Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Труби централізованих опалювальних систем
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-10-20-006503-c ● 1b5ca1f0ff9449058f44c79c923d9578
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Щастинська теплова енергетична компанія" |
Код ЄДРПОУ: | 37629272 |
Місцезнаходження: | 91480, Україна , Луганська обл., Новоайдарський район, місто Щастя, ВУЛИЦЯ ДОНЄЦКАЯ, будинок 36 |
Контактна особа: |
Олександр Скуратов +380954287475 kpstek@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 12:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2020 15:46 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44160000-9: Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби
Труба стальна безшовна Ø60х6 – 1,0т;
труба стальна безшовна Ø89х6 – 1,5т;
труба стальна безшовна Ø108х6 – 1,0т;
труба стальна безшовна Ø133х6 – 0,5т;
труба стальна безшовна Ø219х8 – 3,0т;
труба стальна безшовна Ø325х8 – 3,0т.
труба стальна безшовна Ø89х6 – 1,5т;
труба стальна безшовна Ø108х6 – 1,0т;
труба стальна безшовна Ø133х6 – 0,5т;
труба стальна безшовна Ø219х8 – 3,0т;
труба стальна безшовна Ø325х8 – 3,0т.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 тонни
Труби централізованих опалювальних систем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
91480, Україна, Луганська область, Щастя, вул. Донєцкая, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2020
—
01 грудня 2020
ДК 021:2015: 44163120-7 — Труби централізованих опалювальних систем
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання від Постачальника рахунку—фактури | Аванс | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 жовтня 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 жовтня 2020 15:55 |
Технічні характеристики.doc | |
21 жовтня 2020 15:55 |
Типовий договір.docx | |
21 жовтня 2020 15:55 |
Оголошення.doc | |
20 жовтня 2020 12:27 |
Спецификация к договору.doc |
21 жовтня 2020 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
21 жовтня 2020 15:55 |
Технічні характеристики.doc
|
||||||
21 жовтня 2020 15:55 |
Типовий договір.docx
|
||||||
21 жовтня 2020 15:55 |
Оголошення.doc
|
||||||
20 жовтня 2020 12:27 |
Спецификация к договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:13
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 14:10
Доводимо до відома замовника, що зазначений у вимогах Оголошення "витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) у вигляді розширених даних" насправді назвиається витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Задля уникнення маніпуляцій під час розгляду пропозицій просимо внести зміни в ТД і зазначити правильну назву документу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесли зміни.
ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 11:19
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 14:11
Враховуючи, що закупівля підпадає під дію Закону "Про публічні закупівлі" просимо прибрати надання документів в паперовому вигляді, а також надання документів, що будуть надані при поданні пропозицій до кінцевого терміну.
Відповідь: Дані вимоги не суперечать ЗУ "Про публічні закупівлі" і не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників.
ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 14:24
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 15:16
Враховуючи, що закупівля підпадає під дію Закону "Про публічні закупівлі" просимо прибрати надання документів в паперовому вигляді, а також надання документів, що будуть надані при поданні пропозицій до кінцевого терміну. Вимоги Замовника суперечать ч.8 ст.12 Закону, отже мають бути змінені.
Відповідь: Вкажіть будь ласка, де саме вказано, що необхідно надати документи в паперовому вигляді під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
гарантія
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:04
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:01
Доброго дня.
п.5.ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ: Гарантія на продукцію повинна становити не менше 10 (десяти) років (згідно зі стандартами виробника).
Про якого виробника йдеться мова? Жоден виробник труб на Україні у сертифікатах якості не надає ніякої гарантії , тим більше на 10 років. Чому вибраний термін 10 років а не якийсь інший?? Сам термін гарантія відсутній також у ГОСТ 8732. Стосовно питань з якості можливо користуватися "Инструкцией П-7 от 25.04.66 "О порядке приемки продукции производственно-технического назначения и товаров народного потребления по качеству". У ній присутни розділи про приховані дефекти та є строк гарантії.
Також приєднуємося до вимоги виключити необхідність надання документів у паперовому вигляді.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесли зміни по вашому запитанню та вимоги.
ТД
Дата подання: 21 жовтня 2020 15:25
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:02
п.6 "Інша інформація" ДОКУМЕНТАЦІЇ для проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель містить вимогу: "Учасник, якого визнано переможцем закупівлі, протягом двох робочих днів з моменту оприлюднення відповідної інформації надає замовнику на його адресу: 91480, Луганська обл., Новоайдарський р-н., м. Щастя, вул. Донєцкая, 36 в паперовому вигляді копії або оригінали документів за підписом та печаткою учасника для укладання договору про закупівлю:
- копії документів, що підтверджують відповідність учасників вимогам до кваліфікації;
- копія статуту (іншого установчого документу, а також іншого документу (за наявності), що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю);
- специфікацію на продукцію з обов’язковим зазначенням ціни за одиницю продукції в гривнях, (згідно якого документа) у відповідності до вартості предмету закупівлі, запропонованої учасником в результаті електронного реверсивного аукціону." Просимо привести Документацію у відповідність до законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесли зміни по вашій вимозі.
"копія документу, який підтверджує відповідність запропонованих товарів вимогам діючого санітарного законодавства України"
Дата подання: 23 жовтня 2020 11:38
Дата відповіді: 24 жовтня 2020 07:57
Який саме документ необхідно надати, як сказано в Вашої документації
Відповідь: Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-20-006503-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:42580915
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:45
Усунення вимоги про дискваліфікацію
У відповідь на рішення Замовника згідно Протоколу № 3 від 30 жовтня 2020 року щодо дискваліфікації ПП «МеталТрейдінг» повідомляємо:
- у Додатку №1 вказано що для підтвердження відповідності пропозицій конкурсних торгів вимогам до предмету закупівлі учасники повинні надати наступні документи у вигляді сканованої копії у форматі pdf:
- копію Сертифікату відповідності, але відсутня вимога про обґрунтоване пояснення з приводу не надання вищезазначеного документу.
Також повідомляємо, що згідно п. 6 ст. 23 Закону України про публічні закупівлі , якщо учасник не має відповідних сертифікатів він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт.
У зв'язку з вищенаведеним просимо визначити переможцем ПП «МеталТрейдінг».
Розгорнути
Згорнути
- у Додатку №1 вказано що для підтвердження відповідності пропозицій конкурсних торгів вимогам до предмету закупівлі учасники повинні надати наступні документи у вигляді сканованої копії у форматі pdf:
- копію Сертифікату відповідності, але відсутня вимога про обґрунтоване пояснення з приводу не надання вищезазначеного документу.
Також повідомляємо, що згідно п. 6 ст. 23 Закону України про публічні закупівлі , якщо учасник не має відповідних сертифікатів він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт.
У зв'язку з вищенаведеним просимо визначити переможцем ПП «МеталТрейдінг».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 жовтня 2020 07:08
У відповідь на Ваше прохання визначити переможцем ПП «МеталТрейдінг» повідомляємо наступне: ПП «МеталТрейдінг» не надало копію Сертифікату відповідності, та не скористалося можливостю надати пояснення з приводу не надання вищезазначеного документу, ґрунтуючись саме на п. 6 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі", у зв’язку із відсутністю відповідного Сертифікату та можливості отримати його до закінчення кінцевого строку подання пропозицій із причин, від нього не залежних.
Технічний паспорт в пропозиції ПП «МеталТрейдінг» також відсутній.
Технічний паспорт в пропозиції ПП «МеталТрейдінг» також відсутній.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 16:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" |
270 400,00
UAH з ПДВ
|
270 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ" |
362 160,00
UAH з ПДВ
|
353 940,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" |
379 992,00
UAH з ПДВ
|
353 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТАЙФУ-МЕТЕОР" |
369 996,00
UAH з ПДВ
|
353 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "САМАЯ ПОЛЕЗНАЯ МЕТАЛЛОБАЗА" |
390 000,00
UAH з ПДВ
|
354 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕТАЛБУД" |
380 040,00
UAH з ПДВ
|
359 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Р-МК" |
382 000,00
UAH з ПДВ
|
382 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВСЕУКРАЇНСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА "УКРТЕНДЕРБУД" #43282719 |
Відхилено |
270 400,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 08:59
|
|
ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ" #42580915 |
Рішення скасоване |
353 940,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:11
|
|
ПП "МЕТАЛТРЕЙДІНГ" #42580915 |
Відхилено |
353 940,00
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 11:57
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРИ-А-ПЛЮС" #41690201 |
Переможець |
353 950,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 16:56
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2020 10:29
|
1.PDF | укладений |
10 листопада 2020 10:20
|