Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт пішохідних доріжок біля інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування» (КНП «ББЛІЛ» по вул. Котляревського,1 у м.Бориспіль; ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь(45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг);ДСТУБ.Д.1.1.-1-2013 «Правило визначення вартості будівництва»; ГБН.Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік»)
Очікувана вартість
1 700 900,00 UAH
UA-2020-10-20-000296-b ● 63a84941d45b4604bc90f8caac902d5b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області "Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" (КНП "ББЛІЛ") |
Код ЄДРПОУ: | 01994132 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., Бориспіль, вул.Котляревського,1 |
Контактна особа: |
Сорока Лариса Петрівна +380459561523 Larisa73.Soroka@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 жовтня 2020 09:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 листопада 2020 09:12 |
Початок аукціону: | 06 листопада 2020 11:58 |
Очікувана вартість: | 1 700 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 009,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт пішохідних доріжок біля інфекційного відділення Комунального некомерційного підприємства Бориспільської районної ради Київської області та Бориспільської міської ради Київської області «Бориспільська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування»(КНП «ББЛІЛ» по вул.Котляревського,1 у м.Бориспіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08301, Україна, Київська область, м.Бориспіль, вул.Котляревського,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи по ОБ’ЄКТУ проводяться на підставі “Актів приймання виконаних будівельних робіт” за формою № КБ-2в та “Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат” за формою № КБ-3, протягом 14 робочих днів.. Проміжні платежі за фактично виконані роботи здійснюються в межах не більш, як 95 (дев’яносто п’ять) % їх загальної вартості. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених всіх передбачених Договором робіт . | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 жовтня 2020 12:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2020 12:12 |
__зміни в ТД.docx | |
22 жовтня 2020 12:12 |
істотні умови договору та проект договору (редакція 02).docx | |
22 жовтня 2020 12:12 |
_ ТД капітальний ремонт пішохідних доріжок (редакція 02).doc |
22 жовтня 2020 12:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
22 жовтня 2020 12:12 |
__зміни в ТД.docx
|
|||
22 жовтня 2020 12:12 |
істотні умови договору та проект договору (редакція 02).docx
|
|||
22 жовтня 2020 12:12 |
_ ТД капітальний ремонт пішохідних доріжок (редакція 02).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога до умов ТД..
Дата подання: 20 жовтня 2020 15:02
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:41
Доброго дня!
1.Просимо надати пояснення чи достаньо надати довідку в довільній формі від учасника на підтверження "захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства"..
2. Посилання по ТД на Додаток №9 (Учасник (субпідрядники) повинні надати документи що підтверджують якісні характеристики на основні засоби, які зазначені у додатку 9 до тендерної документації) який вфдсутній!!!
3. В ТД є посилання на Додаток ( №10, ), їх не має.. просимо дозавантажити їх.!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Уважно вивчила Ваші запитання надаю відповіді:
1. На підтвердження «захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства" не достатньо довідки в довільної формі , необхідно надати документи відповідно ТД .
2.Будуть внесені зміни.
3.Додаток №10 завантажений в тендерній документації «Інформаційна довідка щодо проведення огляду об’єкта»
Уважно вивчила Ваші запитання надаю відповіді:
1. На підтвердження «захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства" не достатньо довідки в довільної формі , необхідно надати документи відповідно ТД .
2.Будуть внесені зміни.
3.Додаток №10 завантажений в тендерній документації «Інформаційна довідка щодо проведення огляду об’єкта»
Фінансова звітність
Дата подання: 21 жовтня 2020 12:01
Дата відповіді: 21 жовтня 2020 16:43
1. УМОВА ТД -На підтвердження фінансової спроможності учасник надає фінансову звітність за 2020 рік згідно Розділу ІІ (Склад та елементи фінансової звітності) Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. Звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Звертаємо увагу що 2020рік ще не закінчився!!!, тому звітність за 2020 рік неможливо надати потенційним учасникам. Просимо внести відповідні зміни.
2. В Додатоку №1 містелься посилання на необхідність надання документів по Додатку 9 "(Учасник (субпідрядники) повинні надати документи що підтверджують якісні характеристики на основні засоби, які зазначені у Додатку 9 до тендерної документації, які будуть використовуватись при виконанні робіт" , але в Додатку 9 не містится перелік необхідних документів. Просимо поянити які саме документи необхідні, та завантажити їх перелік.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Будуть внесені зміни.
Будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" |
1 650 289,61
UAH з ПДВ
|
1 650 289,61
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІАЛОК БІЛД" |
1 690 408,22
UAH з ПДВ
|
1 690 408,22
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Атіс+1" #39757481 |
Переможець |
1 650 289,61
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 10:45
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 09:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2020 12:08
|
додаткова угода 1 від 16.12.20.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2020 11:40
|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2020 11:42
|
договір | укладений |
25 листопада 2020 11:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно фактично виконаних робіт зменшена сума договору на 14 719,49 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 20/351 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |