Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньоквартального проїзду по вулиці Данченка 14 в м. Чорноморськ Одеської області
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2020-10-20-009302-c 61a6196c58c347ccac1ace6b5aa2e043
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Малярчук Ігор Анатолійович

380486864301
kpmugkg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКЕ УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03363789
Місцезнаходження: 68002, Україна , Одеська обл., Чорноморськ, Олександрійська, 2-Б
Контактна особа: Малярчук Ігор Анатолійович
380486864301,
kpmugkg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 13:02
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1450 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт внутрішньоквартального проїзду по вулиці Данченка 14 в м. Чорноморськ Одеської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт внутрішньоквартального проїзду по вулиці Данченка 14 в м. Чорноморськ Одеської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68002, Україна, Одеська область, Чорноморськ, вул.Данченка,14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт внутрішньоквартального проїзду по вулиці Данченка 14 в м. Чорноморськ Одеської області Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 жовтня 2020 09:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 09:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 жовтня 2020 09:03
ДЕФЕКТНИЙ АКТ_ДАНЧЕНКА_14_КАПРЕМОНТ ВНУТРІШНЬОКВАРТАЛЬНОГО ПРОЇЗДУ_2020.doc
20 жовтня 2020 15:28
ДЕФЕКТНИЙ АКТ_ДАНЧЕНКА_14_КАПРЕМОНТ ВНУТРІШНЬОКВАРТАЛЬНОГО ПРОЇЗДУ_2020.doc
20 жовтня 2020 15:28
Схема виконаних робіт Данченко,14.pdf
20 жовтня 2020 15:28
кваліфік критерії_5.docx
20 жовтня 2020 15:28
забезпечення договору_4.docx
20 жовтня 2020 15:28
ДОГОВІР _капрем вк проїзду Дан_14.doc
20 жовтня 2020 15:28
банківська гарантія_3 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-009302-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДОРЛАЙН", Код ЄДРПОУ:43805373
Дата подання: 11 листопада 2020 13:57
Просимо скасувати протиправне рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДОРЛАЙН»
Протоколом розгляду тендерних пропозицій було відхилено пропозицію ТОВ «ДОРЛАЙН», оскільки учасник нібито не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16, а тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації (п. 1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Товариство категорично не погоджується з цим рішенням, вважає його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, принципам добросовісної конкуренції серед учасників та об’єктивної і неупередженої оцінки їх тендерних пропозицій, з огляду на таке.

1. У Товариства як новоствореного підприємства відсутній обов'язок складати фінансову звітність за останні 2 звітних періоди з дати проведення закупівлі.

Відповідно до п. 2 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати копії балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за два останніх звітних періоди (з відміткою про його отримання управлінням статистики за місцем знаходження учасника або надати копію квитанції про отримання звітності, в разі подання електронної звітності).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно з п. 2 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» підприємства (крім бюджетних установ) можуть належати до мікропідприємств, малих, середніх або великих підприємств. Критерії до визначення виду того чи іншого підприємства також зазначені у ст. 2 Закону.
ТОВ «ДОРЛАЙН» має балансову вартість активів до 350 тисяч євро, а середня кількість оформлених працівників складає до 10 осіб. Отже, учасник є мікропідприємством.
На підставі положень Порядку подання фінансової звітності, затвердженого Постановою КМУ від 28.02.2000р. №419, підприємства, які належать до мікропідприємств, подають відповідним органам скорочену за показниками річну фінансову звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати, яка подається не пізніше 28 лютого року наступного за звітним року.
З огляду на таке, для виконання вимоги Замовника учасник повинен був подати річну фінансову звітність за 2018 і 2019 роки.
Ч. 2 ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність» визначено, що перший звітний період новоствореного підприємства може бути менш як 12 місяців, але не більш як 15 місяців.
Водночас, ТОВ «ДОРЛАЙН» відповідно до представленої виписки з ЄДРПОУ від 08.09.2020 року був створений лише 08.09.2020 року, а тому не має та не може мати означених документів, про що у складі пропозиції було подано відповідний лист-пояснення.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівель на рівних умовах.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником (ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Натомість, Замовник відхилив пропозицію учасника з огляду на відсутність у нього фінансової звітності, яку він фізично не може мати, що є дискримінацією у світлі ст.5 Закону.

2. Товариством надано скановані копії документів, що підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.

Згідно з п. 3 Додатку №5 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, учасник повинен надати копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, зазначеними в довідці, а саме копії трудових книжок таких працівників із записами про прийом на роботу(достатньо першої та останньої сторінки), або накази про прийняття на роботу таких працівників тощо.
Відповідно до чинного законодавства України, трудові відносини можуть виникати на підставі трудового договору (ст. 21 Кодексу законів ро працю України), на підставі цивільно-правового договору (ст.626 Цивільного кодексу України), а також з інших підстав.
Приписами Узагальненої практики Тендерної колегії АМКУ від 21.04.2020 року визначено, що вимоги про підтвердження наявності працівників шляхом надання цивільно-правових договорів не дискримінують одних учасників перед іншими, а можливість залучення працівників на підставі цивільно-правових договорів та/або через договори надання послуг технікою, значно розширюють можливість учасника щодо залучення необхідних замовнику працівників.
Отже, з огляду на приписи ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», використання Замовником в Оголошенні сполучника «тощо» дає можливість учаснику підтвердити наявність працівників шляхом надання інших документів, аніж копії трудових книжок чи накази про прийняття працівників на роботу.
А тому надання ТОВ «ДОРЛАЙН» копій цивільно-правових договорів не суперечить чинному законодавству та вимогам Замовника.

Звертаємо Вашу увагу, що порядок проведення спрощених закупівель передбачений ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 13 якої визначає окремі підстави для відхилення пропозиції учасника.
Відхилення пропозиції ТОВ «ДОРЛАЙН» на підставі п. 1 ч. 1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (підстави для відхилення тендерної пропозиції у відкритих торгах) є грубим порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.

Керуючись вищевикладеним, просимо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ДОРЛАЙН» та визнати учасника переможцем торгів.

Окремо наголосимо, що у разі незадоволення Замовником вимоги протягом 3 робочих днів з дати її подання, учасник буде вимушений звернутися до Держаудитслужби з листом щодо наявності у діях Замовника ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель.

Крім того, з метою захисту порушених прав учасник буде вимушений звернутися до суду з позовною заявою про оскарження рішення Замовника про відхилення пропозиції та зобов’язання укласти договір про закупівлю. Укладення договору про закупівлю всупереч прийнятому рішенню суду в подальшому може призвести до визнання такого договору недійсним та можливого притягнення службових осіб Замовника до кримінальної відповідальності за невиконання рішення суду відповідно до ст. 382 Кримінального кодексу України.

В той же час, учасником буде вчинятися зазначена вище претензійно-позовна робота у разі укладання договору про закупівлю з іншим учасником торгів, оскільки його пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 16 листопада 2020 15:43
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДОРЛАЙН" 243 600,00
UAH з ПДВ
243 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТ ГРУПП" 270 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 20:32
Електронний підпис
02 листопада 2020 20:30
Підписаний_Licenziya_PrivatBank.pdf
02 листопада 2020 20:30
Підписаний_Dovirenist_Kovalenko_5669-K-O.pdf
02 листопада 2020 20:30
Підписаний_ГАРАНТІЯ 5709.zip

Публічні документи

02 листопада 2020 18:46
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:45
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:45
Фін звітність 9 міс 2020 р..pdf
02 листопада 2020 18:45
Фін звітність 6 міс 2020 р..pdf
02 листопада 2020 18:45
Фін звітність 3 міс 2020 р..pdf
02 листопада 2020 18:45
S1499201 Квитанція №2.pdf
02 листопада 2020 18:45
Скан_5.pdf
02 листопада 2020 18:45
Скан_4.pdf
02 листопада 2020 18:45
Скан_3.pdf
02 листопада 2020 18:45
Скан_2.pdf
02 листопада 2020 18:45
Скан_1.pdf
02 листопада 2020 18:45
приказы 2 часть.pdf
02 листопада 2020 18:45
приказы 1 часть.pdf
02 листопада 2020 18:45
Скан_Схема Данченко 14.pdf
02 листопада 2020 18:45
СКАН_Інфо_довідка_1.pdf
02 листопада 2020 18:45
СКАН_Договір Данченка 14.pdf
02 листопада 2020 18:45
Скан_Данченка_забезпечення.pdf
02 листопада 2020 18:45
Інформ_Довідка_працівники.pdf
02 листопада 2020 18:45
Дефектний акт Данченка 14.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДОРЛАЙН"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТ ГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДОРЛАЙН"
#43805373
Рішення скасоване 243 600,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:43
ТОВ "ДОРЛАЙН"
#43805373
Переможець 243 600,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:45

Документи

10 листопада 2020 17:30
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:29
ПРОТОКОЛ відхилення (1).docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 15:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДОРЛАЙН"
#43805373
243 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 15:45
№765-4523.pdf укладений
27 листопада 2020 15:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 243 600,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 000,00 UAH)