Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Очікувана вартість
559 490,00 UAH
UA-2020-10-20-005827-c d8b2513a716c49d598af5bde11a7c8bc
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Анастасія Вікторівна

380997107697 fanutka9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994959
Місцезнаходження: 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Куценко Анастасія Вікторівна
380997107697
fanutka9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
19.09.2020р. не відбувся аукціон по закупівлі № UA-2020-09-03-003656-a (Відкриті торги) код ДК 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - «Послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку» у зв’язку з тим, що до участі у аукціоні було подано менше двох тендерних пропозицій. 21.09.2020 року було повторно оголошено проведення процедурb відкритих торгів для закупівлі код ДК 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - «Послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку» № UA-2020-09-21-002333-b. По результатам аукціону закупівлі № UA-2020-09-21-002333-b було
усі подані пропозиції.
У зв’язку з необхідністю в закупівлі послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку, в порядку п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (якщо замовником було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості учасників. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації, Замовником застосовується переговорна процедура закупівлі) виникає необхідність проведення переговорної процедури закупівель код ДК 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням - «Послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 13:07
Оскарження наміру укласти договір: 31 жовтня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Послуги щодо користування програмним комплексом автоматизації обліку (Джерело фінансування закупівлі - місцевий бюджет та кошти НСЗУ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Ялтинська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72268000-1 — Послуги з постачання програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за фактично надану послугу Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 11:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТЗОВ "Мастер-Стрім"
#41516058
Переможець 559 490,00
UAH з ПДВ
20 жовтня 2020 13:07

Документи

20 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:06
Лист Мастер-Стрім.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 жовтня 2020 13:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТЗОВ "Мастер-Стрім"
#41516058
559 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 жовтня 2020 13:07
Електронний підпис
20 жовтня 2020 13:06
Лист Мастер-Стрім.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2020 15:25
д.у. 1 бухпрограмма.pdf зміни до договору
02 грудня 2020 15:14
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 10:10
Бухпрограмма.pdf укладений
02 листопада 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Листом Міністерства цифрової трансформації України від 25.11.2020 р. було погоджено проект інформатизації у разі доповнення договору наступною інформацією: 1) розділу 2. Якість посиланням на діючі стандарти, норми та правила, що зазвичай застосовуються у цій сфері надання послуг, як то: ISO/IEC 25000:2014, ГОСТ 28195-89; 2) розділом «Гарантійні зобов’язання» з визначенням відповідних гарантій щодо програмного забезпечення (комплексу) та послуг з встановлення та налаштування (п.1 та 2 Календарного плану), умов гарантійного обслуговування комплексу, видів, термінів та способів усунення можливих інцидентів (SLA) тощо, 3) інформацією щодо наявності ліцензії або іншого документа, що підтверджує правомірність використання програмного продукту, та умов щодо прав інтелектуальної власності на програмний продукт відповідно п.3 Загальних вимог до програмних продуктів, які закуповуються та створюються на замовлення державних органів, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.08.2009 № 869. Керуючись даним листом та з метою проведення видатків за даним договором, сторони дійшли згоди внести необхідні зміни до договору.
Номер договору про закупівлю: МБК-2020147
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 559 490,00
UAH