Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по технічному обслуговуванню картриджів для принтерів і копіювальних апаратів за кодом ДК 021-2015, а саме: 50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Очікувана вартість
49 876,32 UAH
UA-2020-10-20-001505-c bf536e010f704a7bafd25f6ce69b79dd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Павленко Світлана Станіславівна

+380482340480 nkholodniak@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Суворовського району м. Одеси
Код ЄДРПОУ: 40703235
Місцезнаходження: 65003, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Контактна особа: Павленко Світлана Станіславівна
+380482340480
nkholodniak@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги по технічному обслуговуванню картриджів для принтерів і копіювальних апаратів за кодом ДК 021-2015, а саме: 50310000-1 (технічне обслуговування і ремонт офісної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65003, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Отамана Головатого, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Тендерна документація

20 жовтня 2020 09:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сагайдак Тетяна Михайлівна
#3179613720
Переможець 49 876,32
UAH
20 жовтня 2020 09:40

Документи

20 жовтня 2020 09:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:54
Електронний підпис укладений
20 жовтня 2020 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 876,32
UAH