Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт станції "Генерала Ватутіна" лінії швидкісного трамваю на ж/м Троєщина від вул. Милославська до пересадочного вузла на міську електричку» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 (код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
1 858 135,00 UAH
UA-2020-10-20-004714-a 8e494e955d5749d08dedaadf1a4e2f94
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина-Параска Рижкова

+380442546680 tender@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Галина-Параска Рижкова
+380442546680
tender@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 15:08
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2020 12:00
Початок аукціону: 02 листопада 2020 12:51
Очікувана вартість: 1 858 135,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладено у Додатку № 5 до оголошення

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт станції "Генерала Ватутіна" лінії швидкісного трамваю на ж/м Троєщина від вул. Милославська до пересадочного вузла на міську електричку» відповідно до ДСТУ Б Д 1.1-1:2013 (деталізований код 45000000-7 за ДК 021:2015 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі до 30% від Договірної ціни протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання заявки від Підрядника Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Оплата за виконані Роботи здійснюється Замовником протягом 90 (дев’яносто) робочих днів на підставі підписаних уповноваженими представниками сторін Актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма КБ-3), за фактично виконані Роботи Пiсляоплата 90 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 15:08
Оголошення - Ватутіна.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 листопада 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ БАЗИС" 1 690 000,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД" 1 650 000,00
UAH з ПДВ
1 650 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 09:35
Електронний підпис
29 жовтня 2020 23:37
наказ.pdf
29 жовтня 2020 23:37
Аналогічний договір.pdf
29 жовтня 2020 23:37
Дог склад.pdf
29 жовтня 2020 23:37
протокол.pdf
29 жовтня 2020 23:37
АктиВикРобіт.pdf
29 жовтня 2020 23:37
Довідки.pdf
29 жовтня 2020 23:37
Лист відгук.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2020 08:49
Електронний підпис
30 жовтня 2020 08:48
5.5. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІТ БАЗИС"

ТОВ "ВЕЛІАНТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ БАЗИС"
#42394065
Переможець 1 600 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 17:56

Документи

04 листопада 2020 17:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:55
24.01-157.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 17:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ БАЗИС"
#42394065
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 17:56
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:55
24.01-157.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2021 13:38
ДУ 2 до 54.20-28.pdf зміни до договору
05 січня 2021 13:33
повідомлення ДУ2 54.20-28 ТОВ ІТ БАЗИС п.4 част.5 ст 41.docx зміни до договору
05 січня 2021 13:33
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 14:50
54.20-28.pdf укладений
25 листопада 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 54.20-28
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв’язку з закінченням строку дії договору.