Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Контейнери для збору відходів
Очікувана вартість
50 000,00 UAH
UA-2020-10-20-006275-a ● 065b5d53ae0f43a796f39445f16a894d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шпанівська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04387317 |
Місцезнаходження: | 35301, Україна , Рівненська обл., Шпанівська сільська рада, с.Шпанів вул.Шкільна, 1 |
Контактна особа: |
Столярчук Микола Анатолійович +380362277688 Shpanivsrada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 листопада 2020 08:00 |
Початок аукціону: | 09 листопада 2020 11:31 |
Очікувана вартість: | 50 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Категорія: орган місцевого самоврядування Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою, ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
65 шт
Контейнери для збору відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
35301, Україна, Рівненська область, територія Шпанівської сільської ради Рівненського району, територія Шпанівської сільської ради Рівненського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 грудня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 жовтня 2020 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 жовтня 2020 06:49 |
06_Додаток_1.doc | |
26 жовтня 2020 06:49 |
06__Додаток_3.doc | |
26 жовтня 2020 06:49 |
06_Зміни.doc | |
26 жовтня 2020 06:49 |
06_ТД.doc | |
26 жовтня 2020 06:49 |
06_Додаток_2.doc |
26 жовтня 2020 11:08 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 жовтня 2020 06:49 |
06_Додаток_1.doc
|
|||
26 жовтня 2020 06:49 |
06__Додаток_3.doc
|
|||
26 жовтня 2020 06:49 |
06_Зміни.doc
|
|||
26 жовтня 2020 06:49 |
06_ТД.doc
|
|||
26 жовтня 2020 06:49 |
06_Додаток_2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дотримання законодавства щодо тендерної документації
Дата подання: 21 жовтня 2020 10:55
Дата відповіді: 23 жовтня 2020 18:03
На вимогу законодавства щодо порядку складання тендерної документації просимо роз'яснити вимоги у тендерної документації щодо умов пославки. Так у Вас зазначено : "Умови поставки.
Місце поставки (встановлення): територія Шпанівської сільської ради в окремо визначених Замовником місцях." просимо вказати конкретні адреса. Чи зобов'язаний переможець виконувати додаткові роботи по встановленню контейнерів? якщо так просимо внести зміни у тендерну документацію. Та дати роз'яснення щодо технічних вимог до предмета закупівлі а саме як розуміти вашу вимогу до ручки : "Оснащена ручкою для зручності відкриття, наскрізьні, наскрізьні з кліпсами " що таке "наскрізні,наскрізні з кліпсами"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником у процедурі закупівлі визначено вимоги закупівлі. Зокрема, за предметом закупівлі, передбачається поставка контейнерів для збору відходів та їх встановлення на території Шпанівської сільської ради в окремо визначених Замовником місцях.
Вулиці встановлення будуть визначені при поставці. Учасник-переможець не зобов'язаний виконувати додаткові роботи. За умовами закупівлі вартість встановлення включається в ціну пропозиції.
У Додатку 1 до Тендерної документації висвітлені, зокрема, технічні вимоги до предмета закупівлі щодо наявності ручок. Для кращого сприйняття товару, що закупляється, відображено примірне фото контейнера.
Наскрізні кліпси це з'єднувачі (затискачі) для отворів.
Вулиці встановлення будуть визначені при поставці. Учасник-переможець не зобов'язаний виконувати додаткові роботи. За умовами закупівлі вартість встановлення включається в ціну пропозиції.
У Додатку 1 до Тендерної документації висвітлені, зокрема, технічні вимоги до предмета закупівлі щодо наявності ручок. Для кращого сприйняття товару, що закупляється, відображено примірне фото контейнера.
Наскрізні кліпси це з'єднувачі (затискачі) для отворів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Рішення скасоване |
41 139,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 14:16
|
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" #40654230 |
Відхилено |
41 139,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 14:28
|
ТОВ "НВП "Укрресурс" #34396623 |
Переможець |
49 140,00
UAH з ПДВ
|
08 грудня 2020 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 14:24
|
Специфікація.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:45
|
тендерний комітет.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 18:31
|
Договір | укладений |
23 грудня 2020 16:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Виправлення технічної (механічної) помилки |
Номер договору про закупівлю: | 21/12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |