Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання ДК 021:2015: 50430000-8
Очікувана вартість
131 608,00 UAH
UA-2020-10-20-007221-a c8d44c65d9b04a699ad27b3f637f34f0
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сероштан

+380462602211
+380636004088
+380991362119
chreglab@vetmed.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Чернігівська регіональна державна лабораторія Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів
Код ЄДРПОУ: 14248152
Місцезнаходження: 14034, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. 1 Травня, буд. 180
Контактна особа: Ірина Сероштан
+380462602211,+380636004088,+380991362119
chreglab@vetmed.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені п. 1 ч. 2 ст. 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. Підтвердженням цього є два Звіти про результати проведення процедури закупівлі, в яких вказано підставою відміни тендеру - подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій.
№1. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-09-15-009189-a
Дата формування звіту: 01 жовтня 2020 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-15-009189-a/print/report/pdf);
№2. ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2020-10-01-003912-a
Дата формування звіту: 17 жовтня 2020 (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-01-003912-a/print/report/pdf).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:43
Оскарження наміру укласти договір: 31 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50430000-8: Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання


ЄЗС ДК 021:2015 код 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (50433000-9 “Послуги з калібрування”), 140 найменувань обладнання, 335 точок калібрування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
140 найменувань
ЄЗС ДК 021:2015 код 50430000-8 Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання (50433000-9 “Послуги з калібрування”), 140 найменувань обладнання, 335 точок калібрування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14034, Україна, Чернігівська область, м,Чернігів, вул. 1 Травня , 180
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50430000-8 — Послуги з ремонтування і технічного обслуговування високоточного обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться у безготівковому порядку. Розрахунки проводяться після підписання Сторонами Акту приймання-передавання Послуг протягом 10 (десяти) банківських днів після їх надання, але в будь-якому разі після надходження коштів з Державного бюджету України на зазначені цілі. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані Послуги здійснюються впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних призначень на свій рахунок. У такому випадку штрафні санкції не нараховуються Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ"
#37712014
Переможець 131 590,13
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 16:43

Документи

20 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 16:43

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕСТМЕТРСТАНДАРТ"
#37712014
131 590,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 16:43
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2022 15:47
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 10:34
ду утмс.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 10:33
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 13:50
ТМСт (1).pdf укладений
06 листопада 2020 13:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 261/20-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 131 590,13
UAH (в тому числі ПДВ 21 931,69 UAH)