Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

УГВ-Сервіс 20Т-070_Електророзподільні кабелі в асортименті; 31320000-5 Електророзподільні кабелі – за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
UGV-SERVICE 20T-070_Power distribution cables in the assortment; CPV: 31320000-5 Power distribution cables
Очікувана вартість
360 802,43 UAH
UA-2020-10-20-003767-a f9a304d2a0014fc9a08149598286fdf9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Татьяна Зеленяк

+380676248106 tetiana.zeleniak@service.ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс""
Код ЄДРПОУ: 40444061
Місцезнаходження: 36021, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а
Контактна особа: Татьяна Зеленяк
+380676248106
tetiana.zeleniak@service.ugv.com.ua
Додаткові контактні особи: Пушенко Денис Михайлович
+380676248126
denys.pushenko@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: JSC Ukrgasvydobuvannya UGV-Service
National ID: 40444061
Contact point: Tetiana Zeleniak
+380676248106
tetiana.zeleniak@service.ugv.com.ua
Additional contacts: Пушенко Денис Михайлович
+380676248126
denys.pushenko@ugv.com.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 24 грудня 2020 15:56
Очікувана вартість: 360 802,43 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,77%
Publication date: 20 жовтня 2020 14:34
Enquiries until: 13 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 360 802 UAH including VAT
Minimal lowering step: 10 000 UAH
Minimal lowering step, %: 2,77 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31320000-5: Електророзподільні кабелі


Scope of the procurement
Адреса організатора закупівлі (Закупівельника − АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс"): реєстрації − 36021, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Грабчака, 4а;
Адреса для листування − 36039, м. Полтава, вул. Раїси Кириченко, буд. 11а.
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: відповідно до документації .
Розгорнути Згорнути
Address of the procurement organizer (UGV-SERVICE Joint stock company “Ukrgasvydobuvannya”): Registration address − 4а Нrabchaka St., Poltava, Ukraine;
Actual address − 11A Raisa Kyrychenko St., Poltava, Ukraine, 36039.
Language (languages) in which tender proposals should be prepared: ukrainian language. Terms of providing tender security: in accordance with the tender documentation.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
0.6 кілометр
Кабель КГНВ 3х10+1х6 мм ² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Cable КГНВ 3х10+1х6 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
0.3 кілометр
Кабель КГНВ 5х6 мм ² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Cable КГНВ 5х6 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
1.8 кілометр
Кабель КГНВ 5х4 мм ² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Cable КГНВ 5х4 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
1.6 кілометр
Кабель КГНВ 3х2,5 мм ² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Cable КГНВ 3х2,5 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
0.2 кілометр
Кабель КГ 7х1,5 мм ² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Cable КГ 7х1,5 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
0.3 кілометр
Провід ПВС 4х2,5 мм² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Wire ПВС 4х2,5 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
2.1 кілометр
Провід ПВС 3х2,5 мм² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Wire ПВС 3х2,5 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
0.8 кілометр
Провід ПВС 3х1,5 мм² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Wire ПВС 3х1,5 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
0.5 кілометр
Провід ПВ3 6,0 мм² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Wire ПВ3 6,0 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021
0.3 кілометр
Провід ПВ3 1,5 мм² або еквівалент; 31321210-7 Кабелі низької напруги – за ДК 021:2015
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39420, Україна, Полтавська область, с. Базилівщина, вул. Миру, 1, «Центральна база виробничого обслуговування»
ДК 021:2015: 31320000-5 — Електророзподільні кабелі

Wire ПВ3 1,5 мм ² or equivalent; CPV: 31321210-7 Low-voltage cable
CPV: 31320000-5
Період постачання: по 30 квітня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо умов оплати
Дата подання: 02 листопада 2020 15:51
Дата відповіді: 03 листопада 2020 18:43
Добрий день, шановний Замовник. Відповідно до умов тендерної документації зазначено : оплата по факту поставки протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату. Чи є можливість того, що оплата буде здійснена раніше зазначеного терміну? Також ,уточніть будь-ласка, поставка планується однію партією чи декількома?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Оплата за фактично поставлений товар здійснюється відповідно до умов тендерної документації протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання видаткової накладної або акту приймання – передачі товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату.
Згідно з тендерною документацією строк поставки Товару не пізніше ніж протягом 60 календарних днів з дати укладення договору. Дострокова поставка дозволяється. Кількість партій поставки Товару тендерною документацією не регламентується.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 грудня 2020
UA-2020-10-20-003767-af9a304d2a0014fc9a08149598286fdf9
Найменування: АТ "АТ "Укргазвидобування" в особі філії "УГВ-Сервіс""
Код ЄДРПОУ: 40444061
Місцезнаходження: 36021, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Грабчака, 4а
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КРОК Г.Т." Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 17:35
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ"
Документи
Відхилено
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 17:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 грудня 2020 17:34

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 статті 29 Закону Про публічні закупівлі: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації (далі – ТД), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Учасником некоректно надано інформацію на підтвердження повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору, а саме: - Опитувальник юридичної особи, який є додатком № 6 до Тендерної документації, надання якого вимагалось підпунктом 3 пункту 1 «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору» частини 2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» ТД, надано з некоректним зазначенням інформації в п.10.3. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, надати та оприлюднити: − Опитувальник юридичної особи з коректним зазначенням інформації в п.10.3. Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

23 листопада 2020 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:52
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:52
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:47
Статут.pdf
20 листопада 2020 09:47
гарантійні листи.pdf
20 листопада 2020 09:47
технічна частина.pdf
20 листопада 2020 09:47
опитувальник юр.особи.pdf
20 листопада 2020 09:47
довіреність.pdf
20 листопада 2020 09:47
протокол,наказ.pdf
20 листопада 2020 09:47
довідка про посадов.осіб.pdf
20 листопада 2020 09:47
аналогічний договір.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 статті 29 Закону Про публічні закупівлі: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації (далі – ТД), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Учасником не надано документи, що вимагались пунктом 1.1. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом договору» частини 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі» Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» ТД, а саме: 1) скан-копію аналогічного договору* з додатками, в тому числі, які підтверджують виконання означеного договору (видаткові накладні, та/або акти приймання-передачі, та/або товарно-транспортні накладні, інш.); 2) скан-копію листа-відгуку від підприємства (організації, установи та інш.), для якого/якої виконувався аналогічний договір*, що підтверджує досвід та добросовісне виконання наведеного учасником договору. * Аналогічний договір – договір на поставку товарів, зазначених в даній документації процедури закупівлі, а саме − ”Електророзподільні кабелі”. 1.2. Учасником не надано документи, що вимагались пунктом 2.1 «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору» частини 2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам», а саме: 1. Лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до пропозиції / договору. 2. Скан-копії документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції: 1) протокол засновників щодо призначення керівника АБО наказ про призначення керівника АБО будь-який інший документ (документи), що підтверджує повноваження керівника на підписання документів пропозиції та/або договору. 2) У випадку, якщо посадовою особою представника учасника, уповноваженою на підписання документів пропозиції та/або договору, є особа, не вказана в протоколі засновників щодо призначення керівника, наказі про призначення керівника або інших документах, то стосовно такої особи надається довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження цієї посадової особи. 3. Заповнений в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальник Контрагента - юридичної особи (надається учасниками-юридичними особами) відповідно до додатку №6 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та/або договору. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом договору, надати та оприлюднити: 1) скан-копію аналогічного договору* з додатками, в тому числі, які підтверджують виконання означеного договору (видаткові накладні, та/або акти приймання-передачі, та/або товарно-транспортні накладні, інш.); 2) скан-копію листа-відгуку від підприємства (організації, установи та інш.), для якого/якої виконувався аналогічний договір*, що підтверджує досвід та добросовісне виконання наведеного учасником договору. * Аналогічний договір – договір на поставку товарів, зазначених в даній документації процедури закупівлі, а саме − ”Електророзподільні кабелі”. 2.2. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, надати та оприлюднити: 1. Лист за підписом керівника в довільній формі із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів, які входять до пропозиції / договору. 2. Скан-копії документів, які підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника щодо підпису документів тендерної пропозиції: 1) протокол засновників щодо призначення керівника АБО наказ про призначення керівника АБО будь-який інший документ (документи), що підтверджує повноваження керівника на підписання документів пропозиції та/або договору. 2) У випадку, якщо посадовою особою представника учасника, уповноваженою на підписання документів пропозиції та/або договору, є особа, не вказана в протоколі засновників щодо призначення керівника, наказі про призначення керівника або інших документах, то стосовно такої особи надається довіреність (доручення) або будь-який інший документ, що підтверджує повноваження цієї посадової особи. 3. Заповнений в повному обсязі із обов’язковим зазначенням інформації в усіх пунктах Опитувальник Контрагента - юридичної особи (надається учасниками-юридичними особами) відповідно до додатку №6 до тендерної документації із зазначенням посадових осіб або представників учасника, до повноважень яких належить підписання документів пропозиції та/або договору. Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ" #39115503

№ рішення у справі

65/69-р/к

Дата рішення у справі

22.12.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

23 листопада 2020 09:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 14:43
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:42
опитувальник.pdf
16 грудня 2020 14:42
відгук.pdf
16 грудня 2020 14:42
аналогічний договір.pdf
20 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:38
технічна частина.pdf
20 листопада 2020 16:38
Статут.pdf
20 листопада 2020 16:38
повноваження директора.pdf
20 листопада 2020 16:38
довідки та документи.pdf
20 листопада 2020 16:38
відгук.pdf
20 листопада 2020 16:38
витяг ПДВ.pdf
20 листопада 2020 16:38
видаткова накладна.pdf
20 листопада 2020 16:38
аналогічний договір.pdf

Документи

23 листопада 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ч. 16 статті 29 Закону Про публічні закупівлі: 1. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації (далі – ТД), щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Учасником некоректно надано інформацію на підтвердження повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору, а саме: - Опитувальник юридичної особи, який є додатком № 6 до Тендерної документації, надання якого вимагалось підпунктом 3 пункту 1 «Надання документів, що підтверджують повноваження посадових осіб або представника учасника на підписання пропозиції та/або договору» частини 2 «Інші вимоги до учасників закупівлі» Додатку № 2 «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, вимоги до їх застосування та формування, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» ТД, надано з некоректним зазначенням інформації в п.10. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. На підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, надати та оприлюднити: − Опитувальник юридичної особи з коректним зазначенням інформації в п.10. Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

23 листопада 2020 09:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

29 грудня 2020 15:19
Електронний підпис
29 грудня 2020 15:18
Довідка МВС.zip
29 грудня 2020 15:18
Довідка ДФС.zip
29 грудня 2020 15:18
Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2020 09:06
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:06
опитувальник юр особи.pdf
23 листопада 2020 08:48
Електронний підпис
23 листопада 2020 08:48
Електронний підпис
23 листопада 2020 08:44
Розрахунок.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Розрахунок.pdf
23 листопада 2020 08:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 листопада 2020 08:44
технічні характеристики.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
технічні характеристики.pdf
23 листопада 2020 08:44
Статут ТОВ КПП копія.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Статут ТОВ КПП копія.pdf
23 листопада 2020 08:44
Сертифікати відповідності.pdf
23 листопада 2020 08:44
Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Сертифікат ISO 14001.pdf
23 листопада 2020 08:44
Сертификат ISO 9001-2015.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Сертификат ISO 9001-2015.pdf
23 листопада 2020 08:44
ПРОПОЗИЦІЯ без цін.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
ПРОПОЗИЦІЯ без цін.pdf
23 листопада 2020 08:44
Паспорта якості.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Паспорта якості.pdf
23 листопада 2020 08:44
Опитувальник 2.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Опитувальник 2.pdf
23 листопада 2020 08:44
Опитувальник 1.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Опитувальник 1.pdf
23 листопада 2020 08:44
Опис до статуту.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Опис до статуту.pdf
23 листопада 2020 08:44
Довідка досвід.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Довідка досвід.pdf
23 листопада 2020 08:44
Гарантійний лист ст 17.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Гарантійний лист ст 17.pdf
23 листопада 2020 08:44
Витяг ПДВ ТОВ КПП.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Витяг ПДВ ТОВ КПП.pdf
23 листопада 2020 08:44
Витяг ЄДР ТОВ КПП АК 12.05.20 (1).pdf
23 листопада 2020 08:44
Виписка ЄДР ТОВ КПП копія.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Виписка ЄДР ТОВ КПП копія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРОК Г.Т."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСВЕТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 грудня 2020 16:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель» 324 000,00
UAH з ПДВ
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРОК Г.Т." 335 084,16
UAH з ПДВ
303 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 344 226,02
UAH з ПДВ
344 226,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 грудня 2020 15:19
Електронний підпис
29 грудня 2020 15:18
Довідка МВС.zip
29 грудня 2020 15:18
Довідка ДФС.zip
29 грудня 2020 15:18
Гарантійний лист.pdf
16 грудня 2020 09:06
Електронний підпис
16 грудня 2020 09:06
опитувальник юр особи.pdf
23 листопада 2020 08:48
Електронний підпис
23 листопада 2020 08:48
Електронний підпис
23 листопада 2020 08:44
Розрахунок.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Розрахунок.pdf
23 листопада 2020 08:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 листопада 2020 08:44
технічні характеристики.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
технічні характеристики.pdf
23 листопада 2020 08:44
Статут ТОВ КПП копія.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Статут ТОВ КПП копія.pdf
23 листопада 2020 08:44
Сертифікати відповідності.pdf
23 листопада 2020 08:44
Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Сертифікат ISO 14001.pdf
23 листопада 2020 08:44
Сертификат ISO 9001-2015.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Сертификат ISO 9001-2015.pdf
23 листопада 2020 08:44
ПРОПОЗИЦІЯ без цін.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
ПРОПОЗИЦІЯ без цін.pdf
23 листопада 2020 08:44
Паспорта якості.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Паспорта якості.pdf
23 листопада 2020 08:44
Опитувальник 2.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Опитувальник 2.pdf
23 листопада 2020 08:44
Опитувальник 1.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Опитувальник 1.pdf
23 листопада 2020 08:44
Опис до статуту.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Опис до статуту.pdf
23 листопада 2020 08:44
Довідка досвід.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Довідка досвід.pdf
23 листопада 2020 08:44
Гарантійний лист ст 17.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Гарантійний лист ст 17.pdf
23 листопада 2020 08:44
Витяг ПДВ ТОВ КПП.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Витяг ПДВ ТОВ КПП.pdf
23 листопада 2020 08:44
Витяг ЄДР ТОВ КПП АК 12.05.20 (1).pdf
23 листопада 2020 08:44
Виписка ЄДР ТОВ КПП копія.pdf.p7s
23 листопада 2020 08:44
Виписка ЄДР ТОВ КПП копія.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 10:32
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:52
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:52
Електронний підпис
20 листопада 2020 09:47
Статут.pdf
20 листопада 2020 09:47
гарантійні листи.pdf
20 листопада 2020 09:47
технічна частина.pdf
20 листопада 2020 09:47
опитувальник юр.особи.pdf
20 листопада 2020 09:47
довіреність.pdf
20 листопада 2020 09:47
протокол,наказ.pdf
20 листопада 2020 09:47
довідка про посадов.осіб.pdf
20 листопада 2020 09:47
аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель»

ТОВ "КРОК Г.Т."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель»
#41784404
Переможець 294 000,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 14:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 грудня 2020 14:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Кабельно-провідникова продукція Азовкабель»
#41784404
294 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 14:34
звіт про викон._розірвання договору УГВС 4_16-21 від 12.01.21 ТОВ Каб.-провідн. прод. Азовкабель.docx укладений
30 листопада 2021 14:33
ДУ про розривання_до Дог_№УГВС 4_16-21_Азовкабель.pdf укладений
30 листопада 2021 14:33
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 13:41
Договір УГВС4-16-21 від 12.01.2021 Азовкабель 20Т-070.pdf укладений
12 січня 2021 12:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Договір розірвано внаслідок необґрунтованої відмови ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " КАБЕЛЬНО-ПРОВІДНИКОВА ПРОДУКЦІЯ АЗОВКАБЕЛЬ" від виконання своїх зобов’язань по Договору з постачання Електророзподільних кабелів в асортименті.