Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з вдосконалення та налаштування системи електронного документообігу на базі IBM Lotus Domino (Код ДК 021:2015 72210000-0 «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення» )
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-10-20-003404-a ● a1ab8da73360418da6b76c28e3c33f0d
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Одеський морський торговельний порт" |
Код ЄДРПОУ: | 01125666 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1 |
Контактна особа: |
Ірина Мамонтова +380487293675 i.mamontova@omtp.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 14:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2020 18:30 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення
Контактна особа з технічних питань : А.М. Тиндюк тел. (048) 710-04-50; з загальних питань: О.М. Левчук тел. (048) 729-36-75.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вдосконалення та налаштування системи електронного документообігу на базі IBM Lotus Domino.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Місце надання послуг: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Кількість, обсяг: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є невід’ємною його частиною: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників. Додаток 2: Інші вимоги до учасників; Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі; Додаток 4: Проект договору про закупівлю.
Розгорнути
Згорнути
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Місце надання послуг: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Кількість, обсяг: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є невід’ємною його частиною: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників. Додаток 2: Інші вимоги до учасників; Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі; Додаток 4: Проект договору про закупівлю.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72212311-2 — Послуги з розробки програмного забезпечення для систем управління документообігом
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | по факту надання послуг протягом 3 (трьох) банківських днів з дня отримання рахунку від Виконавця у відповідності до підписаного Акту прийому-передачі наданих Послуг. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 жовтня 2020 14:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 жовтня 2020 14:20 |
Додаток 1,2,3,4.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ" #35301946 |
Переможець |
849 000,00
UAH з ПДВ
|
03 листопада 2020 14:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 14:43
|
Звіт про виконання - КД-21662.jpg | укладений |
18 січня 2021 16:18
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2020 15:10
|
КД-21662.pdf | укладений |
06 листопада 2020 14:56
|