Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Інтерактивні дошки (4 шт.), (код ДК 021:2015: 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання»).
Очікувана вартість
64 000,00 UAH
UA-2020-10-20-008010-a d03b06a6c53b4b5db7738722503e9384
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Євдокимова

+380669621512 osvita_andrijaschivka_otg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ, КУЛЬТУРИ, У СПРАВАХ ДІТЕЙ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ АНДРІЯШІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ РОМЕНСЬКОГО РАЙОНУ СУМСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 42466050
Місцезнаходження: 42087, Україна , Сумська обл., Роменський р-н, с. Андріяшівка, вул. Соборна, буд. 11
Контактна особа: Людмила Євдокимова
+380669621512
osvita_andrijaschivka_otg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:23
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 12:58
Очікувана вартість: 64 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 320,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Інтерактивні дошки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 17:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:23
Додаток 1 проект Договору (1).doc
20 жовтня 2020 17:23
Додаток 2 технiчнi вимоги (ІД).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:54
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 16:30
Доброго дня! Шановний Замовнику, у Вашій тендерній документації в частині опису Інтерактивної дошки Ви вказуєте наступне: "Діагональ активної проекційної поверхні - не менше 82” при співвідношенні сторін 16:10 " Детально проаналізувавши ринкові ціни на Інтерактивні дошки, які відповідають вказаним ознакам, повідомляємо Вам, що мінімальна ціна на одну таку дошку розпочинається з 24 000 грн. Таким чином, вартість 4 Інтерактивних дошок буду від 96 000 грн. Отже, бюджет Вашої закупівлі взагалі не відповідає Вашим вимогам. В такому разі Ваша закупівля не відбудеться або недобросовісні учасники подадуть пропозиції з неправдивими даними. Рекомендуємо Вам внести зміни в такій редакції: "Діагональ активної проекційної поверхні - не менше 77” при співвідношенні сторін 4:3" Внісши такі зміни всі потенційні учасники зможуть взяти участь у Вашій закупівлі, а ви зможете вибрати найкраще та найякісніше обладнання для Ваших закладів. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянули. В зв’язку з тим, що раніше було закуплено проектори з аспектним співвідношенням сторін 16:10, дошки з співвідношенням сторін 4:3 не співпадають зі співвідношенням сторін проектора і не дозволить отримати максимально якісне зображення.
Рекомендація щодо внесення змін для закупівлі найкращого обладнання
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 16:30
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію, виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного представника на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Вам уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. 4. Допуск з електробезпеки для осіб (особи), які (яка) будуть виконувати монтаж обладнання (Обов’язкова надати копію Посвідчення Спеціаліста з установки інтерактивного обладнання у складі тендерної пропозиції). Обгрунтування: вказаний документ забезпечить безпечність здійснення робіт щодо встановлення обладнання, гарантуватиме якість і надійність таких робіт, а також здійснення їх кваліфікованими спеціалістами. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ваше питання розглянули. У листі Міністерства освіти і науки України зазначається, що цього року під час закупівель учасникам не обов’язково мати на предмет закупівлі Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам. Тендерна документації закупівлі розроблена відповідно до вимог статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників. Враховуючи потреби Замовника по даній закупівлі, вимоги, що встановлені в тендерній документації про надання документів є достатніми, тому вноситися зміни до документації не будуть.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 13:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ФОКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ" 48 500,00
UAH з ПДВ
48 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чернецький Олександр Сергійович 62 800,00
UAH з ПДВ
62 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Городецький А.Ю. 64 000,00
UAH з ПДВ
64 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 19:38
Електронний підпис
02 листопада 2020 19:37
проект дог.pdf
02 листопада 2020 19:37
вимоги порівняльна таблиця.pdf
02 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:47
Гарант. лист - Товар.pdf
02 листопада 2020 15:47
Проект договору.pdf
02 листопада 2020 15:47
Лист - згода.pdf
02 листопада 2020 15:47
Док. учасника - Паспорт.pdf
02 листопада 2020 15:47
Док. учасника - Код.pdf
02 листопада 2020 15:47
Док. учасника - Виписка.pdf
02 листопада 2020 15:47
Док. дошка ePresenter.pdf
02 листопада 2020 15:47
Гарант. лист - Доставка.pdf
02 листопада 2020 15:47
Гарант. лист - Довкілля.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 18:07
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:05
12.Висновок СЕС на дошки Intech.pdf
02 листопада 2020 18:05
11.Висновок низьковольтне In.pdf
02 листопада 2020 18:05
10.Згода ОПД.pdf
02 листопада 2020 18:05
9.Паспорт_код.pdf
02 листопада 2020 18:05
8.Погодження з Договором.pdf
02 листопада 2020 18:05
7.Проект договору.pdf
02 листопада 2020 18:05
6.Документи ФОП.pdf
02 листопада 2020 18:05
3.Гарантійний лист_довкілля.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 19:12
Доки.pdf
02 листопада 2020 19:12
Сертифікат відповідності.pdf
02 листопада 2020 19:12
Сертифікат відповідності.JPG
02 листопада 2020 19:12
Висновок СЕС на дисплей.pdf
02 листопада 2020 19:12
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ФОКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"

ФОП Чернецький Олександр Сергійович

ФОП Городецький А.Ю.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ФОКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"
#3239817131
Переможець 48 500,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 09:53

Документи

04 листопада 2020 09:53
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:52
Протокол №3.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ФОКІН ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ"
#3239817131
48 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 09:53
Електронний підпис
04 листопада 2020 09:52
Протокол №3.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:20
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 12:14
Договір №12.pdf укладений
06 листопада 2020 12:10

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 48 500,00
UAH