Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

20П-070_72410000-7 Послуги провайдерів Послуги доступу до Інтернет. (Лот №1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 29 каналам); Лот №2 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 14 каналам); Лот №3 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 30 каналам); Лот №4 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 2 каналам); Лот №5 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 7 каналам); Лот №6 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 15 каналам); Лот №7 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 1 каналу); Лот №8 Основні канали - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 8 каналам); Лот №9 Резервні канали - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 8 каналам); Лот №10 Основні канали - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 3 каналам); Лот №11 Резервні канали - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 3 каналам); Лот №12 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 52 каналам); Лот №13 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 1 каналу)
20Р-070_72410000-7 Internet services Internet access services. (Lot №1 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 29 channels); Lot №2 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 14 channels); Lot №3 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 30 channels); Lot №4 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 2 channels); Lot №5 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 7 channels); Lot №6 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 15 channels); Lot №7 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 1 channel); Lot №8 Main channels - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 8 channels); Lot №9 Backup channels - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 8 channels); Lot №10 Main channels - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 3 channels); Lot №11 Backup channels - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 3 channels); Lot №12 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 52 channels); Lot №13 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 1 channel)
Очікувана вартість
41 604 976,40 UAH
UA-2020-10-20-007894-a 8f2397ac24b64637bf75f2a529ec8f4f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Ковальов

+380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Контактна особа: Максим Ковальов
+380444612720
maksym.kovalov@ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Картавих Вадим
+380674033326
vadym.kartavykh@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya
National ID: 30019775
Contact point: Maksym Kovalov
+380444612720
maksym.kovalov@ugv.com.ua
Additional contacts: Картавих Вадим
+380674033326
vadym.kartavykh@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 17 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 листопада 2020 15:00
Очікувана вартість: 41 604 976,40 UAH з ПДВ
Publication date: 20 жовтня 2020 17:13
Enquiries until: 17 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 23 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 27 листопада 2020 15:00

Information

Estimated total value: 41 604 976 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72410000-7: Послуги провайдерів


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Інші вимоги до учасників закупівель
Дата подання: 23 жовтня 2020 12:18
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 18:26
Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен надати Довідка/лист в довільній формі про внесення учасника до Реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ в якій зазначається № з/п в Реєстрі операторів, провайдерів телекомунікацій НКРЗІ, дату внесення до реєстру, перелік послуг згідно зазначеного реєстру та території на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій.(перелік областей визначається по кожному лоту окремо). На сьогодняшній день НКРЗІ за запитом оператора/провайдера може надати Витяг з реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, в даному Витягу зазначається № з/п; дату реєстрації повідомлення; перелік послуг згідно зазначеного реєстру та території на якій здійснюється діяльність у сфері телекомунікацій. Якщо Учасником в складі своєї пропозиції буде надо відповідний Витяг, а не лист в довільній формі згдіно вимог - чи буде це підставою для відхилення? Якщо так, то прохання внести зміни до документації та надати змогу Учаснику надати лист довільної форми або Витяг з реєстру. Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідні зміни будуть внесено до тендерної документації
Інформація про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг)
Дата подання: 23 жовтня 2020 16:21
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 18:27
Доброго дня. Просимо Вас підтвердити, що окремо довідка щодо Інформації про субпідрядника (у випадку закупівлі робіт або послуг) в складі тендерної пропозиції НЕ вимається? Надається інформація лише в тому випадку, якщо учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Так, інформація надається лише в тому випадку, якщо учасник планує залучати до виконання робіт чи надання послуг субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю
БГ
Дата подання: 03 листопада 2020 13:00
Дата відповіді: 03 листопада 2020 13:56
Добрий день!Підкажіть будь-ласка якщо компанія подає пропозицію по всім лотам,можно подати загальну (одну )банківську гарантію чи потрібно по кожному лоту окремо?Дякуємо
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до п.7 Розділу І тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції надається на кожну частину предмета закупівлі (лот) окремо.
Питання щодо форми „Цінова пропозиція" в Додатку №1
Дата подання: 06 листопада 2020 10:05
Дата відповіді: 11 листопада 2020 10:15
Доброго дня. Просимо уточнити чи потрібно подавати в складі тендерної пропозиції (кінцевий срок подання до 20.11.2020 15:00) заповнену форму „Цінова пропозиція" в Додатку №1 та Додаток до цінової пропозиції (окремим Excel -файлом)? Та детально розписати, коли саме повинні подаватися дані документи: Учасником при подачі тендерної пропозиції чи вже Учасником-переможцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На етапі подання тендерної пропозиції учасником не подаються жодні документи що містять ціну або її складові. Зазначені документи подаються лише переможцем відповідно до додатку №2.2. до тендерної документації
Документ ФОРМА "ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ"
Дата подання: 06 листопада 2020 12:17
Дата відповіді: 11 листопада 2020 10:16
Шановний Замовнику, добрий день! 1. Для розуміння питання з надання документів у складі тендерної пропозиції Учасника просимо надати пояснення по документу ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» (додаток №1 до тендерної документації). Питання №1: чи правильно ми розуміємо, що даний документ ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» з Додатком до цінової пропозиції (надається окремим файлом) надаються ТІЛЬКИ учасником, який буде визначено ПЕРЕМОЖЦЕМ торгів?, це так?. Просимо надати пояснення. 2. Також, в документі ФОРМА «ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ» зазначена інформація про номер закупівлі №20- ____. Питання №2: де цей номер з датою зазначені в Тендерній документації, або надайте цей номер з датою. Чекаємо пояснення. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На етапі подання тендерної пропозиції учасником не подаються жодні документи що містять ціну або її складові. Зазначені документи подаються лише переможцем відповідно до додатку №2.2. до тендерної документації.
Доповнення інформації в п.7.3 Договору
Дата подання: 06 листопада 2020 15:32
Дата відповіді: 11 листопада 2020 10:19
Доброго дня! Для розуміння питання не сплати Замовником «щомісячної абонентної плати» за п.7.3 Договору (не сплата абонплати за всі об’єкти підключення по Договору? чи за окремий об’єкт підключення?) просимо додати в цей п.7.3 Договору інформацію «за адресу (об’єкт) підключення, де сталися ці дії» та зробити відповідні зміни у тендерній документації. Пропонується зміст п.7.3. Договору в наступній редакції: «п.7.3. У разі ненадання Замовнику послуг або надання послуги з характеристиками що не відповідають зазначеним у Додатку №2 до цього договору протягом 24 годин в календарний місяць, за умови, що ненадання послуг виникли не з вини Замовника, щомісячна абонентська плата за адресу (об’єкт) підключення, де сталися ці дії, за цей календарний місяць Замовником не виплачується.» Чекаємо рішення, дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Не сплата абонентської плати передбачається за окремий об’єкт на якому було не надано послугу.
Відповідні зміни будуть внесено до тендерної документації
Пояснення на п.4.3 та 4.4 додатка №3 тендерної документації
Дата подання: 09 листопада 2020 10:42
Дата відповіді: 12 листопада 2020 15:55
У додатку №3 до тендерної документації зазначено, що Учасник надає окремі Комерційні пропозиції з зазначення ЦІНИ на додаткові послуги, а саме: 1) п.4.3.Оренда маршрутизатора. Щомісячну оплату за оренду обладнання вказується окремо в Комерційних пропозиціях. 2) п.4.4.Додаткова IP-адреса. Щомісячну оплату за використання додаткової адреси вказується окремо в Комерційних пропозиціях. З метою не порушення закону про закупівлю (частина 3 статті 10 Закону) просимо надати пояснення у який період Учасник надає ці Комерційні пропозиції (п.4.3, п.4.4): у складі своєї Комерційної пропозиції?, чи ці Комерційні пропозиції (п.4.3, п.4.4) надає Учасник-переможець за результатами торгів?, тощо. Просимо при необхідності зробити зміни у Тендерній документації. Чекаємо інформації, дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Цінову пропозицію надає лише учасник-переможець процедури закупівлі. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію.
п.7.3. проекту Договору
Дата подання: 09 листопада 2020 11:41
Дата відповіді: 12 листопада 2020 15:53
Шановний Замовнику!, добрий день. Питання щодо штрафних санкцій до Учасника за не якісно надані послуги. У Законі України «Про телекомунікації» чітко визначені штрафні санкції до Оператора (Провайдера) за неякісно надані послуги зв’язку, також визначено порядок оплати цих штрафних санкцій. Вами (Замовником) в п.7.3. проекту Договору зазначена вимога: «7.3. У разі ненадання Замовнику послуг або надання послуги з характеристиками що не відповідають зазначеним у Додатку №2 до цього договору протягом 24 годин в календарний місяць, за умови, що ненадання послуг виникли не з вини Замовника, щомісячна абонентська плата за цей календарний місяць Замовником не виплачується». Дана вимога суперечить Закону України «Про телекомунікації». Просимо Вас вилучити з проекту договору п. 7.3. оскільки проектом договору вже передбачені штрафні санкції до Виконавця. Прохання зробити відповідні зміни у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пунктом 7. Ч.1 ст. 32 Закону України «Про телекомунікації» встановлено, що Споживачі під час замовлення та/або отримання телекомунікаційних послуг мають право на своєчасне і якісне одержання телекомунікаційних послуг.
Відповідного п. 5 ч. 1 ст. 33. споживачів телекомунікаційних послуг зобов'язані виконувати умови договору про надання телекомунікаційних послуг у разі його укладення, у тому числі своєчасно оплачувати отримані ними телекомунікаційні послуги.
Згідно з ч.3 п. 1 ст. 39 до обов’язків операторів і провайдерів телекомунікацій входить надання телекомунікаційні послуги за встановленими показниками якості
Умовами п. 7.3 Договору передбачено «У разі ненадання Замовнику послуг або надання послуги з характеристиками що не відповідають зазначеним у Додатку №2 до цього договору протягом 24 годин в календарний місяць, за умови, що ненадання послуг виникли не з вини Замовника, щомісячна абонентська плата за цей календарний місяць Замовником не виплачується».
Тобто, умови даного пункту не передбачають сплату штрафних санкцій, а передбачають нездійснення оплати за послуги, які ненадані або надані з порушенням встановлених Договором характеристик, за умови що ненадання послуг виникли не з вини Замовника.
Включення в Договір умов, передбачених п. 7.3 Договору, жодним чином не суперечить Закону України «Про телекомунікації»
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-18-000001 ● c12c14ff577f4dde9c533fdefd143afb
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2021 13:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ

17.11.2021 497
(дата)
Харків


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 17.11.2021 року.


Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 17.11.2021 № 497

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
5 UA-2020-10-20-007894-a 20.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 09 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот №1 - ДК 021:2015 72410000-7 Послуги провайдерів (Послуги доступу до Інтернет по 29 каналам);
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 6 729 499,20 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 134 500,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 201884.98 UAH


Title: Lot №1 - ДК 021:2015 72410000-7 Internet services (Internet access services on 29 channels)
Current status: Complete
Estimated total value: 6 729 499,20 UAH including VAT
Minimal lowering step: 134 500,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 22 грудня 2020 13:37
Auction planned date: 22 грудня 2020 13:37
Закінчення: 22 грудня 2020 13:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
72411000-4 Постачальники Інтернет-послуг (Послуги доступу до Інтернет по 29 каналам)
ДК 021:2015: 72410000-7 — Послуги провайдерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2023

72411000-4 Internet service providers ISP (Internet access
CPV: 72410000-7

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг по факту надання послуг протягом 30 календарних днів з дати підписаного Сторонами Акту про надання послуг та наданого Виконавцем рахунку на оплату Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 15 грудня 2020
UA-2020-10-20-007894-a8f2397ac24b64637bf75f2a529ec8f4f
Найменування: АТ "Укргазвидобування"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Місцезнаходження: 04053, Україна, Київська область обл., Киев, вул. Кудрявська, 26/28
Учасник Документи Рішення
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

27 листопада 2020 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

31 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
31 грудня 2020 14:37
public_doc (17).p7s
31 грудня 2020 14:37
public_doc (16).pdf
31 грудня 2020 14:37
Dovidka_20296724550310389147.pdf.p7s
31 грудня 2020 14:37
Dovidka_20296724550310389147.pdf
31 грудня 2020 14:36
9_Лот1_Договір.PDF
31 грудня 2020 14:36
6.1_Копії ліцензій.PDF
31 грудня 2020 14:35
4_Гарантійний лист.PDF
31 грудня 2020 14:35
2_Копія довідки з ДФСУ.PDF
25 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
25 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:01
Свідоцтво 30.09.2020.rar
25 листопада 2020 16:01
22877_1_ІНФОКОМ_Гарантія_24_11_2020.rar
23 листопада 2020 16:41
15_Гарантійний лист.PDF

Документи

27 листопада 2020 15:10
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

26 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:01
Статут.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Статут.pdf
26 листопада 2020 14:01
Наказ АКП.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Наказ АКП.pdf
26 листопада 2020 14:01
Лист_відгук_(Датагруп).pdf
26 листопада 2020 14:01
Документи на право підпису.pdf
26 листопада 2020 14:01
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Довідка щодо ліцензії.pdf
26 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист ст 17.pdf
26 листопада 2020 14:01
Відгук.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Відгук.pdf
26 листопада 2020 14:01
Витяг з НКРЗІ.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Витяг з НКРЗІ.pdf
26 листопада 2020 14:01
2020 09 01.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
2020 09 01.pdf
26 листопада 2020 14:01
Махно Е.А. доверенность.7z
26 листопада 2020 14:01
лицензия ТАСКОМБАНК.7z
26 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист лот 1.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист лот 1.pdf
26 листопада 2020 14:01
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ LGI_238_2020.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ"

Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 грудня 2020 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ" 4 986 720,00
UAH з ПДВ
4 552 800,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП» 5 383 599,36
UAH з ПДВ
4 553 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 15:25
Електронний підпис
31 грудня 2020 14:37
public_doc (17).p7s
31 грудня 2020 14:37
public_doc (16).pdf
31 грудня 2020 14:37
Dovidka_20296724550310389147.pdf.p7s
31 грудня 2020 14:37
Dovidka_20296724550310389147.pdf
31 грудня 2020 14:36
9_Лот1_Договір.PDF
31 грудня 2020 14:36
6.1_Копії ліцензій.PDF
31 грудня 2020 14:35
4_Гарантійний лист.PDF
31 грудня 2020 14:35
2_Копія довідки з ДФСУ.PDF
25 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
25 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:49
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:01
Свідоцтво 30.09.2020.rar
25 листопада 2020 16:01
22877_1_ІНФОКОМ_Гарантія_24_11_2020.rar
23 листопада 2020 16:41
15_Гарантійний лист.PDF

Публічні документи

26 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:03
Електронний підпис
26 листопада 2020 14:01
Статут.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Статут.pdf
26 листопада 2020 14:01
Наказ АКП.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Наказ АКП.pdf
26 листопада 2020 14:01
Лист_відгук_(Датагруп).pdf
26 листопада 2020 14:01
Документи на право підпису.pdf
26 листопада 2020 14:01
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Довідка щодо ліцензії.pdf
26 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист ст 17.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист ст 17.pdf
26 листопада 2020 14:01
Відгук.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Відгук.pdf
26 листопада 2020 14:01
Витяг з НКРЗІ.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Витяг з НКРЗІ.pdf
26 листопада 2020 14:01
2020 09 01.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
2020 09 01.pdf
26 листопада 2020 14:01
Махно Е.А. доверенность.7z
26 листопада 2020 14:01
лицензия ТАСКОМБАНК.7z
26 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист лот 1.pdf.p7s
26 листопада 2020 14:01
Гарантійний лист лот 1.pdf
26 листопада 2020 14:01
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ LGI_238_2020.7z

Конфіденційні документи

26 листопада 2020 14:01
Схематичне зображення структури_Датагруп.pdf.p7s

Обґрунтування конфіденційності

Визначена в компанії ПрАТ «ДАТАГРУП» як конфіденційна.

26 листопада 2020 14:01
Схематичне зображення структури_Датагруп.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Визначена в компанії ПрАТ «ДАТАГРУП» як конфіденційна.

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ"

Приватне акціонерне товариство «ДАТАГРУП»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ"
#14297222
Переможець 4 552 800,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 13:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 13:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНФОКОМ"
#14297222
4 552 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 травня 2024 17:01
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 11:57
5315_додаткова_угода_№1_281223_подовження_до_31032024.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 11:56
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 12:32
Договір_Інфоком_5315_УГВ8_33-21.pdf укладений
15 січня 2021 12:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На протязі 2022-2023 років в умовах дії воєнного стану, у зв’язку з окупацією та пошкодженням обладнання, тимчасово були відключені деякі канали зв’язку на підрозділах Компанії, у зв’язку з довгостроковою відсутністю зв’язку з об’єктами, що знаходилися в зоні бойових дій або в зв’язку з окупацією об’єктів.
Номер договору про закупівлю: №5315//УГВ8/33-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 січня 2021 — 31 березня 2024
Сума оплати за договором: 4 340 651,42
UAH (в тому числі ПДВ 723 441,91 UAH)