Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 42930000-4 Центрифуга,вальцувальні машини чи торгові автомати (НК 024:2019 36465 Настільна універсальна центрифуга), (УКТЗЕД 84 2119 Центрифуга)
Очікувана вартість
36 700,00 UAH
UA-2020-10-20-008564-c c36147f9f6454ae4aeeb3c252c67946a
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ларченко Тетяна Вікторівна

+380552482271 olvl_khor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Комунальне некомерційне підприємство "Обласна лікарня відновного лікування" Херсонської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 04850391
Місцезнаходження: 73034, Україна , Херсонська обл., Херсон, вул Нестерова 1а
Контактна особа: Ларченко Тетяна Вікторівна
+380552482271
olvl_khor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42930000-4: Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ДК 021:2015 – 42930000-4 Центрифуга,вальцувальні машини чи торгові автомати (НК 024:2019 36465 Настільна універсальна центрифуга), (УКТЗЕД 84 2119 Центрифуга)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73034, Україна, Херсонська область, м.Херсон, вул.Нестерова 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 42930000-4 — Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником поставленого товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 14:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Бланком"
#43185440
Переможець 36 700,00
UAH
20 жовтня 2020 15:26

Документи

20 жовтня 2020 15:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 10:46
Додаткова угода 1 укладений
13 листопада 2020 10:23
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 16:11
Договір 357 укладений
20 жовтня 2020 15:41

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Домовленість сторін