Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт каналізаційної мережі перехрестя вулиць Грушевського-Богуна у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
258 734,40 UAH
UA-2020-10-20-007845-a f3b83236034248a9871999efac73952a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 17:08
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 258 734,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 293,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт каналізаційної мережі перехрестя вулиць Грушевського-Богуна у м. Винники» (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, м.Винники, Грушевського-Богуна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 12:49
перелік змін.docx
21 жовтня 2020 12:49
оголошення.docx
21 жовтня 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 17:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 12:49
перелік змін.docx
21 жовтня 2020 12:49
оголошення.docx
20 жовтня 2020 17:23
оголошення.docx
20 жовтня 2020 17:11
оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КУБАТА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА" 238 055,52
UAH з ПДВ
238 055,52
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 жовтня 2020 16:46
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:45
Електронний підпис
27 жовтня 2020 16:44
проект договору.pdf
27 жовтня 2020 16:44
наявність працівників.pdf
27 жовтня 2020 16:44
наявність ліцензії.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Накази.pdf
27 жовтня 2020 16:44
мат.тех.база.pdf
27 жовтня 2020 16:44
гарантійний лист.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Витяг.pdf
27 жовтня 2020 16:44
аналогічні договори.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Аналогічний договір 2.pdf
27 жовтня 2020 16:44
Аналогічний договір 1.pdf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_Т3-10.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_Т2.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_ЛС1_2-1-2.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854_ДЦ_ДЦ.rtf
27 жовтня 2020 16:44
854.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУБАТА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУБАТА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА"
#3449909981
Переможець 238 055,52
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 17:49

Документи

03 листопада 2020 17:49
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 17:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУБАТА НАТАЛІЯ ПАВЛІВНА"
#3449909981
238 055,52
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 17:49
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 жовтня 2023 18:13
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 18:12
ДД5.pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 18:11
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2023 15:31
ДД_4.pdf зміни до договору
06 квітня 2023 15:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 09:44
ЛИСТ.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 09:41
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 22:42
Груш_Богуна.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 22:42
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 10:58
дод.уг.2 Груш-Богуна.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 17:57
дод.уг.1 Грушевського-Богуна.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 17:55
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 12:34
кап.рем.кан.мер.пер.вул.Грушевс.-Богуна.pdf укладений
09 листопада 2020 12:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору; вартість робіт на 2020рік- 6068,54 грн, 2021 рік- 231986,98 грн.
Номер договору про закупівлю: 09/11-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 09/11-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «не пізніше – 31.12.2021 (або до повного виконання сторонами договірних зобов’язань)» на «09.11.2020 – 2021 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 09/11-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт пролонговано до 31.12.2023
Номер договору про закупівлю: 09/11-11
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.4 част. 5 статті 41 Закону – продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, а саме: строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт змінено з «до 31.12.2023» на «09.11.2020 – 2021 – 2022 – 2023 - та подовження у наступних бюджетних періодах»
Номер договору про закупівлю: 09/11-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, а саме: зменшення обсягів закупівлі та, відповідно, зменшення ціни договору про закупівлю із 238 055,52 грн. без ПДВ до 237 595,48 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 09/11-11
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 237 595,48
UAH