Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вантажний візок
Очікувана вартість
5 460,00 UAH
UA-2020-10-20-003122-c 46a805f529044d939e3288c9c5a27a05
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зоткіна Ганна Миколаївна

+380442336051 zotkinagm@vkksu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИЩА КВАЛІФІКАЦІЙНА КОМІСІЯ СУДДІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37316378
Вебсайт: http://www.vkksu.gov.ua
Місцезнаходження: 03109, Україна , Київська обл., Київ, Солом'янський район, вул. Генерала Шаповала, 9
Контактна особа: Зоткіна Ганна Миколаївна
+380442336051
zotkinagm@vkksu.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34910000-9: Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини


Вид закупівлі - договір про закупівлю укладений без використання електронної системи закупівель. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: згідно додатку 1 до договору. Товар є новим, невикористаним, не має дефектів, пов’язаних з матеріалами та якістю виготовлення. Упаковка і маркування Товару повинні відповідати його специфікації, технічним умовам і стандартам та забезпечувати належні умови транспортування та зберігання Товару.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт.
Вантажний візок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03109, Україна, Київська область, Київ, Генерала Шаповала, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 34910000-9 — Гужові чи ручні вози, інші транспортні засоби з немеханічним приводом, багажні вози та різні запасні частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Товару на підставі видаткової накладної шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених видаткових накладних. У разі затримки надходжень бюджетних коштів розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх отримання Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Мельниченко Юрій Васильович
#2863021037
Переможець 5 460,00
UAH
20 жовтня 2020 10:42

Документи

20 жовтня 2020 10:42
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 10:46
Договір візок.pdf укладений
20 жовтня 2020 10:45