання робіт та викласти його у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3-01/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 45-03/21-З
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди внести зміни в додаток №2 від 26.01.2021 року "калерндарний графік на виконання робіт" та викласти в новій редакції, що додається та є невід'ємною частиною до Договору.
Номер договору про закупівлю: 3-01/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 9106/21-З
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни в додаток №2 і додтаок №3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: 3-01/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони дійшли згоди внести зміни до Договору на підставі абз. 5 ч.5 ст.41 ЗУ «Про публічні закупівлі» та: Пп. 17.2,17.3 Розділу 17 Додатки до договору викласти в новій редакції, що додається та є невід’ємною частиною Договору: «17.2. Календарний графік виконання робіт (Додаток № 2 до Договору). 17.3. План фінансування робіт (Додаток № 3 до Договору).». 2. Розділ 18. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 3-01/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.п. 12.2, п.п. 14.6, п.п. 14.11 Договору № 3-01/21-З від 26 січня 2021 року та Указу Президента України №64/2022 від 24 лютого 2022 року «Про введення воєнного стану в Україні», Указу Президента України №341/2022 від 17 травня 2022 року «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», Сторони домовились про тимчасове припинення проведення Робіт до закінчення дії воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 3-01/21-З
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML