Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Труби централізованих опалювальних систем
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-10-20-006503-c 1b5ca1f0ff9449058f44c79c923d9578
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Скуратов

+380954287475 kpstek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Щастинська теплова енергетична компанія"
Код ЄДРПОУ: 37629272
Місцезнаходження: 91480, Україна , Луганська обл., Новоайдарський район, місто Щастя, ВУЛИЦЯ ДОНЄЦКАЯ, будинок 36
Контактна особа: Олександр Скуратов
+380954287475
kpstek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 12:27
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2020 15:46
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби


Труба стальна безшовна Ø60х6 – 1,0т;
труба стальна безшовна Ø89х6 – 1,5т;
труба стальна безшовна Ø108х6 – 1,0т;
труба стальна безшовна Ø133х6 – 0,5т;
труба стальна безшовна Ø219х8 – 3,0т;
труба стальна безшовна Ø325х8 – 3,0т.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 тонни
Труби централізованих опалювальних систем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 91480, Україна, Луганська область, Щастя, вул. Донєцкая, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2020  —  01 грудня 2020
ДК 021:2015: 44163120-7 — Труби централізованих опалювальних систем

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання від Постачальника рахунку—фактури Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 15:55
Технічні характеристики.doc
21 жовтня 2020 15:55
Типовий договір.docx
21 жовтня 2020 15:55
Оголошення.doc
20 жовтня 2020 12:27
Спецификация к договору.doc
21 жовтня 2020 15:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 14:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2020 15:55
Технічні характеристики.doc
20 жовтня 2020 12:27
Технические характеристики.doc
21 жовтня 2020 15:55
Типовий договір.docx
20 жовтня 2020 12:27
Типовий договір.docx
21 жовтня 2020 15:55
Оголошення.doc
21 жовтня 2020 14:09
Объявление.doc
20 жовтня 2020 12:27
Объявление.doc
20 жовтня 2020 12:27
Спецификация к договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 14:10
Доводимо до відома замовника, що зазначений у вимогах Оголошення "витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) у вигляді розширених даних" насправді назвиається витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Задля уникнення маніпуляцій під час розгляду пропозицій просимо внести зміни в ТД і зазначити правильну назву документу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесли зміни.
ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:19
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 14:11
Враховуючи, що закупівля підпадає під дію Закону "Про публічні закупівлі" просимо прибрати надання документів в паперовому вигляді, а також надання документів, що будуть надані при поданні пропозицій до кінцевого терміну.
Відповідь: Дані вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі" і не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:24
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:16
Враховуючи, що закупівля підпадає під дію Закону "Про публічні закупівлі" просимо прибрати надання документів в паперовому вигляді, а також надання документів, що будуть надані при поданні пропозицій до кінцевого терміну. Вимоги Замовника суперечать ч.8 ст.12 Закону, отже мають бути змінені.
Відповідь: Вкажіть будь ласка, де саме вказано, що необхідно надати документи в паперовому вигляді під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
гарантія
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:04
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:01
Доброго дня. п.5.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ: Гарантія на продукцію повинна становити не менше 10 (десяти) років (згідно зі стандартами виробника). Про якого виробника йдеться мова? Жоден виробник труб на Україні у сертифікатах якості не надає ніякої гарантії , тим більше на 10 років. Чому вибраний термін 10 років а не якийсь інший?? Сам термін гарантія відсутній також у ГОСТ 8732. Стосовно питань з якості можливо користуватися "Инструкцией П-7 от 25.04.66 "О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству". У ній присутни розділи про приховані дефекти та є строк гарантії. Також приєднуємося до вимоги виключити необхідність надання документів у паперовому вигляді.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесли зміни по вашому запитанню та вимоги.
ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:25
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:02
п.6 "Інша інформація" ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель містить вимогу: "Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації надає замовнику на його адресу: 91480, Луганська обл., Новоайдарський р-н., м. Щастя, вул. Донєцкая, 36 в паперовому вигляді копії або оригінали документів за підписом та печаткою учасника для укладання договору про закупівлю: - копії документів, що підтверджують відповідність учасників вимогам до кваліфікації; - копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю); - специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях, (згідно якого документа) у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону." Просимо привести Документацію у відповідність до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесли зміни по вашій вимозі.
"копія документу, який підтверджує відповідність запропонованих товарів вимогам діючого санітарного законодавства України"
Дата подання: 23 жовтня 2020 11:38
Дата відповіді: 24 жовтня 2020 07:57
Який саме документ необхідно надати, як сказано в Вашої документації
Відповідь: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-20-006503-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:42580915
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:45
Усунення вимоги про дискваліфікацію
У відповідь на рішення Замовника згідно Протоколу № 3 від 30 жовтня 2020 року щодо дискваліфікації ПП «МеталТрейдінг» повідомляємо:
- у Додатку №1 вказано що для підтвердження відповідності пропозицій конкурсних торгів вимогам до предмету закупівлі учасники повинні надати наступні документи у вигляді сканованої копії у форматі pdf:
- копію Сертифікату відповідності, але відсутня вимога про обґрунтоване пояснення з приводу не надання вищезазначеного документу.
Також повідомляємо, що згідно п. 6 ст. 23 Закону України про публічні закупівлі , якщо учасник не має відповідних сертифікатів він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт.
У зв'язку з вищенаведеним просимо визначити переможцем ПП «МеталТрейдінг».

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2020 07:08
У відповідь на Ваше прохання визначити переможцем ПП «МеталТрейдінг» повідомляємо наступне: ПП «МеталТрейдінг» не надало копію Сертифікату відповідності, та не скористалося можливостю надати пояснення з приводу не надання вищезазначеного документу, ґрунтуючись саме на п. 6 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із відсутністю відповідного Сертифікату та можливості отримати його до закінчення кінцевого строку подання пропозицій із причин, від нього не залежних.
Технічний паспорт в пропозиції ПП «МеталТрейдінг» також відсутній.

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 17:45
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 16:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" 270 400,00
UAH з ПДВ
270 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ" 362 160,00
UAH з ПДВ
353 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" 379 992,00
UAH з ПДВ
353 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАЙФУ-МЕТЕОР" 369 996,00
UAH з ПДВ
353 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САМАЯ ПОЛЕЗНАЯ МЕТАЛЛОБАЗА" 390 000,00
UAH з ПДВ
354 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД" 380 040,00
UAH з ПДВ
359 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Р-МК" 382 000,00
UAH з ПДВ
382 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2020 23:37
Електронний підпис
28 жовтня 2020 23:36
ВИТЯГ ЄДР.pdf
28 жовтня 2020 23:36
НАКАЗ.pdf
28 жовтня 2020 23:36
Сертифікат якості.jpg
28 жовтня 2020 23:36
Сертифікат.jpg
28 жовтня 2020 23:36
Цінова пропощиція.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2020 13:24
Пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 18:44
Електронний підпис
28 жовтня 2020 18:43
НТЗ С-с 8732.pdf
28 жовтня 2020 18:43
ПДВ Копія.pdf
28 жовтня 2020 18:43
Витяг ЄДР Копія.pdf
28 жовтня 2020 18:43
CC НИКО ТЬЮБ.pdf
28 жовтня 2020 18:43
13.Цінова.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2020 14:08
Електронний підпис
28 жовтня 2020 14:07
Технічна специфікація.pdf
28 жовтня 2020 14:07
Пропозиція.pdf
28 жовтня 2020 14:07
Копія Витягу ПДВ.pdf
28 жовтня 2020 14:07
Гарантіний лист.pdf
28 жовтня 2020 14:07
Витяг.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2020 16:04
устав спм.PDF
26 жовтня 2020 16:04
325х8.pdf
26 жовтня 2020 16:04
219х8.pdf
26 жовтня 2020 16:04
133х6.pdf
26 жовтня 2020 16:04
108х6.pdf
26 жовтня 2020 16:04
89х6.pdf
26 жовтня 2020 16:04
60х6.pdf
26 жовтня 2020 16:04
File1234.PDF
26 жовтня 2020 16:04
довідка ЄДРПОУ.PDF
26 жовтня 2020 16:04
ВЫТЯГ СПМ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД"

ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС"

ТОВ "ТАЙФУ-МЕТЕОР"

ТОВ "САМАЯ ПОЛЕЗНАЯ МЕТАЛЛОБАЗА"

ТОВ "ТОРГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД"

ТОВ "Р-МК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД"
#43282719
Відхилено 270 400,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 08:59
ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ"
#42580915
Рішення скасоване 353 940,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:11
ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ"
#42580915
Відхилено 353 940,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 11:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС"
#41690201
Переможець 353 950,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 16:56
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

30 жовтня 2020 08:59
Електронний підпис
30 жовтня 2020 08:58
Протокол_№2.pdf

Документи

30 жовтня 2020 10:51
Електронний підпис
30 жовтня 2020 10:50
Протокол_№3.pdf

Документи

30 жовтня 2020 11:57
Електронний підпис
30 жовтня 2020 11:56
Протокол_№3.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" #41690201

№ рішення у справі

60/121-р/к

Дата рішення у справі

20.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

03 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:56
Протокол_№4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС"
#41690201
353 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 16:56
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:56
Протокол_№4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 10:29
1.PDF укладений
10 листопада 2020 10:20