Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту на км 4+137 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-07-02 Чернятин-Калинівка-Шепіївка в межах Вінницької області
Очікувана вартість
3 916 874,00 UAH
UA-2020-10-20-007194-a d2e60d5037c843e6adcb8aa9c5f3b69f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вадим Володимирович

+380432560707 dpsmadtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42434474
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Соборна, 15-А
Контактна особа: Вадим Володимирович
+380432560707
dpsmadtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 13:38
Очікувана вартість: 3 916 874,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 584,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19584.37 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ГБН Г.1-218-182:2011. Капітальний ремонт мосту на км 4+137 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-07-02 Чернятин-Калинівка-Шепіївка в межах Вінницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, Вінниця, проспект Космонавтів, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2021
ДК 021:2015: 45221000-2 — Будівництво мостів і тунелів, шахт і метрополітенів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник має право здійснювати попередню оплату робіт у розмірі до 30 відсотків від вартості робіт, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. За письмовим зверненням Виконавця Замовник може прийняти рішення щодо авансування у розмірі до 30% (тридцяти відсотків) від розміру ціни, наведеної в п.4.1 Договору, (у разі наявності фінансування) який Виконавець зобов’язується використати протягом терміну встановленого розпорядником коштів з моменту отримання цього авансу. Використання авансу підтверджується на підставі акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. По закінченню вищевказаного терміну, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 16:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 16:38
Технічне завдання.docx
20 жовтня 2020 16:38
ТД капітальний ремонт мосту Чернятин-Калинівка-Шепіївка 4+137.docx
20 жовтня 2020 16:37
Проєкт договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-11-25-000012 ● 931edec5bf9445dfbc9ebace3c0dc73a
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 листопада 2021 17:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ
25.11.2021 №675
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами,
НАКАЗУЮ


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 25.11.2021 №675
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-10-20-007194-a 20.10.2020 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-11-30 13:28:37

Про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту мосту на км 4+137 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-07-02 Чернятин-Калинівка-Шепіївка в межах Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-10-20-007194-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-12-03 11:28:46

Відповідь на запитання

В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на наступне запитання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість, повідомляємо наступне:
Замовником обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості здійснено на підставі розробленого робочого проекту на «Капітального ремонту мосту на км 4+137 автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-02-07-02 Чернятин-Калинівка-Шепіївка в межах Вінницької області». Згідно вимог додатку до тендерної документації (проекту договору) встановлено, що Якість повинна відповідати вимогам будівельних норм і правил, проектній документації. В свою чергу очікувана вартість предмету закупівлі визначено на підставі проектно-кошторисної документації та експертного висновку та результатами розрахунків складає: 3 916 874,00 грн. з ПДВ.
Розмір бюджетного призначення – визначено у відповідності до затвердженого Вінницькою обласною державною адміністрацією від 10 січня №01.01-18/23 та погодженого Державним агенством автомобільних доріг України від 11.02.2020 року №863/1/5.1-6-163/08 переліку об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам та бюджетною програмою 3131090 у 2020 році».
Щодо другої частини питання, а саме: надання посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо, що Закупівля оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу - Замовником 20 жовтня 2020 року.
В свою чергу обов’язок Замовника на оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель, встановлено Постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2020 року №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710». Таким чином на момент оголошення процедури закупівлі розміщення Замовниками обґрунтувань технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки не вимагалось, в зв’язку з відсутністю такого обов’язку. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абзацу 1 статті 58 Конституції України закони та інші нормативно-правові акти не мають зворотної дії в часі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 15 грудня 2021
Кінцевий строк оскарження: 21 грудня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ" 3 050 000,00
UAH з ПДВ
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Б.В.В-БУД 3 442 692,00
UAH з ПДВ
3 442 692,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» 3 660 000,00
UAH з ПДВ
3 660 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 00:19
Електронний підпис
13 листопада 2020 00:16
підтвердження 2.pdf
13 листопада 2020 00:16
підтвердження 1.pdf
13 листопада 2020 00:15
Кошторисна документація 2.pdf
13 листопада 2020 00:15
Кошторисна документація 1.pdf
06 листопада 2020 15:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:08
Транспортна схема Чернятин.pdf
06 листопада 2020 15:08
підтвердження3.pdf
06 листопада 2020 15:08
підтвердження2.pdf
06 листопада 2020 15:08
підтвердження.pdf
06 листопада 2020 15:08
Довідка (2).zip
06 листопада 2020 15:08
Довідка (1).zip
06 листопада 2020 15:08
банкрутство 06.11.2020.pdf
06 листопада 2020 14:30
Довідка МВС.zip
04 листопада 2020 22:52
Електронний підпис
04 листопада 2020 22:52
Ліцензія.zip
04 листопада 2020 22:52
Довіреність 111_завірена.zip
04 листопада 2020 22:52
Гарантия 19709.zip
04 листопада 2020 22:52
5.Календарний графік.pdf
04 листопада 2020 22:52
4.Пропозиція Частина 3.pdf
04 листопада 2020 22:52
2.Пропозиція 1 частина.pdf
04 листопада 2020 22:52
1.Реєстр пропозиції.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:39
37. Банківська гарантія.rar
04 листопада 2020 16:39
20. Відомості про персонал.PDF
04 листопада 2020 16:39
19. МТБ.PDF
04 листопада 2020 16:39
35. Довідка щодо рахунків.PDF
04 листопада 2020 16:39
33. Антикорупційна програма.pdf
04 листопада 2020 16:39
32. Довідка щодо ЄП.PDF
04 листопада 2020 16:39
31. Проект договору застави.PDF
04 листопада 2020 16:39
29. Проект договору.PDF
04 листопада 2020 16:39
11. Календарний графік.PDF
04 листопада 2020 16:39
10. Довідки з банку.PDF
04 листопада 2020 16:39
7. Статут та повноваження.pdf
04 листопада 2020 16:39
6. Стаття 17.PDF
04 листопада 2020 16:39
5. Ліцензія.pdf
04 листопада 2020 16:39
4.Тендерна пропозиція.PDF
04 листопада 2020 16:39
22. Фінспроможність.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 18:20
Електронний підпис
04 листопада 2020 18:10
12. Паспорт Вакар. А.М..pdf
04 листопада 2020 18:10
42. Тех.паспорти.pdf
04 листопада 2020 18:10
46. Документи до гарантії.pdf
04 листопада 2020 18:10
37. Проект договору.pdf
04 листопада 2020 18:10
44. Звітність 2019 р., копія.pdf
04 листопада 2020 18:10
лицензия.zip
04 листопада 2020 18:10
40. Проект договору застави.pdf
04 листопада 2020 18:10
15. Довідки з банків.pdf
04 листопада 2020 18:10
16. Календарний графік.pdf
04 листопада 2020 18:10
38. Істотні умови договору.pdf
04 листопада 2020 18:10
35. Про ціну.pdf
04 листопада 2020 18:10
27. Термін дії ТП.pdf
04 листопада 2020 18:10
26.Про документи переможця.pdf
04 листопада 2020 18:10
20. Персональні дані.pdf
04 листопада 2020 18:10
13. Витяг з ПДВ.pdf
04 листопада 2020 18:10
5. Ліцензія + довідка.pdf
04 листопада 2020 18:10
14. Платник єдиного податку.pdf
04 листопада 2020 18:10
7. ст 17.pdf
04 листопада 2020 18:10
9. Субпідрядники.pdf
04 листопада 2020 18:10
8. Довідка про підписанта.pdf
04 листопада 2020 18:10
4. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 листопада 2020 18:10
3. Додаток 2.pdf
04 листопада 2020 18:10
2. Додаток 1.pdf
04 листопада 2020 18:10
34. Про захист довкілля.pdf
04 листопада 2020 18:09
016-001-39494-2020.zip
04 листопада 2020 18:09
17. Санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТБС-ПРОФ"

ПП Б.В.В-БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТБС-ПРОФ"
#41571234
Переможець 3 050 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 08:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 08:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТБС-ПРОФ"
#41571234
3 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 14:08
Електронний підпис зміни до договору
18 червня 2021 10:14
Додаткова угода №6 від 18 червня 2021 року.PDF зміни до договору
18 червня 2021 10:14
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2021 15:12
Додаткова угода №5 від 29 квітня 2021 року.PDF зміни до договору
29 квітня 2021 15:12
Електронний підпис зміни до договору
03 березня 2021 15:01
Додаткова угода №4 від 03 березня 2021 року.PDF зміни до договору
03 березня 2021 15:00
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 11:31
Додаткова угода №3 від 22 лютого 2021 року.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 11:30
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 13:43
Додаткова угода №2 від 09 грудня 2020 року.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 13:43
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 14:51
Додаткова угода № 1 від 20 листопада 2020 року (дог. 8-М).PDF зміни до договору
20 листопада 2020 14:50
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 15:50
Договір №8-М від 17 листопада 2020 року.PDF укладений
17 листопада 2020 15:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 4.1 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 4.1. Розділу 4 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 4.1 Розділу 4 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Пункт 4.1. договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено Додаток №2 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладено пункт 4.1. Розділу 4 договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 8-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 049 756,14
UAH (в тому числі ПДВ 508 292,69 UAH)