Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярське приладдя
Очікувана вартість
661,00 UAH
UA-2020-10-20-002134-c 9fbb2900624e456bb35a55e6f4674547
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кобзар Людмила Василівна

(04852)2-57-19 zakupki.bel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203901
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9
Контактна особа: Кобзар Людмила Василівна
(04852)2-57-19
zakupki.bel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Канцелярське приладдя
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Папка А4 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
2 штуки
Папка А4 70мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
13 штуки
Швидкозшивач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
3 штуки
Архівний короб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
1 упаковка
Файли
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
15 штуки
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
1 пачка
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
1 пачка
Скріпки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
2 штуки
Корегуючий олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Канцелярське приладдя Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

20 жовтня 2020 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Омельченко І.В."
#25000216945
Переможець 661,00
UAH
20 жовтня 2020 09:58

Документи

20 жовтня 2020 09:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 10:02

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Папка А4 50 мм 2 штуки 65,00
UAH
Папка А4 70мм 2 штуки 70,00
UAH
Швидкозшивач 13 штуки 7,00
UAH
Архівний короб 3 штуки 18,00
UAH
Файли 1 упаковка 70,00
UAH
Ручка кулькова 15 штуки 6,00
UAH
Скріпки 1 пачка 10,00
UAH
Скріпки 1 пачка 28,00
UAH
Корегуючий олівець 2 штуки 24,00
UAH