Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії (Сходи реабілітаційні (Код НК 024:2019 - 35058 Тренажер, що імітує підйом по сходах, без електроживлення))
Очікувана вартість
70 000,00 UAH
UA-2020-10-20-001031-a 4d5c80e3ae7344f8aee16180339d22f1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Костюк Ігор Іванович

+380512415537
+380512415601
giov.ek@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ВЕТЕРАНІВ ВІЙНИ" МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02007087
Місцезнаходження: 54058, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, м.Миколаїв, вул. Київська,1
Контактна особа: Костюк Ігор Іванович
+380512415537, +380512415601
giov.ek@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 10:53
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:36
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:36
Очікувана вартість: 70 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33150000-6: Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії


Двохсторонні сходи зі східцями, похилою рампою та регульованими поручнями - призначені для сприяння у відновленні рухових функцій, відновленні навичок ходьби після перенесених травм опорно-рухового апарату та нервової системи, тренування сили ніг, для реабілітації

Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 33158400-6 Механотерапевтичні пристрої.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Сходи реабілітаційні (Код НК 024:2019 - 35058 Тренажер, що імітує підйом по сходах, без електроживлення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54058, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Київська, 1, Комунальне некомерційне підприємство «Миколаївський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни» Миколаївської обласної ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33150000-6 — Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється за фактом постачання, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 10:54
Проєкт договору Сходи2020.doc
20 жовтня 2020 10:54
ТД сходи реаб2020.doc
20 жовтня 2020 10:53
Оголошення про проведення ВТ сходи 2020.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Панасюк Віталій Васильович" 51 800,00
UAH з ПДВ
51 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШВЕЦЬ КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ 70 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 листопада 2020 12:57
Електронний підпис
17 листопада 2020 11:50
довідки ст. 17.pdf
17 листопада 2020 11:50
file (1) (1).pdf
17 листопада 2020 11:50
Dovidka_20310503390480975094.pdf
10 листопада 2020 15:58
Електронний підпис
10 листопада 2020 15:54
Аналогічний договір-новий.pdf
10 листопада 2020 15:54
10.11.2020.pdf
05 листопада 2020 09:12
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:08
Електронний підпис
05 листопада 2020 09:07
Аналогічний договір.pdf
05 листопада 2020 08:44
Електронний підпис
05 листопада 2020 08:43
Аналогічний договір.pdf
04 листопада 2020 15:21
Електронний підпис
04 листопада 2020 15:20
Аналогічий і договір-2.pdf
03 листопада 2020 14:18
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:13
Електронний підпис
03 листопада 2020 14:08
Цінова пропозиція.pdf
03 листопада 2020 14:08
сертифікати.pdf
03 листопада 2020 14:08
Свідоцтва.pdf
03 листопада 2020 14:08
Паспортні дані.pdf
03 листопада 2020 14:08
Договір.pdf
03 листопада 2020 14:08
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

31 жовтня 2020 22:14
Електронний підпис
31 жовтня 2020 22:13
Довідки.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Панасюк Віталій Васильович"

ФОП ШВЕЦЬ КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Панасюк Віталій Васильович"
#2673317935
Переможець 51 800,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 11:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 листопада 2020 09:10

Вимога про усунення невідповідностей

Виявлено невідповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) у редакції, введеній у дію Законом України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 № 114-ІХ, а саме, щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (за предметом закупівлі) договору. Так, у підпункті 5.1. пункту 5 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції від учасників вимагалось подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема: «1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (за предметом закупівлі) договору. Для підтвердження надати інформацію про обсяг виконання аналогічного договору (з предметом закупівлі, що відповідає предмету цієї закупівлі), який укладений протягом 2018-2019 років із зазначенням назви суб’єкту, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами, інформацією про стан виконання, тобто підтвердження своєчасності повного або часткового виконання цього договору та прикласти скановану копію (формат pdf) цього договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього).» Однак, до електронної системи закупівель завантажена копія договору у якій ФОП Панасюк В. В. не є однією із сторін. Посилання на те, що одна із сторін договору, а саме ФОП Червінська Світлана Анатоліївна є дилером і партнером ФОП Панасюк В. В. свідчить про наявність досвіду виконання аналогічного договору у ФОП Червінської Світлани Анатоліївни, яка будучи ділером закуповувала у ФОП Панасюк В. В. товар для подальшої реалізації. Крім того, серед завантажених ФОП Панасюк В. В. документів (у гарантійному листі про сервісне обслуговування) немає гарантії, що технічне сервісне та гарантійне обслуговування товару буде забезпечено учасником, який буде визначений переможцем, за власний рахунок. (п. 7. Розділу ІІІ). Також, відсутній лист-згода на обробку персональних даних згідно Додатку 3 та відсутні документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції (п. 1.1. Розділу ІІІ). Також вимагалось надання листа довільної форми, яким гарантується дотримання вимог з охорони навколишнього середовища, екологічної безпеки та норм із захисту довкілля (п. 6.4. Розділу ІІІ), гарантія забезпечення та дотримання належних умов зберігання та транспортування при поставці товару замовнику, згідно його заявки на отримання товару (п. 6.5. Розділу ІІІ). Для усунення виявлених невідповідностей Учасник має надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (за предметом закупівлі) договору. Для підтвердження надати інформацію про обсяг виконання аналогічного договору (з предметом закупівлі, що відповідає предмету цієї закупівлі), який укладений протягом 2018-2019 років із зазначенням назви суб’єкту, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами, інформацією про стан виконання, тобто підтвердження своєчасності повного або часткового виконання цього договору та прикласти скановану копію (формат pdf) цього договору з усіма додатками та додатковими угодами до нього, скановану копію (формат pdf) листа-відгуку щодо виконання цього договору від суб’єкта, з яким було укладено цей договір або копію видаткової накладної (видаткових накладних) за якою (якими) було поставлено товар за цим договором.). А також: лист-згоду на обробку персональних даних згідно Додатку 3; документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; лист довільної форми, яким гарантується дотримання вимог з охорони навколишнього середовища, екологічної безпеки та норм із захисту довкілля); гарантується забезпечення та дотримання належних умов зберігання та транспортування при поставці товару замовнику, згідно його заявки на отримання товару (надати гарантійного листа довільної форми); гарантійний лист (довільної форми), що технічне сервісне та гарантійне обслуговування товару буде забезпечено учасником, який буде визначений переможцем, за власний рахунок.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 11:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Панасюк Віталій Васильович"
#2673317935
51 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 19:30
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 07:28
Договір 200 ФОП Панасюк (сходи).PDF укладений
24 листопада 2020 07:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 51 800,00
UAH