Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК - 021:2015 71240000-2 архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Очікувана вартість
337 500,00 UAH
UA-2020-10-20-007162-c 059016a1802e4cc5bf15cc72125c816c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бургас Марина Миколаївна

380442895351
380442895351
maryna.burgas@investinkyiv.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київське інвестиційне агентство"
Код ЄДРПОУ: 21655857
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київська обл., Київ, вул. Терещенківська, 11-А
Контактна особа: Бургас Марина Миколаївна
380442895351,380442895351
maryna.burgas@investinkyiv.org
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 12:57
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 15:07
Очікувана вартість: 337 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3400 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71240000-2: Архітектурні, інженерні та планувальні послуги


виконання послуг 2021 рік
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розробки проектівземлеустрою щодо відведення земельних ділянок в постійне користування –ділянки на вулиці Милославська у Деснянському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01004, Україна, м. Київ, м. Київ, Терещенківська 11А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник, на підставі рахунку Виконавця, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту приймання-передачі виконаних (наданих) послуг, сплачує Виконавцю вартість виконаних (наданих) послуг згідно з пунктом 2.1. Договору. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 13:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 13:01
ТД КП КІА Проет землеустрою редакція станом на 01.10.2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОЕКТ" 310 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДЕМЕТРА ПЛЮС" 320 000,00
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 листопада 2020 17:57
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:57
Лавринчук Довідка.pdf.p7s
20 листопада 2020 17:57
Лавринчук Довідка.pdf
20 листопада 2020 11:35
Електронний підпис
20 листопада 2020 11:35
public_doc.pdf.p7s
20 листопада 2020 11:35
public_doc.pdf
11 листопада 2020 10:47
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:47
метрологічна повірка.pdf.p7s
11 листопада 2020 10:47
інформаційна довідка.pdf.p7s
11 листопада 2020 10:47
балансоутримання.pdf.p7s
11 листопада 2020 10:47
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ2.pdf.p7s
11 листопада 2020 10:47
метрологічна повірка.pdf
11 листопада 2020 10:47
інформаційна довідка.pdf
11 листопада 2020 10:47
балансоутримання.pdf
11 листопада 2020 10:47
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ2.pdf
03 листопада 2020 15:32
Електронний підпис
03 листопада 2020 15:32
тендерна пропозиція.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:32
тендерна пропозиція.pdf
03 листопада 2020 15:32
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:32
БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ.pdf
03 листопада 2020 15:32
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:32
АНАЛОГІЧНІ ДОГОВОРИ.pdf
03 листопада 2020 15:32
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf.p7s
03 листопада 2020 15:32
ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОЕКТ"

ТОВ "ДЕМЕТРА ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОЕКТ"
#35660111
Переможець 310 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 10:13
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 13:05

Вимога про усунення невідповідностей

Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження того, що він має досвід виконання аналогічного договору (договорів) по предмету закупівлі Виконання договорів, які надані в якості підтвердження досвіду повинне підтверджуватись актами (актом) приймання-передачі наданих послуг (у кількості 1 шт. чи більше) (Додаток 1 до тендерної документації стор.20). Необхідно надати документи. Документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відсутність копії диплому про закінчення навчального закладу вищої освіти (в тому числі сторінка, на якій міститься інформація щодо відповідного фаху/спеціальності) на провідного інженера Лавринчук Євгенію Григорівну (Додаток 1 до тендерної документації стор.20). Необхідно виправити інформацію та/або документи або надати пояснення щодо наявності відповідного документу на прізвище Чупринської Є.Г. (пояснення щодо зміни прізвища тощо) Документи, що підтверджують наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Відсутність інформації (балансова виписка та/або копії договорів), що підтверджує наявність обладнання, інструментів тощо, необхідних для виконання послуг (Додаток 1 до тендерної документації стор.19). Необхідно виправити (надати) інформацію та/або документи. Копії чинних документів, що підтверджують проведення у встановленому порядку метрологічної повірки відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність” робочих засобів вимірювальної техніки (геодезичних інструментів), які плануються використати для виконання послуг надані вибірково, не на всю вимірювальну техніку (Додаток 1 до тендерної документації стор.19). Необхідно виправити інформацію та/або надати пояснення щодо використання вимірювальної техніки для виконання послуг

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 10:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРРА ПРОЕКТ"
#35660111
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2021 09:36
ДУ1ДОГ17.pdf зміни до договору
16 грудня 2021 09:35
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 11:57
Договір 17.pdf укладений
30 листопада 2020 11:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Замовник та Виконавець домовились за взаємною згодою, керуючись п.п.4)п.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" та враховуючи наявнісь об єктивних обставин, що спричинили необхідність продовження строку дії договору, продовжити строк дії договору до 31.12.2022 року
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML