Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Державного навчального закладу "Іллічівський професійний судноремонтний ліцей" (в.в. А-Є, ряд 1-8)» (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Очікувана вартість
636 584,00 UAH
UA-2020-10-20-007295-a cd55e0f92c964d5db64c943080001f18
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Володимирівна Козорез

+380487189993 ipsl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДНЗ "ІЛЛІЧІВСЬКИЙ ПРОФЕСІЙНИЙ СУДНОРЕМОНТНИЙ ЛІЦЕЙ"
Код ЄДРПОУ: 05537398
Місцезнаходження: 68000, Україна , Одеська обл., місто Іллічівськ, вул. Перемоги, 93
Контактна особа: Алла Володимирівна Козорез
+380487189993
ipsl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Очікувана вартість: 636 584,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 365,84 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ
про проведення спрощеної закупівлі*

1. Найменування замовника: Державний навчальний заклад «Іллічівський професійний судноремонтний ліцей».
2. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05537398.
4. Місцезнаходження замовника: вул. Перемоги, буд. 93, м. Чорноморськ (м. Іллічівськ), Одеська обл., 68000.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Козорез Алла Володимирівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Державного навчального закладу «Іллічівський професійний судноремонтний ліцей», e-mail: ipsl@ukr.net, тел. +380487189993.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Державного навчального закладу "Іллічівський професійний судноремонтний ліцей" (в.в. А-Є, ряд 1-8)».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Державного навчального закладу "Іллічівський професійний судноремонтний ліцей" (в.в. А-Є, ряд 1-8)» (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Роботи, що є предметом закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Державного навчального закладу "Іллічівський професійний судноремонтний ліцей" (в.в. А-Є, ряд 1-8)» (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») повинні бути виконані переможцем спрощеної закупівлі (Генпідрядником) своєчасно та у повному обсязі.
Клас наслідків (відповідальності) об'єкту закупівлі - СС1
Технічне завдання (відповідно до змісту Додатку №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі)
Примітки
Посилання в технічних специфікаціях, відомостях робіт, відомостях ресурсів на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість включення Учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання, передбаченого проектом. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Технічна специфікація складена з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та проектувальних вимог для врахування потреб усіх категорій користувачів. В ціні пропозиції учасник визначає вартість усіх запропонованих до виконання підрядних робіт з урахуванням послуг, що виконуються субпідрядними організаціями.

10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Перемоги, буд. 93, м. Чорноморськ (м. Іллічівськ), Одеська обл., 68000.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата виконаних робіт, здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, на підставі актів прийомки виконаних робіт. Оплата за виконані Підрядником роботи здійснюється Замовником на протязі 10 банківських днів після підписання актів виконаних робіт форми КБ2, КБ3.
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 636 584,00 грн. (шістсот тридцять шість тисяч п’ятсот вісімдесят чотири грн. 00 коп.) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 365,84 грн. (шість тисяч триста шістдесят п’ять грн. 00 коп.) – 1 % від загальної очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «26» жовтня 2020 року час 00:00 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «29» жовтня 2020 року час 00:00 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: Не вимагається.
22. Вид забезпечення пропозиції: Не вимагається.
23. Умови надання забезпечення пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення пропозиції не вимагається.
24. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
____________________
*Оголошення про проведення спрощеної закупівлі сформовано у відповідності до положень статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).

Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель PROZORRO:
Документація електронних закупівель ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Державного навчального закладу "Іллічівський професійний судноремонтний ліцей" (в.в. А-Є, ряд 1-8)» (ДК 021:2015: код 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») та додатки до неї:
Додаток 1 – Технічна специфікація (вимоги) предмета закупівлі
Додаток 2 – Проект договору про закупівлю
Додаток 3 – Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам замовника
Додаток 4 – Інформаційна довідка, що містить відомості про Учасника
Додаток 5 – Пропозиція
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт покрівлі навчального корпусу Державного навчального закладу "Іллічівський професійний судноремонтний ліцей" (в.в. А-Є, ряд 1-8)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68000, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ (м. Іллічівськ), вул. Перемоги, буд. 93
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата виконаних робіт, здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, на підставі актів прийомки виконаних робіт. Оплата за виконані Підрядником роботи здійснюється Замовником на протязі 10 банківських днів після підписання актів виконаних робіт форми КБ2, КБ3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій