Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням
Очікувана вартість
2 990 000,00 UAH
UA-2020-10-20-000726-b fb152951dda640cf9bd9f9b34ea3a007
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сігідова Тетяна

+380612362293 sigidova.tn@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Сігідова Тетяна
+380612362293
sigidova.tn@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 10:18
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 06 листопада 2020 13:37
Очікувана вартість: 2 990 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі: Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням (код ДК 021:2015 - 34110000-1- Легкові автомобілі)
5.1. Назва предмету закупівлі (товару) за номенклатурою:
Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням (код ДК 021:2015 - 34114121-3 Автомобілі швидкої допомоги, НК 024:2019 – 35988 Автомобільна швидка допомога)

6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Легкові автомобілі – за кодом CPV ДК 021:2015 - 34110000-1, НК 024:2019 – 35988 Автомобільна швидка допомога (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 комплект
8. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр. Маяковського, буд.26, Запорізька обл., м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, 69035.
9. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 990 000,00 грн. з ПДВ.
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 18.12.2020 року.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.11.2020 р. 18-00
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): оплата Покупцем Продавцеві вартості товару проводиться за фактично поставлений товар, відповідно рахунку та видатковій накладній Продавця, за цінами, вказаними у специфікації (Додаток 1 до Договору), на поточний рахунок Продавця, протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні мати автентичний переклад на українську мову (крім документів, які необхідно надати згідно Додатку 4 та документів, що були складені на російській мові за допомогою інших осіб (договора, інше).
14. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
15. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції не вимагається.
17. Дата та час розкриття тендерних пропозицій визначаються електронною системою закупівель автоматично.
18. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
19. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
20. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
21. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
22. Вид закупівлі – Відкриті торги.
23. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2020р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комп.
Спеціалізований санітарний транспорт екстреної медичної допомоги типу С з обладнанням (код ДК 021:2015 - 34114121-3 Автомобілі швидкої допомоги, НК 024:2019 – 35988 Автомобільна швидка допомога)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 34114121-3 — Автомобілі швидкої допомоги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 жовтня 2020 10:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 жовтня 2020 10:15
ТД.doc
20 жовтня 2020 10:15
Додаток 5.doc
20 жовтня 2020 10:15
Додаток 4.docx
20 жовтня 2020 10:15
Додаток 2.docx
20 жовтня 2020 10:15
Додаток 3.docx
20 жовтня 2020 10:15
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром» 2 987 000,00
UAH з ПДВ
2 987 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС 2 990 000,00
UAH з ПДВ
2 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 11:11
Електронний підпис
18 листопада 2020 11:09
Документи переможця.pdf
12 листопада 2020 10:07
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:05
МТБ.pdf
05 листопада 2020 15:32
Електронний підпис
05 листопада 2020 15:31
п.5 Технічний опис.pdf
05 листопада 2020 15:31
п.1 Повноваження.pdf
05 листопада 2020 15:31
п.2 Кваліфікаційна частина.pdf
05 листопада 2020 15:31
п.3 Статут, свідоцтво ПДВ.pdf
05 листопада 2020 15:31
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»

ТОВ ВІДІ ЮНІКОМЕРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
Переможець 2 987 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 11:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 15:19

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей - в Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази відсутня інформація щодо технологій, необхідних для виконання договору; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності - Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідних для виконання договору - Додаток 2 Тендерної пропозиції; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про наявні у учасника обладнання, матеріально-технічну базу та технології, необхідні для виконання договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 11:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Автоспецпром»
#38183310
2 987 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 08:57
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 13:04
доп. угода 2 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 13:04
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:24
доп. угода (1).pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:23
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 11:05
договор.pdf укладений
03 грудня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 457Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 2 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 457Т-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 850 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 186 448,60 UAH)