Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2020-10-20-008823-c 9065e9a54e014e469e473bdf0719ac07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Леся Аркадіївна

tender@shevruo.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37470086
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а
Контактна особа: Коваленко Леся Аркадіївна
tender@shevruo.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 15:17
Очікувана вартість: 295 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 475,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця на підставі накладних протягом 14 календарних днів після отримання Товару. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 12:53
Тендерна документація перелік змін.docx
28 жовтня 2020 12:52
Тендерна документація нова редакція.docx
28 жовтня 2020 12:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 12:53
Тендерна документація перелік змін.docx
28 жовтня 2020 12:52
Тендерна документація нова редакція.docx
20 жовтня 2020 16:03
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

неповне технічний опис
Дата подання: 23 жовтня 2020 09:51
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 10:36
Шановний замовник, просимо надати більш повний технічний опис товару. 1/ Наприклад, за пунктом "Комплект модульних підвісних робочих Місць зі стільцямі" незрозуміло, які підвісні робочі місця маються на увазі. Це тільки стіл повинен бути підвісний мул стільці теж. Стіл і стілець повинні кріпитися до стіни або до стелі. Або ви написали таке технічне завдання тільки для виробника, який заздалегідь знає всі технічні параметри меблів, а для інших виробників все завуальовано. 2 / Також по пунктам 2 і 3 просимо уточнити "Покриття плівка ПВХ двох кольорів: антрацит або графіт або ли-мон, або лайм" - це на передній екран і на стільніця повинні бити різні кольори або ж сама стільніця повинна бути двох кольорів 3 / по "Комплект модульних підвісних робочих Місць зі стільцямі" ви прописуєте характеристики "Стільніця віготовляється з ламінованої МДФ товщина НЕ менше 32 мм. Покриття HPLпластік товщина НЕ менше 16мм." - це означає, що загальна товщина столу буде 48 мм. Ви впевнені, що стіл повинен бути такої товщини ". Спираючись на вишескзанное, просимо дати повний технічний опис товару, що замовляється або схему, креслення, малюнок. Інакше ваше технічне завдання незрозуміле, придумане для конкретного учасника
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У тендерній документації по столах, тумбах прописано каркас,стільниця та передній екран та габаритні розміри. По робочим підвісним столам також зазначено, на яку кількість учнів розраховані підвісні робочі місця. Також дані габаритні розміри робочих місця. Усі характеристики, які не зазначені у технічному завданні, залишаються на вибір самого учасника, Ви можете запропонувати будь-яку конструкцію на Ваш вибір з урахуванням технічного завдання.
дайте нормальне технічне завдання
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:07
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 10:35
Комплект для вчителя (стіл робочий та крісло) - Стіл. Каркас. Потрібен ескіз хоч якийсь: цілісний каркас або розбірний, посилений чи ні (як ставити трубу ребром або площиною). Варіантів дуже багато, а потрібна конкретика. Комплект модульних меблів для роботи з оргтехнікою - Каркас. Потрібен ескіз хоч якийсь: цілісний каркас або розбірний, посилений чи ні (як ставити трубу ребром або площиною). Варіантів дуже багато, а потрібна конкретика. Підвісні робочі місця. Підвісити стіл варіантів багато. Потрібна конкретика: на що воно повинно вішатися і як (наприклад повісити на залізобетонну стіну просто, а на гіпсокатонних - нереально). Взагалі потрібне уточнення з підвішування столів: що повинно висіти (скільки столів), як висіти, де. Коротше, повна інформація з цього питання. Стілець аналогічно - є тільки саме загальний опис. Потрібен ескіз або приклад.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! По П 1-
У тендерній документації по підвісним робочим столам, прописано каркас,стільниця, габаритні розміри. Щодо кріплення стільця в технічному завданні інформації не має.
По П2
У тендерній документації по столах, тумбах прописано каркас,стільниця матеріал та покриття та передній екран - матеріал та покриття.
По п3
По робочим підвісним столам
Покриття HPL пластик товщина НЕ менше 0,5мм." –будуть внесені зміни.
Усі інші характеристики, які не зазначені у технічному завданні залишаються на вибір самого учасника, Ви можете запропонувати будь-яку конструкцію на Ваш вибір з урахуванням технічного завдання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" 280 000,00
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" 294 900,00
UAH з ПДВ
294 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 17:47
IMG_0001.pdf
20 листопада 2020 17:47
відповідність.pdf
04 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:26
20 Цінова.pdf
04 листопада 2020 17:26
19 Фінзвіт 2019.pdf
04 листопада 2020 17:26
18 Фін.звіт 2020 1 кв.pdf
04 листопада 2020 17:26
17 Фін звіт за 1 півріччя 2020.pdf
04 листопада 2020 17:26
16 технічна частина.pdf
04 листопада 2020 17:26
15 Сес всі.pdf
04 листопада 2020 17:26
14 Проект договору.pdf
04 листопада 2020 17:26
13 Опис.PDF
04 листопада 2020 17:26
11 Довідка банк.pdf
04 листопада 2020 17:26
9 відповідність.pdf
04 листопада 2020 17:26
8 видаткова накладна.pdf
04 листопада 2020 17:26
7 Банк гарантія.zip
04 листопада 2020 17:26
6 Авторизаціні листи МТС ,.pdf
04 листопада 2020 17:26
5 Статут копія.PDF
04 листопада 2020 17:26
4 Рішення № 4 копія.PDF
04 листопада 2020 17:26
3 Наказ 3 копія.PDF
04 листопада 2020 17:26
2 Витяг ПДВ копія.PDF
04 листопада 2020 17:26
1 Довидки гар лист,т.д.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 12:07
Електронний підпис
04 листопада 2020 12:02
031-ДВП-см.pdf (1).p7s
04 листопада 2020 12:02
Частина№2.pdf.p7s
04 листопада 2020 12:02
044-Свідоцтво.PDF
04 листопада 2020 12:02
zaklyuchenie_ses_henkel.pdf.p7s
04 листопада 2020 12:02
044-Свідоцтво.PDF.p7s
04 листопада 2020 12:02
041-Серт_фирма_9001-2015_CУЯ.057-19.PDF.p7s
04 листопада 2020 12:02
21_Статут_ІДЗ Редукціон2020см.pdf
04 листопада 2020 12:02
042-Серт_фирма_14001-2015_СЕУ.017-19.PDF
04 листопада 2020 12:02
041-Серт_фирма_9001-2015_CУЯ.057-19.PDF
04 листопада 2020 12:02
zaklyuchenie_ses_henkel.pdf
04 листопада 2020 12:02
Частина №1см.pdf.p7s
04 листопада 2020 12:02
031-ДВП-см.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"

ТОВ "ІДЗ "Редукціон"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"
#42705894
Переможець 280 000,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 04:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 04:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС"
#42705894
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 15:18
звіт 808.pdf укладений
29 грудня 2020 15:17
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2020 15:28
д-у 1 до дог 808.pdf зміни до договору
27 листопада 2020 15:25
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:35
808 договір.pdf укладений
24 листопада 2020 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 808
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 280 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 46 666,67 UAH)