Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) ((30213100 – 6) ноутбуки).
Очікувана вартість
137 400,00 UAH
UA-2020-10-20-008466-a fe7606ddac50437cac27ba5882ef9ec7
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ковальова

+380949113978 skovaleva163@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ КЛІНІЧНЕ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ФТИЗІАТРІЯ" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985185
Місцезнаходження: 49115, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Бехтерева, 12
Контактна особа: Світлана Ковальова
+380949113978
skovaleva163@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 18:00
Очікувана вартість: 137 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 687,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49115, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, ву.Бехтерева,буд.12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 листопада 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться Замовником після відвантаження Товару за адресою Замовника і згідно представлених Постачальником відповідних накладних документів протягом 10-ти банківських днів на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10-ти банківських днів, з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог законодавства України. Джерело фінансування – місцевий (обласний) бюджет) Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку. Валютою платежу, в якій виконуються платежі Постачальнику за Договором, визначається гривня. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 18:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 18:09
proekt_dogovoru(3210).doc
20 жовтня 2020 18:09
оголошення нотбуки (3210).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічні характиристики
Дата подання: 22 жовтня 2020 23:58
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 09:06
чи допускаються моделі з більш сучасним типом накопичувача SSD і яка має бути його відповідна ємність?
Відповідь: Доброго дня! До розгляду приймаються моделі з накопичувачем, що зазначені в технычному описі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТІНОС-Д" 133 560,00
UAH з ПДВ
133 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІНОС-Д"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТІНОС-Д"
#42289645
Відхилено 133 560,00
UAH з ПДВ
02 листопада 2020 11:01

Документи

02 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
02 листопада 2020 11:00
протокол відх 93.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій