Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вдосконалення та налаштування системи електронного документообігу на базі IBM Lotus Domino (Код ДК 021:2015 72210000-0 «Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення» )
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2020-10-20-003404-a a1ab8da73360418da6b76c28e3c33f0d
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мамонтова

+380487293675 i.mamontova@omtp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Ірина Мамонтова
+380487293675
i.mamontova@omtp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 14:20
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2020 18:30
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72210000-0: Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення


Контактна особа з технічних питань : А.М. Тиндюк тел. (048) 710-04-50; з загальних питань: О.М. Левчук тел. (048) 729-36-75.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вдосконалення та налаштування системи електронного документообігу на базі IBM Lotus Domino.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Місце надання послуг: 65026, Одеська обл., м. Одеса, Митна площа, 1. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Кількість, обсяг: відповідно до ВИМОГ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ (Додаток 3 до оголошення). Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна. Питома вага – 100%”. Критерії та методика оцінки визначаються відповідно до статті 29 Закону. Вимоги до кваліфікації учасників та інші вимоги, спосіб їх підтвердження: Учасник повинен надати в електронному (сканованому) вигляді в складі своєї пропозиції відповідні документи згідно з Додатками до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Забезпечення виконання договору про закупівлю: не вимагається. Додатки до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, є невід’ємною його частиною: Додаток 1: Вимоги до кваліфікації учасників. Додаток 2: Інші вимоги до учасників; Додаток 3: Вимоги до предмету закупівлі; Додаток 4: Проект договору про закупівлю.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 72212311-2 — Послуги з розробки програмного забезпечення для систем управління документообігом

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг по факту надання послуг протягом 3 (трьох) банківських днів з дня отримання рахунку від Виконавця у відповідності до підписаного Акту прийому-передачі наданих Послуг. Детальніше у проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до оголошення). Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 14:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 14:20
Додаток 1,2,3,4.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2020 18:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ" 849 000,00
UAH з ПДВ
849 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"
#35301946
Переможець 849 000,00
UAH з ПДВ
03 листопада 2020 14:43

Документи

03 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:23
Повідомлення про намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 листопада 2020 14:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОРПОРАТИВНІ БІЗНЕС СИСТЕМИ"
#35301946
849 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
03 листопада 2020 12:23
Повідомлення про намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 14:43
Звіт про виконання - КД-21662.jpg укладений
18 січня 2021 16:18
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 15:10
КД-21662.pdf укладений
06 листопада 2020 14:56

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 849 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 141 500,00 UAH)