Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт пішохідних доріжок біля інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (КНП «ББЛІЛ» по вул. Котляревського,1 у м.Бориспіль; ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь(45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг);ДСТУБ.Д.1.1.-1-2013 «Правило визначення вартості будівництва»; ГБН.Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік»)
Очікувана вартість
1 700 900,00 UAH
UA-2020-10-20-000296-b 63a84941d45b4604bc90f8caac902d5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Лариса Петрівна

+380459561523 Larisa73.Soroka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ")
Код ЄДРПОУ: 01994132
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул.Котляревського,1
Контактна особа: Сорока Лариса Петрівна
+380459561523
Larisa73.Soroka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 жовтня 2020 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 26 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 09:12
Початок аукціону: 06 листопада 2020 11:58
Очікувана вартість: 1 700 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 009,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пішохідних доріжок біля інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»(КНП «ББЛІЛ» по вул.Котляревського,1 у м.Бориспіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м.Бориспіль, вул.Котляревського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3, протягом 14 робочих днів.. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених всіх передбачених Договором робіт . Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога до умов ТД..
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:02
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:41
Доброго дня! 1.Просимо надати пояснення чи достаньо надати довідку в довільній формі від учасника на підтверження "захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства".. 2. Посилання по ТД на Додаток №9 (Учасник (субпідрядники) повинні надати документи що підтверджують якісні характеристики на основні засоби, які зазначені у додатку 9 до тендерної документації) який вфдсутній!!! 3. В ТД є посилання на Додаток ( №10, ), їх не має.. просимо дозавантажити їх.!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Уважно вивчила Ваші запитання надаю відповіді:
1. На підтвердження «захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства" не достатньо довідки в довільної формі , необхідно надати документи відповідно ТД .
2.Будуть внесені зміни.
3.Додаток №10 завантажений в тендерній документації «Інформаційна довідка щодо проведення огляду об’єкта»
Фінансова звітність
Дата подання: 21 жовтня 2020 12:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:43
1. УМОВА ТД -На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Звертаємо увагу що 2020рік ще не закінчився!!!, тому звітність за 2020 рік неможливо надати потенційним учасникам. Просимо внести відповідні зміни. 2. В Додатоку №1 містелься посилання на необхідність надання документів по Додатку 9 "(Учасник (субпідрядники) повинні надати документи що підтверджують якісні характеристики на основні засоби, які зазначені у Додатку 9 до тендерної документації, які будуть використовуватись при виконанні робіт" , але в Додатку 9 не містится перелік необхідних документів. Просимо поянити які саме документи необхідні, та завантажити їх перелік.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 12:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" 1 650 289,61
UAH з ПДВ
1 650 289,61
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" 1 690 408,22
UAH з ПДВ
1 690 408,22
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 15:16
Електронний підпис
18 листопада 2020 15:14
Докум повноваження.pdf
18 листопада 2020 15:14
Протокол правочин.pdf
18 листопада 2020 15:14
Про довкілля.pdf
18 листопада 2020 15:14
Довідки.pdf
18 листопада 2020 15:14
Ліцензія.pdf
18 листопада 2020 15:13
Дозвіл Держпраці.pdf
16 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:53
4.jpeg
16 листопада 2020 14:53
5.jpeg
16 листопада 2020 14:53
3.jpeg
16 листопада 2020 14:53
6.jpeg
16 листопада 2020 14:53
2.jpeg
16 листопада 2020 14:53
7.jpeg
16 листопада 2020 14:53
1.jpeg
04 листопада 2020 17:10
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:09
Аналог дог+акт+відг 1.pdf
04 листопада 2020 17:09
Працівники-2.pdf
04 листопада 2020 17:09
Довідка працівники.pdf
04 листопада 2020 17:09
Дог. нерух. майна_.pdf
04 листопада 2020 17:09
Дог оренди техніки.pdf
04 листопада 2020 17:09
Довідка маттех база.pdf
04 листопада 2020 17:09
106 сч..pdf
04 листопада 2020 17:09
Аналог договір 2.pdf
04 листопада 2020 17:09
Про зменш суми.pdf
04 листопада 2020 17:09
Довідка аналог дог.pdf
04 листопада 2020 17:09
Тендерна.pdf
04 листопада 2020 17:09
Техніч та якісні.pdf
04 листопада 2020 17:09
Статут посл.pdf
04 листопада 2020 17:09
Проект дог.pdf
04 листопада 2020 17:09
Протокол огляду.pdf
04 листопада 2020 17:09
Протокол правочин.pdf
04 листопада 2020 17:09
Про форм помилки.pdf
04 листопада 2020 17:09
Про підприємство.pdf
04 листопада 2020 17:09
Про довкілля.pdf
04 листопада 2020 17:09
Ст17.pdf
04 листопада 2020 17:09
Ліцензія.pdf
04 листопада 2020 17:09
Лист-згода.pdf
04 листопада 2020 17:09
Пояснювальна.pdf
04 листопада 2020 17:09
Про відповід товарів.pdf
04 листопада 2020 17:09
Докум повноваження.pdf
04 листопада 2020 17:09
Істот умови.pdf
04 листопада 2020 17:09
Довідки.pdf
04 листопада 2020 17:09
Баланс.pdf
04 листопада 2020 17:09
Банк.pdf
04 листопада 2020 17:09
Екологія.pdf
04 листопада 2020 17:09
Дозвіл Держпраці.pdf
04 листопада 2020 17:09
Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 17:09
Кошторис.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 21:45
Електронний підпис
04 листопада 2020 21:44
39. Відомості про учасника.pdf
04 листопада 2020 21:44
36. Календар. графік.pdf
04 листопада 2020 21:44
34.2 Довідка про АВК-5.pdf
04 листопада 2020 21:44
34.2 АВК-5_Ліцензія та Договір.pdf
04 листопада 2020 21:44
34. Кошторисны документи.pdf
04 листопада 2020 21:44
22. Протоколи наказ..pdf
04 листопада 2020 21:44
19. Протокол на участь.pdf
04 листопада 2020 21:44
13. Довідка по ст.236ГКУ.pdf
04 листопада 2020 21:44
12. Довідка про санкції.pdf
04 листопада 2020 21:44
11. Витяг ПДВ.pdf
04 листопада 2020 21:44
10. Довідка про витрати.pdf
04 листопада 2020 21:44
9. Копія Статуту.pdf
04 листопада 2020 21:44
8. Довідка про беніфіціара.pdf
04 листопада 2020 21:44
7.Паспорт директор.pdf
04 листопада 2020 21:44
6. Пропозиція торгів.pdf
04 листопада 2020 21:44
5.2 Відсутність підстав ст.17.pdf
04 листопада 2020 21:44
5.1 Довідка ст.17.pdf
04 листопада 2020 21:44
4. Довідка про фін звіт.pdf
04 листопада 2020 21:44
3.4 Лист відгук догов. 20_260.pdf
04 листопада 2020 21:44
3. договір 20-261 від 05.08.2020.pdf
04 листопада 2020 21:44
3. договір 20-260 від 05.08.2020.pdf
04 листопада 2020 21:44
2. Довідка про робітників.pdf
04 листопада 2020 21:44
1. Довідка про МТБ..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"

ТОВ "ВІАЛОК БІЛД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"
#39757481
Переможець 1 650 289,61
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 10:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" #39757481

№ рішення у справі

60/125-р/к

Дата рішення у справі

29.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1"
#39757481
1 650 289,61
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 09:34
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 12:08
додаткова угода 1 від 16.12.20.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 11:40
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 11:42
договір укладений
25 листопада 2020 11:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно фактично виконаних робіт зменшена сума договору на 14 719,49 грн.
Номер договору про закупівлю: 20/351
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 635 570,12
UAH (в тому числі ПДВ 272 595,02 UAH)