Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Очікувана вартість
295 000,00 UAH
UA-2020-10-20-008823-c ● 9065e9a54e014e469e473bdf0719ac07
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37470086 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська обл., Київ, Зоологічна, 6-а |
Контактна особа: |
Коваленко Леся Аркадіївна tender@shevruo.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 05 листопада 2020 15:17 |
Очікувана вартість: | 295 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 475,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 8000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Усі документи тендерної пропозиції, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, тоді документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Меблі для закладів освіти Шевченківського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата Товару проводиться Покупцем у національній грошовій одиниці України на поточний рахунок Продавця на підставі накладних протягом 14 календарних днів після отримання Товару. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 жовтня 2020 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 жовтня 2020 12:53 |
Тендерна документація перелік змін.docx | |
28 жовтня 2020 12:52 |
Тендерна документація нова редакція.docx |
28 жовтня 2020 12:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 жовтня 2020 12:53 |
Тендерна документація перелік змін.docx
|
|||
28 жовтня 2020 12:52 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
неповне технічний опис
Дата подання: 23 жовтня 2020 09:51
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 10:36
Шановний замовник, просимо надати більш повний технічний опис товару. 1/ Наприклад, за пунктом "Комплект модульних підвісних робочих Місць зі стільцямі" незрозуміло, які підвісні робочі місця маються на увазі. Це тільки стіл повинен бути підвісний мул стільці теж. Стіл і стілець повинні кріпитися до стіни або до стелі. Або ви написали таке технічне завдання тільки для виробника, який заздалегідь знає всі технічні параметри меблів, а для інших виробників все завуальовано.
2 / Також по пунктам 2 і 3 просимо уточнити "Покриття плівка ПВХ двох кольорів: антрацит або графіт або ли-мон, або лайм" - це на передній екран і на стільніця повинні бити різні кольори або ж сама стільніця повинна бути двох кольорів
3 / по "Комплект модульних підвісних робочих Місць зі стільцямі" ви прописуєте характеристики "Стільніця віготовляється з ламінованої МДФ товщина НЕ менше 32 мм. Покриття HPLпластік товщина НЕ менше 16мм." - це означає, що загальна товщина столу буде 48 мм. Ви впевнені, що стіл повинен бути такої товщини ".
Спираючись на вишескзанное, просимо дати повний технічний опис товару, що замовляється або схему, креслення, малюнок. Інакше ваше технічне завдання незрозуміле, придумане для конкретного учасника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! У тендерній документації по столах, тумбах прописано каркас,стільниця та передній екран та габаритні розміри. По робочим підвісним столам також зазначено, на яку кількість учнів розраховані підвісні робочі місця. Також дані габаритні розміри робочих місця. Усі характеристики, які не зазначені у технічному завданні, залишаються на вибір самого учасника, Ви можете запропонувати будь-яку конструкцію на Ваш вибір з урахуванням технічного завдання.
дайте нормальне технічне завдання
Дата подання: 23 жовтня 2020 10:07
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 10:35
Комплект для вчителя (стіл робочий та крісло) - Стіл. Каркас. Потрібен ескіз хоч якийсь: цілісний каркас або розбірний, посилений чи ні (як ставити трубу ребром або площиною). Варіантів дуже багато, а потрібна конкретика.
Комплект модульних меблів для роботи з оргтехнікою - Каркас. Потрібен ескіз хоч якийсь: цілісний каркас або розбірний, посилений чи ні (як ставити трубу ребром або площиною). Варіантів дуже багато, а потрібна конкретика.
Підвісні робочі місця. Підвісити стіл варіантів багато. Потрібна конкретика: на що воно повинно вішатися і як (наприклад повісити на залізобетонну стіну просто, а на гіпсокатонних - нереально). Взагалі потрібне уточнення з підвішування столів: що повинно висіти (скільки столів), як висіти, де. Коротше, повна інформація з цього питання. Стілець аналогічно - є тільки саме загальний опис. Потрібен ескіз або приклад.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! По П 1-
У тендерній документації по підвісним робочим столам, прописано каркас,стільниця, габаритні розміри. Щодо кріплення стільця в технічному завданні інформації не має.
По П2
У тендерній документації по столах, тумбах прописано каркас,стільниця матеріал та покриття та передній екран - матеріал та покриття.
По п3
По робочим підвісним столам
Покриття HPL пластик товщина НЕ менше 0,5мм." –будуть внесені зміни.
Усі інші характеристики, які не зазначені у технічному завданні залишаються на вибір самого учасника, Ви можете запропонувати будь-яку конструкцію на Ваш вибір з урахуванням технічного завдання.
У тендерній документації по підвісним робочим столам, прописано каркас,стільниця, габаритні розміри. Щодо кріплення стільця в технічному завданні інформації не має.
По П2
У тендерній документації по столах, тумбах прописано каркас,стільниця матеріал та покриття та передній екран - матеріал та покриття.
По п3
По робочим підвісним столам
Покриття HPL пластик товщина НЕ менше 0,5мм." –будуть внесені зміни.
Усі інші характеристики, які не зазначені у технічному завданні залишаються на вибір самого учасника, Ви можете запропонувати будь-яку конструкцію на Ваш вибір з урахуванням технічного завдання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
280 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інститут державних закупівель "Редукціон" |
294 900,00
UAH з ПДВ
|
294 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НОВАТОР-СЕРВІС" #42705894 |
Переможець |
280 000,00
UAH з ПДВ
|
11 листопада 2020 04:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 15:18
|
звіт 808.pdf | укладений |
29 грудня 2020 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2020 15:28
|
д-у 1 до дог 808.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2020 15:25
|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2020 16:35
|
808 договір.pdf | укладений |
24 листопада 2020 16:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 808 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |