Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки
Очікувана вартість
918,82 UAH
UA-2020-10-20-006846-c eae14ef3a06b4880aa51b9e4afc3adae
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анна Лелюхіна

+380675161776 anna.lelyukhina.94@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЖИТОМИРСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Код ЄДРПОУ: 03491398
Вебсайт: http://www.dcz.gov.ua/zhy
Місцезнаходження: 10001, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Київська, 83
Контактна особа: Анна Лелюхіна
+380675161776
anna.lelyukhina.94@gmail.com
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Якість та комплектність Товару, що передається у власність Покупця, повинна відповідати сертифікату виробника, стандартним, технічним умовам, іншій технічній документації, яка встановлює вимоги до їх якості для товару даного виду.
Неякісний Товар (в тому числі з прихованими недоліками, дефектами) Продавець зобов’язується замінити за свій рахунок протягом 14 календарних днів з дня підписання Сторонами про це акту або повертає сплачені за Товар кошти. У випадку відмови Продавця підписати акт, неприбуття представника Продавця для складання такого акту протягом 3-х днів з дня повідомлення Продавця, акт, в односторонньому порядку підписаний Покупцем, вважається чинним та підлягає виконанню Продавцем.
Усунення прихованих недоліків, або недоліків, які не могли бути помічені Покупцем при звичайному прийманні Товару, гарантуються Продавцем протягом 14 календарних днів від дня підписання накладної. Продавець не пізніше 12 годин після отримання інформації про виявлення прихованих недоліків сповіщає Покупця про дату прибуття свого представника для погодження питань, пов‘язаних з їх усуненням силами і за рахунок Продавця. У випадку неприбуття представника Продавця протягом 3-х днів з дня його повідомлення, відмови Продавця від підписання відповідного акту. Акт, в односторонньому порядку підписаний Покупцем, вважається чинним та підлягає виконанню Продавцем.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58 штуки
Папір/туалетний гільза білий1/Диво 4 шт/пачка 2-х шаровий в кількості 20 пач., рушник/папер/рулон/Диво/2 шт. в рулоні в кількості 24шт. та серветка/пач біла/50 Диво/24*24 1 шар, в кількості 14 пач.).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Київська, 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  05 листопада 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Тендерна документація

20 жовтня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ДАНИЛЮК КАТЕРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#2971315869
Переможець 918,82
UAH
20 жовтня 2020 12:59

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 17:36
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 13:02
Договір № 244.pdf укладений
20 жовтня 2020 13:00

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 30 листопада 2020
Сума оплати за договором: 918,82
UAH